بازدید 9682

لاریجانی: مدرک دانشجو مشکلی ندارد

كميسيون آموزش و تحقيقات نظر خود را به ما ارايه كرده و نتيجه‌ي بررسي‌هاي آنها اين بوده كه مدرك آقاي دانشجو مشكلي ندارد و ايشان مراحل استادياري و دانشياري را گذرانده است.
کد خبر: ۶۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۹ 02 September 2009
رييس مجلس شوراي اسلامي، در حين سخنان كامران دانشجو وزير پيشنهادي علوم طي توضيحاتي در خصوص مدرك تحصيلي وي، اظهار كرد: صحت مدرك دانشجو براي ما مسجل شده است.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: با توجه به اين‌كه مخالف وزير پيشنهادي علوم صحبت مبسوطي در خصوص مدرك ايشان داشت، لازم است توضيح دهم كه بنده از كميسيون آموزش و تحقيقات خواستم كه موضوع مدرك آقاي دانشجو را بررسي كنند و مجلس را در جريان بگذارند.

لاريجاني ادامه داد: كميسيون آموزش و تحقيقات نظر خود را به ما ارايه كرده و نتيجه‌ي بررسي‌هاي آنها اين بوده كه مدرك آقاي دانشجو مشكلي ندارد و ايشان مراحل استادياري و دانشياري را گذرانده است.

وي گفت: ايشان در مقطعي كه انگليس تحصيل مي‌كردند به خاطر فضايي كه در خصوص سلمان رشدي به وجود آمده بود، دو هفته وقت براي دفاع داشتند، اما ايشان را از انگليس اخراج كردند و اين در حالي است كه فقط مرحله‌ي دفاع آقاي دانشجو مانده بود.

رييس مجلس شوراي اسلامي، گفت: آقاي دانشجو مرحله‌ي دفاع را در ايران با حضور اساتيد برجسته انجام داده است و مدرك هم گرفته است.

لاريجاني در ادامه از دانشجو كه در حال ارايه‌ي برنامه‌هاي خود از تريبون مجلس بود خواست كه در اين زمينه به نمايندگان توضيحات بيشتري ارايه كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها