بازدید 5084
۱
یورو 2016

درس فوتبال آتزوری ها به شیاطین سرخ/خط و نشان شاگردان کونته برای مدعیان

ایتالیا با این پیروزی با 3 امیتاز در صدر گروه E قرار گرفت و بلژیک با این شکست بدون امتیاز در قعر جدول ماند. ایرلند و سوئد نیز در این گروه با یک امتیاز در رده دوم سوم قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۹۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲ 14 June 2016
آتزوری با عملکرد زیبا و تماشایی خود تیم پرستاره بلژیک را شکست داد.
به گزارش تابناک  ورزشی، در چارچوب مرحله گروهی یورو 2016 از گروه E از ساعت 30 و 23 دقیقه در ورزشگاه لیون ایتالیا به قضاوت مارک کلاتنبرگ انگلیسی به مصاف بلژیک رفته است.

این دیدار با برتری دو بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

ایتالیا درحالی به مصاف بلژیک پرستاره رفته که وراتی و مارکیزیو دو ستاره میانی خود را پیش از آغاز رقابت‌ها از دست داده بود.
اولین خطر جدی را ایتالیا روی دروازه بلژیک در دقیقه 3 بازی بوسیله آلدرویلد بوجود آورد اما کورتوا دروازه‌بان بلژیک بهتر عمل کرد و توپ را از آن خود کرد.
بلژیک در ادامه بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه 11 بازی بوسیله ناینگولان ستاره رمی‌ها دروازه ایتالیا را تهدید کرد. اما بوفون با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد.
بازی در ادامه درگیرانه و سرد ادامه داشت و تا دقیقه 22 بازی توپ بیشتر در میانه زمین بود و موقعیت چندانی برای آتزوری یا بلژیک مهیا نشد.
بازی در میانه زمین بدون تب و تاب در جریان بود که ناینگولان بار دیگر از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی را به طرف دروازه بوفون روانه کرد اما در چارچوب نبود.
ایتالیا در ادامه فشارهای خود را زیاد کرد و توانست بوسیله جاکرینی چند توپ خوب را روی دروازه کورتوا فرستاد اما مهاجم ایتالیا قدر موقعیت را نداست.
آتزوری در ادامه در دقیقه 28 بازی بوسیله پله یک موقعیت خوب را از دست داد.
ایتالیا دقایقی بود که فشارهای خود را بیشتر کرده بود و در دقیقه 32 بازی دروسی از میانه زمین پاسی طلایی را برای جاکرینی فرستاد و او قدر این موقعیت را دانست و با زیبایی تمام دروازه بلژیک را باز کرد.

آتزوری با گلزنی جانی دوباره گرفت و حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه 35 بازی به وسیله جاکرنی شوت سرکشی را به دروازه بلژیک زد ولی کورتوا این بار نیز توپ را بسیار عالی دفع کرد.

ایتالیا دست بردار نبود و فشار خود را بیشتر و بیشتر می‌کرد تا جایی که بوسیله پله نزدیک بود گل دوم را به ثمر برساند ولی توپ با سایش به دروازه بلژیک به بیرون رفت.

بلژیک برای جبران گل خورده خود کمی به خودش آمد و حملات خود را روی دروازه ایتالیا بیشتر کرد و در دقیقه 38 بازی وبه سیله ویتسل دروازه آتزوری را تهدید کرد.

بلژیک در دقیقه 41 بازی به وسیله لوکاکو موقعیت خوبی داشت ولی قدر این موقعیت را ندانست.

نیمه دوم این دیدار با جذابیت و هیجان بیشتری آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی بازی فرصت خوبی برای کاندروا بوجود آمد ولی قدر این موقعیت را نداشت و خوب استفاده نکرد.

اما بلژیک در دقیقه 48 بازی  به خودش آمد و با یک ضد حمله آتزوری را غافلگیر کرد و لوکاکو یک موقعیت تک به تک با بوفون داشت ولی نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و ضربه چیت او با سایش یه تیرک افقی آتزوری به بیرون رفت.

در دقیقه 58 بازی کونته دارمیان را بیرون کشید و به جای یک بازیکن جوان و جویای نام دیگر به نام دسیگیلو به میدان آمد.

در مقابل سرمربی بلژیک ناینگولان را در دقیقه 62 بازی بیرون آورد و مرتنس را به میدان آورد.

ایتالیا در ادامه حملات خود را بیشتر و بیشتر می‌کرد اما ترس از این را داشت که ضد حملات بلژیک دروازه بوفون را به خطر بیندازد.

بلژیک به دنبال زدن گل تساوی بود و بوسیله هازارد چندین موقعیت داشت ولی بونوچی و کیلینی دو مدافع تنومند آتزوری مانند دیوارهای مستحکم جلوی مهاجمان بلژیک عمل می‌کردند.

بازی در دقیقه 70 بازی تا حدودی از تب و تاپ افتاده بود و توپ فقط در میانه زمین می‌چرخید و موقعیت چندانی برای دو تیم نبود.

سرمربی بلژیک دومین تعویض خود را در دقیقه 73 انجام داد و لوکاکو مهاجم اول خود را بیرون آورد و به جای او اوریگ مهاجم جوان لیورپول را به زمین بازی آورد.

آتزوری در دقیقه 74 بوسیله جاکرینی زننده گل اول خود داشت ولی این بار توپ روی پا او خوب جفت و جور نشد و توپ به پای مدافع بلژیک خورد و به بیرون رفت.

بلژیک یک ضد حمله بسیار خوب روی دروازه ایتالیا در حال طراحی بود که ادر مانع حرکت هازارد شد و کارت زرد دریافت کرد. کونته بلافاصله ادر را از زمین بازی خارج کرد و به جای او ایموبیله را میدان آورد.

کونته سومین تعویضش را نیز در دقیقه 78 بازی انجام داد و دروسی باتجربه را بیرون آورد و تیاگو تازه نفس را به میدان آورد.

بلژیک در دقایق پایانی فشار خود را روی دروازه ایتالیا بیشتر کرد و دی برون یک موقعیت بسیار عالی را برای اوریگی بازیکن تازه به میدان آمده مهیا کرد ولی او قدر این موقعیت را ندانست.

در ادامه ایتالیا یک ضد حمله خوب داشت و ایموبیله یک شوت استثنایی به دروازه بلژیک زد ولی با واکنش تماشایی کورتوا توپ او به کرنر رفت.

بلژیک در دقیقه 88 بازی یک موقعیت بسیار خوب داشت ولی شانس آورد که اوریگی نتوانست گل تساوی را بزند.

در دقیقه 90+2 پله با تک ضربه محکم دروازه بلژیک را باز کرد تا این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر ایتالیا به پایان برسد.
ایتالیا با این پیروزی با 3 امیتاز در صدر گروه E قرار گرفت و بلژیک با این شکست بدون امتیاز در قعر جدول ماند. ایرلند و سوئد نیز در این گروه با یک امتیاز در رده دوم سوم قرار گرفتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تنها درسی که ایتالیا در این مسابقه به دیگران آموخت نه بازی فوتبال بلکه ناجوانمردی و بازی کثیف بود.
ایتالیایی ها همواره نشان داده اند که بیش از مهارت در فوتبال با ترفند های ایجاد جنگ روانی، آسیب زدن به بازیکنان حریف و جلوگیری از وقوع یک فوتبال زیبا با خطا های خطرناک هستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر