بازدید 23321

مشایی، سخنانش را اصلاح کرد

کد خبر: ۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۴ 02 September 2009
رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور، سخنان خود در مورد صادق محصولی را اصلاح کرد.

به گزارش فردا، اسفندیار رحیم‌‌مشایی در وبلاگ خود می‌نویسد: «جناب آقای محصولی به بنده گفته بودند که آقای احمدی نژاد برای وزارتخانه های نیرو و دفاع از ایشان بعنوان وزیر دعوت کرده اند که نپذیرفتند. بنده برداشت کردم که آقای محصولی به ادامه کار در وزارت کشور علاقمندند که بدین وسیله لازم است آن را اصلاح کنم.»

وی در ادامه می‌افزاید: «ایشان قطعا نیروی کارآمدی و با سابقه در مدیریت و شایسته مسئولیت در بسیاری از پستها می باشند.همانطور که خودشان هم در مصاحبه ها و هم مستقیما به خودم گفتند که شخصا تصمیم گرفته اند که مسئولیت اجرایی نپذیرند و این را پیشتر به آقای رئیس جمهور گفته بودند.»

مشایی، پیش از این در آنچه که به دفاع از خود و عملکرد رئیس‌جمهور پرداخته بود، در مورد محصولی آورده بود:«در مورد برادر عزيزم جناب آقاي محصولي نظر آقاي دكتر احمدي‌نژاد بر تغيير از وزارت كشور به وزارتخانه ديگر بود. ايشان از جناب آقاي محصولي براي دو وزارتخانه دفاع و نيرو دعوت به همكاري كردند. تا آنجا كه بنده در جريان قرار گرفتم آقاي محصولي به حضور خود در وزارت كشور علاقه‌مند بودند و حضور در دو وزارتخانه ديگر را نپذيرفتند. اين مساله را خود ايشان هم به من گفتند. در هر حال از آن جا كه آقاي دكتر احمدي‌نژاد تغيير در وزارت كشور را لازم مي‌دانستند و اين مسئله به هيچ وجه ربطي به توانايي و صلاحيت آقاي محصولي براي تصدي مسئوليت وزارت ندارد و اينكه نوشتند آقاي محصولي يار چند ده ساله آقاي احمدي‌نژاد، از وي به حالت قهر جدا شده و اعلام كرده ديگر به دولت بر نخواهد گشت از اساس دروغ است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان