بازدید 1635

فدراسیون فوتبال حرفش را پس گرفت: نمي‏گويم باخت بودار، مي‏گويم داوري بد

فدراسيون سه مسابقه براي تيم ملي پيش بيني کرده بود که اين مسابقه شامل بوسني، بحرين و عمان مي شد که با برگزاري ديدار با عمان به دو دليل موافقت نکرديم و قرار شد با تيم ملي ازبکستان مسابقه دهيم. با توجه به اينکه تيم ملي در آبان ماه مي بايست در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا به مصاف اردن برود، چاره اي جز طراحي بازي هاي تدارکاتي در تاريخ هاي مدنظر قرار گرفته شده وجود نداشت.
کد خبر: ۶۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۲ 02 September 2009
شکست 4 بر 2 تيم ملي کشورمان برابر تيم ملي بحرين انتقادات فراواني را به همراه داشت. بسياري از منتقدان و کارشناسان فوتبال کشور، ديدار اخير با تيم ملي بحرين را براي فوتبال کشور مفيد ندانسته و شکست مقابل اين تيم را عاملي براي افت فوتبال ملي دانستند.

مهدي محمد نبي دبير کل فدراسيون فوتبال درباره اين مسابقه به برنا گفت: با توجه به اينکه آقاي قطبي فرصت کمي براي آماده سازي تيم ملي داشت و بلافاصله پس از پايان هفته چهارم ليگ برتر، ملي پوشان راهي منامه شدند لذا خستگي دربدن آنها مشهود بود و مربيان نيز فرصت کافي براي بازسازي بدني در اختيار نداشتند.

نبي در پاسخ به اين سوال که منظور سايت فدراسيون از باخت بودار مقابل بحرين چه بوده است گفت: بنده نمي دانم چه کسي گفته بودار اما به عقيده من داور مسابقه بسيار بد قضاوت کرد و يکي از عوامل شکست تيم ما همين داور بود.

دبير کل فدراسيون در ادامه افزود: فدراسيون سه مسابقه براي تيم ملي پيش بيني کرده بود که اين مسابقه شامل بوسني، بحرين و عمان مي شد که با برگزاري ديدار با عمان به دو دليل موافقت نکرديم و قرار شد با تيم ملي ازبکستان مسابقه دهيم. با توجه به اينکه تيم ملي در آبان ماه مي بايست در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا به مصاف اردن برود، چاره اي جز طراحي بازي هاي تدارکاتي در تاريخ هاي مدنظر قرار گرفته شده وجود نداشت. ضمنا از آنجايي که نيم فصل دوم ليگ برتر از تاريخ 16 آبان استارت مي خورد و در آن مقطع فرصت براي بازي تدارکاتي نداريم، از شهريور ماه نهايت استفاده را برديم.

نبي اضافه کرد: اردوي تيم ملي از تاريخ 17 آبان برپا خواهد شد و روز 23 آبان ديدار رفت با تيم ملي اردن را خواهيم داشت.

از دبير کل فدراسيون فوتبال مي پرسيم که بازي با بحرين پيشنهادي بحريني ها بود يا ما مي گويد: در کنگره اي که در مالزي برپا شد با کشورهاي مختلف مثل بحرين، عمان، ژاپن و ازبسکتان مذاکره کرديم و در نهايت بحريني ها براي انجام بازي تدارکاتي اعلام آمادگي کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار