بازدید 87524
دویست‌و نودوهشتمین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوهایی از همه مدیران بانکی که امروز برکنار شد و آغاز به چارمیخ کشیدن سرمایه داران! / ویدیوی روایت مهراب فاطمی از پشت پرده سیاه قوی ترین مردان ایران

ویدیوی یک حمله هوایی گسترده و نابودی بزرگ‌ترین کاروان داعش / ویدیوهای عملیات دستگیری عوامل داعش در ترکیه و هویت مهاجمان فرودگاه استانبول / ویدیوی تبلیغ مقاومت یک خودرو با عامل انتحاری! / افشاگری کارگردان سینما از دو مرحله شدن سانسور فیلم‌های سینمایی و نحوه افزایش آمار فروش فیلم «مجید مجیدی» / سانسور نام خانوادگی سروش صحت به دلیل تشابه با نام شامپو! از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
کد خبر: ۶۰۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 30 June 2016
ویدیوهایی از همه مدیران بانکی که امروز تغییر کردند و آغاز به چارمیخ کشیدن سرمایه داران! / ویدیوی روایت مهراب فاطمی از پشت پرده سیاه قوی ترین مردان ایران
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای دویست و نود وهشتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در دویست‌و نودوهشتمین «به اضافه تابناک»، ویدیوی یک حمله هوایی گسترده و نابودی بزرگ‌ترین کاروان داعش / ویدیوهای عملیات دستگیری عوامل داعش در ترکیه و هویت مهاجمان فرودگاه استانبول / ویدیوی تبلیغ مقاومت یک خودرو با عامل انتحاری! / ویدیوهایی از همه مدیران بانکی که امروز برکنار شدند و آغاز به چارمیخ کشیدن سرمایه داران! / افشاگری کارگردان سینما از دو مرحله شدن سانسور فیلم‌های سینمایی و نحوه افزایش آمار فروش فیلم «مجید مجیدی» / ویدیوی روایت مهراب فاطمی از پشت پرده سیاه قوی ترین مردان ایران / سانسور نام خانوادگی سروش صحت به دلیل تشابه با نام شامپو!
ویدیوهایی از همه مدیران بانکی که امروز تغییر کردند و آغاز به چارمیخ کشیدن سرمایه داران! / ویدیوی روایت مهراب فاطمی از پشت پرده سیاه قوی ترین مردان ایران
ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 120
دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 480
دانلود با کیفیت 360
دانلود با کیفیت 240
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
آقا سلام ممنون امشب برای اولین بار دانلود بدون دردسری داشتم از توجه به انتقادات تشکر.
چرا دانلود نمیشه؟؟؟
نه خداییش اگه شما سرمایه داشتید با این جو می آمدید سرمایه تان را وارد بازار کنید؟ به تیتر خبرتان توجه کنید به چهار میخ کشیدن سرمایه داران. بعد می گیم آمریکا نمیگذاره اقتصاد ما راه بیافته بابا ما خودمان نمیگذاریم کسی بیاید سرمایه گذاری کند تقصیر هیج کس هم نیست بلندگو دست عده ای که هم کار دارند و هم تریبون افتاده و بدا به حال آن بیکاری که نه شغل دارد نه تریبون نه دلسوز. و آخرش هم معلوم است چه می شود صبر منید زیاد طول نمی کشد که آن طیف بی پناه بی کار بی تریبون خود بیایند و تریبون را به زور بگیرند. صبر کنید . آمریکا هم نقشی ندارد خودمانیم خودمان. من هم نه سرمایه دارم نه تریبون شاغل هستم حقوقم هم برای یک نفر کفایت می کند هر چند 52 سال دارم و می دانم خیلی از آنها هم که شغل دارند 8 آنها گرو 9 است ولی با این سیاق به فکر بهبود نباشیم.
بازم خواهشا ملتمسانه این اتودانلود رو بردارین. حجممون رو کلی مصرف کردید.
تا صفحه ی حاوی فیلم رو باز میکنیم شروع میکنه به لود کردن ویدئو
من هم با صحبت ایشان مبنی بر استفاده از رانت های اقتصادی نظیر دسترسی به تسهیلات و اطلاع از وضع تعرفه ها قبل از اعمال آنها جهت کسب ثروتهای باد آورده کلان موافقم. لطفا نظر بنده را منتشر نمایید. با تشکر
اقا کجا میشه به بعضی از مطالب مزخرف شما پاسخ داد؟
سرمایه داران مردم را به چارمیخ میکشند
خواهش می کنم در تیتراژ و متن اخبارتون دقت کنید. همین متنی که گوینده در مورد به چهار میخ کشیده شدن سرمایه داران می گن به نحوی تکرار حرف اون کارشناس(آقای زر...) هست. مردم ایران هیچ وقت با سرمایه داران مشکل نداشتند. دلیل این مدعا اینه که اگر به سبک زندگی مردمان گذشته نگاه کنید می بینید که اغلب سرمایه داران یک پای دین و مذهب و اجتماع بودند و دارای احترام. بله سرمایه داری که با رشوه و چاپ ال سی بخواد پول جمع کنه حقش همون اعدام هست و البته کارگزاری حکومت اسلامی که تو این کار بهش کمک می کنه مستحق تر هست به این حکم. بحث حقوق های نجومی هم که دست درازی علنی به حقوق بیت المال هست.
با تحلیل تابناک موافقم. سوای اینکه مدیران میان حقوقی بالا میگیرند و باید باهاشون برخورد بشه، دلیل نمیشه که کلاً زیرآب سرمایه داری رو بزنیم. اینکه زرشناس میاد میگه هرکی سرمایه کلان و انباشه ای داره، نتیجه رانت و دزدی، یک تصویرسازی خطرناکه.

متاسفانه این تصویر علاوه بر اینکه در بخشی از توده مردم که مشکلات اقتصای دارند به عنوان باور تبدیل شده، بخشی از طبقه تحصیل کرده متوسط هم همین باور رو دارند.

این در حالیه که در یک نظام سالم اقتصادی در همه جای دینا، این کلان سرمایه دارها هستند که در مقابل هجوم سرمایه ها و محصولات خارجی، صنایع عظیم بومی درست میکنند و نیروی کار داخلی رو فعال نگه میدارند.

وقتی کلان سرمایه دارِ داخلی با اتهام پیش فرض دزد بودن در سطح افکارعمومی و همین طور در تریبون رسمی کشور یعنی تلویزیون مواجه میشه، نباید از اینکه یک روزی بی دلیل بیان یقه اش رو بگیرند و دهنش رو سرویس کنند، بترسه و فرار کنه بره؟
تقریبا 2 میلیون نفر در کشور سهم 78 میلیون بقیه را میخورند و باید تعادل ایجاد شود و فقط به تهران و مدیر و این جور موارد توجه نشود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان