بازدید 5317

رقیب سرسخت برای رحمتی در استقلال

کد خبر: ۵۹۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 11 June 2016
سید حسین حسینی رقیب سرسخت مهدی رحمتی در استقلال است.
به گزارش تابناک ورزشی، سید حسین حسینی بعد از 2 سال دوری از ملوان به این تیم برگشت.
حسینی در خصوص این اتفاق گفت:« خوشحالم دوباره به تیم محبوبم برگشتم. دوری از این تیم واقعا سخت بود اما سرانجام به پایان رسید و الان با تجربیات بسیار بهتر و انگیزه بیشتر به استقلال برگشتم تا نقش کوچکی در موفقیت های پیش رو داشته باشم».
او ادامه داد:« جا دارد یک تشکر ویژه هم از باشگاه ملوان و طرفداران خونگرم انزلی چی داشته باشم که در این دوسال خیلی به من لطف داشتند و کمک کردند که به بازیکن بهتری تبدیل شوم. من همواره در این مدت سعی کردم بهترین نمایش و کارآیی را برای ملوان داشته باشم اما متاسفم جدایی من از این تیم توام شد با سقوط تیم محبوب بندر به دسته اول.آرزویم بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال ایران است».
دروازه بان جدید استقلالی ها در ادامه به قرارگرفتن در کنار رحمتی و احتمال نیمکت نشینی اش اشاره و تصریح کرد:« من در گذشته هم کنار رحمتی حضور داشتم و همواره از این که رقیب این دروازه بان قلمداد می شدم به خودم بالیدم. الان هم با انگیزه های زیادی برگشتم تا هم رفیق هم رقیب خوبی برای سیدمهدی باشم و از تجربیاتش نهایت بهره را ببرم. هدف همه مجموعه تیم موفقیت استقلال است و همین که نیمکت نشینی من به این تیم کمک کند راضی ام و هیچ گله ای هم نخواهم داشت».


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان