بازدید 3114
۱

انتقاد جلالی از طولانی شدن فصل نقل و انتقالات

کد خبر: ۶۰۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 08 July 2016
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید: دلیلی ندارد فصل نقل وانتقالات این‌قدر طولانی شود.
به گزارش تابناک ورزشی،مجید جلالی در خصوص دیدار امروز پیکان مقابل تراکتورسازی گفت: به نظرم بازی امروز محک خوبی برای ما بود، اما چیزی که باید بگویم این است که ما امروز اشتباهات تأثیرگذار زیادی در بازی داشتیم. از طرفی بازیکنانی که بازی کردند امیدوارکننده ظاهر شدند و قطعاً می‌توانند شایستگی خودشان را اثبات کنند؛ چراکه ما در تیممان جوانان خوبی داریم.

وی درباره اینکه آیا از روند نقل و انتقالات باشگاه پیکان راضی بوده یا خیر، اظهار داشت: ما بر اساس توان و ظرفیتی که داشتیم خوب یارگیری کردیم و از عملکرد باشگاه در این زمینه راضی هستیم. به نظرم نقل و انتقالات ما امیدوارکننده بود و می‌توانیم شروع خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه لیگ دو روز زودتر شروع می‌شود و اینکه ایا این مسئله به باشگاه‌ها ضرر خواهد زد یا خیر، افزود: به هر حال خلل که ایجاد می‌کند، ما هم سعی کردیم برنامه‌هایمان را عوض کنیم، هرچند می‌دانیم مشکلات زیادی بر سر برگزاری بازی‌های لیگ وجود دارد.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا نقل و انتقالات برای باشگاه پیکان تمام شده، افزود: نقل و انتقالات که تا شهریورماه است و خود این مسئله از مشکلات بر سر آماده‌سازی تیم‌هاست؛ چراکه دلیلی ندارد به تبعیت از کشورهای اروپایی نقل و انتقالات را این‌قدر طولانی کنیم.




تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من اگر جای جلالی بودم به هیچ وجه سرمربی یه تیم تازه به لیگ برتر آمده نمیشدم و دوست داشتم که آن تیم با همان سرمربی ای که یک فصل با این تیم زحمت کشیده و پا به لیگ برتر گذاشته ، وارد بازی های لیگ برتر شود ، شاید کمترین پاداش برای چنین مربی ای ، سرمربی بودن در لیگ برتر است ، اما حیف که بعضی افراد دائما در حال تعویض باشگاه هستند و به موفقیتی هم دست نمی یابند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار