بازدید 1418

پورحيدري: نمي‌دانم برخي رسانه‌ها چه سودي از تغييرات مي‌برند؟!

بايد بپذيريم كه او جوان است و در اولين سال مربيگري‌اش، روي نيمكت پاس و آن هم در ليگ برتر نشسته است. منصوريان پشتوانه بازيگري فوق‌العاده‌اي در خارج و داخل كشور دارد و براي موفقيت در امر مربيگري نيز نيازمند حمايت است. دستياران خوبي چون گمالوويچ و پورمسلمي كه تجربه بالايي دارند را كنار او گذاشتيم. انگيزه و توانايي بالايي در منصوريان مي‌بينم كه مي‌تواند از سرمايه‌هاي پاس در آينده باشد، لذا با گذشت تنها چهار هفته از ليگ، عملكرد چندان بدي نداشته است.
کد خبر: ۶۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۰ 01 September 2009
مسوول كادر فني تيم فوتبال پاس همدان گفت: من و مديرعامل باشگاه حتي به ايجاد تغيير در كادر فني فكر هم نكرديم.

منصور پورحيدري در گفت‌وگو با ايسنا، در اين رابطه گفت: بنده چندي پيش در پاسخ به سوال يكي از رسانه‌ها مبني ايجاد تغيير در كادر فني تيم فوتبال پاس پس از نتايج نسبتا ضعيف تيم در پايان هفته چهارم، گفتم بناي ايجاد تغيير نداريم و اگر هم روزي بخواهيم تغييرات داشته باشيم، قطعا بايد كارشناسي شود اما متاسفانه ‌آنها به نقل از من منتشر كردند كه تغييرات كادر فني پاس كارشناسي خواهد بود!

وي افزود: شيوه كاري و تفكرات من بر مبناي ايجاد تغيير پس از هر نتيجه نامطلوبي نيست و خوشحالم كه سيدكاظم اوليايي مديرعامل باشگاه هم چنين طرز تفكري دارد. ما معتقديم كه بايد حداقل نه يا ده هفته از مسابقات بگذارد تا بتوانيم عملكرد كلي كادر فني را بسنجيم. تيم ما در بازي‌هاي گذشته خوب بازي كرد و حداقل نبايد بازنده مي‌شد؛ البته ديدار با استيل‌آذين شرايط خود را داشت كه به آن نمي‌پردازم.

پورحيدري ادامه داد: پاس اكنون با مشكلي مواجه است كه با گذشت زمان و كسب يك پيروزي تا حد قابل توجهي برطرف مي‌شود. اين مشكل كم‌تجربگي بازيكنان ماست كه در بازي‌هاي مختلف بر اثر اشتباهات كوچك فردي از حريف گل مي‌خوريم. بچه‌هاي ما زحمت زيادي مي‌كشند اما دو سه بازيكن ما براي اولين‌بار است در ليگ برتر بازي مي‌كنند و بازيكنان بسياري هم هستند كه از نيروهاي جديد ما به حساب مي‌آيند. برخي از پست‌هاي ما نيز بايد تقويت شوند لذا، مشغول ديدن فيلم‌هايي از چندين بازيكن خارجي هستيم.

وي گفت: در حال حاضر مدافع صربستاني با ما تمرين مي‌كند و مي‌خواهيم هافبك يا مهاجم نيز جذب كنيم. توقع ما بالاست چرا كه مي‌خواهيم بازيكن با كيفيتي گرفته و از طرفي محدوديت منابع مالي داريم و نمي‌توانيم پول زيادي برايش پرداخت كنيم؛ اين مساله باعث شده كه جذب بازيكنان خارجي ما همراه با تاخير باشد.

مديرفني تيم پاس تصريح كرد: البته مي‌دانيم هواداران پاس نتايج خوب از ما مي‌خواهند و حق هم دارند. فكر مي‌كنم الان هم اتفاقي نيافتده چرا كه پاس تنها از نظر جدولي شرايط خوبي ندارد اما آنچه در زمين رخ مي‌دهد، نويدبخش تيم قدرتمندي در آينده نزديك است. پاس امسال هم روي جوانها سرمايه‌گذاري كرده و حتي هدايت تيمش را هم به جواني با انگيزه سپرده است. معتقدم تنها يك گره كوچك در كار ما افتاده كه البته نمي‌توانم از آن حرفي بزنم اما با باز شدن آن پاس روند صعودي خوبي را در نتيجه‌گيري آغاز مي‌كند.

پورحيدري در ارزيابي‌اش از عملكرد عليرضا منصوريان سرمربي تيم پاس، گفت: بايد بپذيريم كه او جوان است و در اولين سال مربيگري‌اش، روي نيمكت پاس و آن هم در ليگ برتر نشسته است. منصوريان پشتوانه بازيگري فوق‌العاده‌اي در خارج و داخل كشور دارد و براي موفقيت در امر مربيگري نيز نيازمند حمايت است. دستياران خوبي چون گمالوويچ و پورمسلمي كه تجربه بالايي دارند را كنار او گذاشتيم. انگيزه و توانايي بالايي در منصوريان مي‌بينم كه مي‌تواند از سرمايه‌هاي پاس در آينده باشد، لذا با گذشت تنها چهار هفته از ليگ، عملكرد چندان بدي نداشته است.

وي افزود: برخي از رسانه‌ها مدام به دنبال ايجاد حاشيه و صحبت از تغييرات نادرست در تيم ما هستند. آنها از اختلافات من و منصوريان صحبت مي‌كنند كه صحت ندارد. متاسفانه فوتبال ما پر از مسايل حاشيه‌اي شده كه مانع پيشرفت آن مي‌شود. باور كنيد بازيكنان و مربيان ما در محل تمرين به اخبار نادرست برخي روزنامه‌هاي ورزشي درباره پاس مي‌خندند. كادر فني ما گروهي كار مي‌كند، آنها تيم حريف را آناليز كرده و پيرامون شرايط تيم خودمان بحث و تبادل نظر مي‌كنند اما تصميم براي تركيب نهايي با منصوريان است. بنده به عنوان مسوول كادر فني تيم نظراتم را مي‌دهم و براي مثال در ديدار مقابل مس، هنگام ارنج كردن تيم كنار مربيان نبودم. نمي‌دانم واقعا آنهايي كه از مطالب نادرست خبر مي‌دهند به دنبال چه هستند و چه سودي از ايجاد تغييرات در تيم ما مي‌برند؟!

رييس كميته فني باشگاه پاس همچنين درباره استقلال اهواز حريف هفته پنجم تيمش، تصريح كرد: استقلال اهواز تيم بزرگي است و به خوبي تداعي‌كننده نام استقلال در ذهن‌هاست. اين تيم بازيكنان خوب داشته و هميشه از قدرت‌هاي ليگ بوده است. خداداد عزيزي مربي باهوشي است كه در چهار هفته گذشته امتيازات خوبي كسب كرده است. در حال حاضر بازي‌هاي ليگ سخت و بسيار نزديك به هم دنبال مي‌شود و ما بايد تلاش كنيم در يك نبرد خانگي تحت هر شرايط پيروز شده تا از شرايط فعلي خارج شويم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر