بازدید 4066

یورو2016/سند قتل سوئد با گل ادر در جام دقایق آخر

دقیقه ۸۷ سیمونه زاتزا در نبردی هوایی پیروز شد و توپ به ادر مارتینز رسید و او با از پیش رو برداشتن چند بازیکن سوئد توپ را به گوشه دروازه ایساکسون فرستاد تا عملکرد ضعیف خود در این بازی را جبران کرده باشد.
کد خبر: ۵۹۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 17 June 2016
دیدار تیم های ایتالیا و سوئد با پیروزی آتزوری به پایان رسید و صعود این تیم به دور بعد مسجل شد.
طرفداری- تیم های ایتالیا و سوئد امروز ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم مونیسیپال تولوز و با قضاوت ویکتور کاسای به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود ایتالیا پایان یافت. 

ترکیب دو تیم
ایتالیا: بوفون، بارتزالی، بونوچی، کیلینی، ده روسی (تیاگو موتا)، کاندروا، فلورنتزی (استورارو)، پارولو، جاکرینی، ادر مارتینز، پله (زاتزا)

سوئد: ایساکسون، گرانکویست، لیندلاو، یوهانسون، اولسون٬ اکدال (لویکی)، شلستروم، لارسون، فوشبری (دورماز)، گوییدتی (بری)، ایبراهیموویچ 

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از آغاز بازی جانلوئیجی بوفون و زلاتان ایبراهیموویچ، کاپیتان های دو تیم، به خوش و بش با یکدیگر پرداختند. بازی آغاز شد و در دقایق آغازین بازی، روی سانتر خطرناک اکدال، زلاتان می توانست با ضربه سر دروازه را باز کند اما کیلینی توپ را به کرنر فرستاد. شاید این صحنه را می توان مهم ترین صحنه نیمه اول دانست چون حملات نصفه و نیمه یاران  سوئد و بازیکنان ایتالیا سودی نداشت و بازی در نیمه اول بدون موقعیت جدی دیگری با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یورو2016/سند قتل سوئد با گل ادر در جام دقایق آخر

در دقیقه ۴۸ مسابقه ادر پاس خوبی به پله داد و فرصت مناسبی برای او ساخت اما شوت پله با اختلاف زیادی به بیرون رفت. پله که در این بازی ضعیف ظاهر شد، ده دقیقه بعد جایش را به سیمونه زاتزا داد. در دقیقه ۶۰ پارولو فرصت خوبی برای جاکرینی فراهم کرد اما وی توسط شلستروم در محوطه جریمه متوقف شد. داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه ۷۱ سوئد فرصتی طلایی را از دست داد، از کناره زمین پاسی بلند برای زلاتان فرستاده شد اما او در دهانه دروازه توپ را به آسمان فرستاد. البته این صحنه مشکوک به آفساید نیز بود. ده دقیقه بعد، ایتالیا نیز از فرصت مهم خود نتوانست به خوبی استفاده ببرد. جاکرینی سانتری خوب انجام داد اما ضربه سر پارولو به تیرک افقی دروازه خورد و به بیرون رفت. 

در دقیقه ۸۷ سیمونه زاتزا در نبردی هوایی پیروز شد و توپ به ادر مارتینز رسید و او با از پیش رو برداشتن چند بازیکن سوئد توپ را به گوشه دروازه ایساکسون فرستاد تا عملکرد ضعیف خود در این بازی را جبران کرده باشد. 

دو دقیقه بعد، آنتونیو کاندروا در یک ضد حمله صاحب توپ شد اما توپ را به ایساکسون کوبید و توپ به بیرون رفت. در پایان بازی با پیروزی ایتالیا به پایان رسید و صعود لاجوردی پوشان به دور بعد مسجل شد. سوئد نیز با یک امتیاز امید های بسیار کمی برای صعود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل