بازدید 3940

انتقام کور مرد آهنگر از یک خانواده

کد خبر: ۶۰۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 16 July 2016
عامل جنایت هولناک نیمه شب در روستای «بکتاش» شهرستان میاندوآب، انگیزه قتل پنج عضو یک خانواده را افشا کرد.

 به گزارش ایران، در این جنایت هولناک که نیمه شب چهارشنبه رخ داد، مرد مسلح پس از ورود به خانه روستایی، ساکنان را به گلوله بست و بعد هم در تاریکی شب گریخت. در این حادثه زن و شوهر میانسال و سه فرزندشان – پسر 22 ساله، دختر 11 ساله و پسر 5 ساله- کشته شدند.

همزمان با وقوع این تیراندازی مرگبار، کارآگاهان پلیس جنایی آذربایجان غربی که نیمه شب راهی محل حادثه شده بودند بلافاصله به تحقیق از اهالی روستا پرداختند یکی از روستاییان هم گفت: ساعتی قبل فرد مسلحی را سوار بر خودرو پژو 405 دیده است. همین سرنخ کافی بود تا مسیر تحقیقات کارآگاهان روی شناسایی مالک خودرو متمرکز شود.

ساعتی بعد خودروی پژو مشکی مقابل خانه یکی از ساکنان روستا پیدا شد اما مرد میانسال مدعی شد خودرو متعلق به پسر 24 ساله‌اش است که ساعتی قبل خانه را ترک کرده و اطلاعی از محل حضور فرزندش ندارد. با اطلاع از هویت پسر 24 ساله تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.سه ساعت بعد نیز کارآگاهان که عملیات ویژه‌ای را آغاز کرده بودند موفق شدند مظنون اصلی جنایت را که در باغی اطراف روستا مخفی شده بود  شناسایی و دستگیر کنند. با انتقال متهم 24 ساله به اداره آگاهی او اعتراف کرد به علت اختلاف با پسر خانواده مرتکب جنایت شده است.

سرهنگ علی قهرمان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی نیزدر این باره به خبرنگار گروه حوادث «ایران» گفت: «براساس تحقیقات به عمل آمده پسر خانواده در مغازه جوشکاری قاتل در روستا مشغول به کار بوده و آنها از مدتی قبل با هم اختلاف پیداکرده بودند. عامل جنایت نیز با طرح نقشه‌ای از قبل طراحی شده، نیمه شب حادثه، برای تسویه حساب با این جوان وارد خانه آنها شده و علاوه بر او 4 عضو دیگر خانواده را نیز با شلیک گلوله از پا درآورده است.»وی افزود: «متهم لحظاتی قبل ازدستگیری و با مشاهده مأموران اقدام به خودکشی کرده بود که با هشیاری پلیس ناکام ماند و دستگیر شد. در حال حاضر نیز تحقیقات در این باره ادامه دارد.»

به گفته وی با توجه به اعتراف‌های عامل جنایت، بزودی صحنه قتل از سوی متهم بازسازی و زوایای پنهان این ماجرا افشا خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان