بازدید 5025
گزارش

مهدوی کیا برای مربیان ایرانی،مدرس آلمانی رایگان آورد+ویدئو

مهدوی کیا، برخلاف فدراسیون که تنها برای مربیان بزرگسال مدرس فرا می خواند، دو مدرس آلمانی برای دانش افزایی رده های پایه به ایران دعوت کرده است.
کد خبر: ۶۱۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 29 July 2016
مهدی مهدوی کیا در آکادمی اختصاصی اش کمر همت بسته تا یک تنه همه نارسایی ها و ضعف های ساختاری فوتبال ایران در رده های سنی پایه را جبران کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از استعدادیابی گسترده آکادمی کیا و اعزام های متعدد این چهره بیم المللی فوتبال ایران به تورنمنت های خارجی که با مخارج بسیار سنگین و هنگفت همراه بوده، حالا آقامهدی دست به یک کار اساسی و تازه دیگر زده است و برخلاف فدراسیون که تنها برای مربیان بزرگسال مدرس فرا می خواند، دو مدرس آلمانی برای دانش افزایی رده های پایه به ایران دعوت کرده است.

كلاس دو روزه دانش افزايي مربيگري و پرورش استعداد در فوتبال پايه توسط آكادمي كيا براي مربيان داخلي با حضور مدرسين آلماني به صورت رايگان از امروز در ورزشگاه شهيد كاوه آغاز شده است. نکته جالب همین مجانی بودن حضور در این کلاس ها برای مربیان کم دانش ایرانی است که جای تقدیر دارد.

در اجرای این برنامه ها ، هادی مهدوی کیا کمک بسیار زیادی برای برادر نخبه اش محسوب می شود. مهدوی کیا چندی پیش سرمربی گری تیم ملی نوجوانان ایران را رد کرده بود تا نشان دهد در فوتبال ایران دنبال پست و مقام و جایگاه نیست چون این مسایل را بدون دریافت حکم و بین مردم و افکار عمومی دارد.

لینک دانلودسخنرانی مهدوی کیا در آغاز کلاس دو روزه مربیان با مدرس آلمانی

تعداد بازدید : 75

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل