بازدید 32970
ظهور آزادی بیان مطلق غربی تنها در تلاقی با دین و باورهای مذهبی؛

توهین‌کنندگان به «سرور آزادگان» جرأت نقد «هولوکاست» را دارند؟!

بزرگ‌ترین اشتباه، دیدن و جدی گرفتن امثال این شخص است که با استفاده از همین حربه و حتی حربه‌های بدتر نظیر توهین به قرآن از طریق قرآن سوزی، اقامت کشورهای غربی را می‌گیرند و صاحب کمک‌های مالی سنگین و جوایز حقوق بشری می‌شوند. هرچه برخورد خشن‌تری با امثال این ملحدین حقیر صورت پذیرد، جیب‌های این عده توسط غربی‌ها پرتر می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 28 May 2016
توهین‌دهندگان به «سرور آزادگان» جرات نقد «هولوکاست» را دارند؟!
توهین یک زن فمینیست به سرور آزادگان با استفاده از پرچم امام حسین(ع) و نمادهای عاشورایی به عنوان روکش صندلی و شراب‌خواری با تکیه بر چنین صندلی‌، این پرسش بزرگ را پیش آورد که آیا این مدعیان آزادی، جرأت اقدام مشابه در تمامی مسائل حساس را دارند یا آزادی بیان غربی، تنها در تلاقی با باورها و اعتقادات دینی و مذهبی، مطلق می‌شود؟

به گزارش «تابناک»، شادی صدر به تازگی در توهینی غیرقابل چشم‌پوشی به مقدسات شیعیان و مشخصاً به امام حسین(ع) عکسی را منتشر کرد که حین نشستن روی یک صندلی منقش به پرچم‌های عاشورا، در حال نوشیدن شراب به دوربین لبخند می‌زند؛ تصویری که منجر به بالا گرفتن بحث‌های وسیعی در فضای مجازی شد.

با گذشت ساعاتی از انتشار این تصاویر، تصاویر دیگری از صندلی‌هایی با طرح‌های مشابه منتشر شد که نشان می‌داد، این صندلی‌ها توسط پرستو فروهر، فرزند داریوش فروهر طراحی و عرضه شده و ظاهراً شادی صدر نیز یکی از مشتریان صندلی‌های دختر فروهر بوده است؛ صندلی‌هایی که نماد نفرت مذهبی است و صدر با شراب‌خواری این نفرت را به نقطه اوج رسانده، هرچند می‌توانسته اعمال شنیع‌تری روی این صندلی‌ها انجام دهد و تصاویرش را منتشر کند و موقعیت ویژه‌ای نزد نفرت پراکنان و فمینیست‌ها بیابد!

نقدها به رفتار شادی صدر و امثال او حتی در میان اپوزیسیون ایران نیز پررنگ بود و به عنوان نمونه علی علیزاده در اعتراض به رفتار این فمینیست نوشت: «بيش از دينداران، نياز به واكنش بي‌دينان به نفرت ضدمذهبي است. سكولاريزم ستيزه‌جو نه اعتقادي الهياتي كه نگاهي است استعمارگرايانه و نژادپرستانه...»

توهین‌دهندگان به «سرور آزادگان» جرات نقد «هولوکاست» را دارند؟!

علیزاده در نوشته‌ای دیگر که با واکنش‌های شدید و بسیار توهین آمیز نسبت به او از سوی فمینیست‌ها و لامذهب‌ها همراه شد، نوشت: «حسين بن علي مهمترين عنصر فرهنگي ٧٥ ميليون ايراني است. با لبيك به او ٢٠٠ هزار جوان براي دفاع از ايران شهيد شدند. اهانت به حسين اهانت به ايران است»؛ اما دیکتاتورِ درونِ مدعیان آزادی بیان، این منتقد اپوزیسیون را به شدت سرکوب کلامی کرد.

البته این ویژگی ملحدین دوران تازه است که علاوه بر قائل شدن آزادی مطلق برای هرگونه توهین و تحقیر به عنوان حق طبیعی‌شان در ارتباط با برخی حوزه‌های محدود نظیر عقاید سنتی و باورهای مذهبی اشخاص، هرگونه اعتراض به رفتارشان را سرکوب می‌کنند و حتی گاهی در قبال باورمندان به آیین‌های مذهبی نیز شیوه نقدشان سرکوب و متهم کردن است.

در همین ارتباط گاردین در مقاله‌ای طعنه آمیز با نام «ما می توانیم الحاد را از خدا ناباوران جدید همچون ریچارد داوکینز و سام هریس نجات دهیم / We can save atheism from the New Atheists like Richard Dawkins and Sam Harris» با اشاره به برخی نمونه‌های معاصر از رفتارهای فاشیستی این قشر گفته بود که خود را در نقاب روشنفکر و فمینیست پنهان می‌کنند.

در این مقاله مشخصاً به کیس احمد محمود دانش آموز مسلمان آمریکایی اشاره شده که پس از ساخت یک ساعت الکترونیک و بردن این ساعت به مدرسه با این ظن که این نوجوان 14 ساله بمب درست کرده، توسط پلیس بازداشت شد و از سوی مدیران مدرسه تا سه روز مجوز بازگشت به مدرسه را نیافت و در ادامه نیز شبیه تروریست ها با او برخورد شد و حتی امکان تماس با والدینش را نیافت، تا آنکه مشخص شد آن کیت طراحی شده فقط یک ساعت است.

پس از اینکه نوع برخورد با این نوجوان رسانه‌ای شد،  مارک زاکربرگ با دعوت از این نخبه برای بازدید از کمپس «منلو پارک» گفت: «داشتن مهارت برای ساختن چیزی باید منجر به تشویق آن فرد شود، نه بازداشت» و باراک اوباما نیز برای او نوشت: «چه ساعت کول و قشنگی! احمد! لطفاً آن را به کاخ سفید بیاور. ما باید مشوق کودکان سازنده باشیم که علم و فنّاوری را در امریکای بزرگ آینده می‌سازند.» تا بدین ترتیب، رفتاری که به خاطر دین این نوجوان، با او شده، پوشش داده شود.

توهین‌دهندگان به «سرور آزادگان» جرات نقد «هولوکاست» را دارند؟!

در این شرایط، ریچارد داوکینز که یک ملحد سرشناس است، آوردگاهی را به وجود آورد و کوشید تا این نوجوان را یک متقلب معرفی کند که یک ساعت دیجیتال از هم باز کرده و هیچ اختراعی انجام نداده و در واقع تمام تلاشش را انجام داد تا این نوجوان مسلمان را منکوب کند؛ رفتاری که با واکنش‌های وسیعی نظیر مقاله فوق الاشاره در گاردین مواجه شد.

رفتار کنونی مدعیان آزادی بیان در غرب و به خصوص قشر ملحدان این مدعیان، عمدتاً شبیه به همین رفتار ریچاد داوکنیز است که نابودی یک نوجوان را جزو حقوق اولیه شان می‌دانند؛ اما کوچک ترین نقد نسبت به خود را با شدیدترین ادبیات ممکن پاسخ می‌دهند. آزادی را فراتر از مرزهای توهین به اعتقادات گروه های عظیم در جهان می‌دانند، ولی کافی است کوچک ترین توهینی به اعتقاداتشان شود تا شاهد فوران یک آتش فشان باشید.

حقیقت آن است که این آزادی مطلق در غرب، تنها زمانی مجاز است که دین و باورهای مذهبی را نشانه رفته باشد و مشخصاً در ارتباط با باورهای اسلامی به قله آزادی می‌رسیم! اما اگر ابراز عقیده در هر زمینه‌ای به هر شکل یک حق طبیعی توسط این گروه‌ها تلقی می‌شود، طبیعتاً نباید حتی درباره آنچه آنها با برچسب نژادپرستی منکوبش می‌کنند، محدودیتی وجود داشته باشد و باید کوچک‌ترین اعتراضی به این مسائل نباشد.

بنابراین انتظار می‌رود شادی صدر و دوستانش اندکی جسارت داشته باشند و برای نشان دادن مرزهای آزادی بیان، روی صندلی شان تصویری از اردوگاه آشویتس نصب کنند، بر آن بنشینند و یک برگه کاغذ در دست بگیرند که روی آن نوشته شده باشد: «چه سندی وجود دارد که شش میلیون یهودی در هولوکاست کشته شده‌اند؟ چرا 5999999 نه؟!» و سپس طعم آزادی بیان را در غرب بچشد!

در این شرایط بزرگ‌ترین اشتباه، دیدن و جدی گرفتن امثال این شخص است که با استفاده از همین حربه و حتی حربه‌های بدتر نظیر توهین به قرآن از طریق قرآن سوزی، اقامت کشورهای غربی می‌گیرند و صاحب کمک‌های مالی سنگین و جوایز حقوق بشری می‌شوند. هرچه برخورد خشن‌تری با امثال این ملحدین حقیر صورت پذیرد، جیب‌های این عده توسط غربی‌ها پرتر می‌شود.

به عبارت ساده‌تر بزرگ‌ترین راه برخورد با آنها نادیده گرفتن‌شان است. این نادیده گرفتن از آن جهت حائز اهمیت است که در بسیاری از اوقات اپوزیسیون برای دیده شدن در فضای داخل کشور خودشان به چنین رفتارهای تنش زایی اقدام می‌ورزند، زیرا بیشتر این اشخاص پس از یک دوره طولانی حضور در غرب و کاهش توجهات نسبت به آنها، احساس سرخوردگی می‌کنند و راه درمان این سرخوردگی می‌کوشند به هر طریق ممکن مجدداً توسط افکارعمومی دیده شوند.

در چنین اتمسفری، این گروه یکی از ابزارهای برجسته شدنشان را رفتارهای اینچنینی می‌دانند که گاهی تا مرز دفاع از تجزبه خیال حمله نظامی به وطن‌شان نیز پیش می‌رود! بنابراین هرچه این جماعت را بیشتر نادیده گرفت، در حذف این نگاه رادیکال به آزادی و کاسبان این فضا، گام‌های بلندتری برداشته شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۶۲
خورشید با بستن چشم یک بی هویت نورش کم نمیشود .
نور سیدالشهدا هزار سال و اندی است که سال به سال جلوه اش بیشترشده است نمونه اش اربعین و پیاده روی عاشقانش ......
این بی هویت را بزرگ نکنید .
پاسخ ها
سید محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
کاملا موافقم . انتشار این اخبار تنها داغ دل ما رو بیشتر میکنه
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
چه عجب تابناک نترسید و لرزید تا عده ای نازپروده و خام اندیش را برنجاند.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
راست میگی خورشید با بستن چشم یک بی هویت نورش کم نمیشود .
ما که با شنیدن توهین به سیدالشهدا خودمان را جرواجر مکنیم خورشید بودن سیدالشهدا را زیر سوال میبریم و شان اورا پایین می آوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
اتفاقا اگر سکوت کنیم، این موجودات وقیح تر میشوند و توهینهای بیشتری میکنند، صفحه این شخص باید به جرم توهین به مقدسات و اعتقادات شیعیان ریپورت شود تا درسی باشد برای دیگر فحاشان به مقدسات مسلمانان.
توهین چه معنی میتونه داشته باشه جزء عقده ی درونی؟ حالا هر توهینی باشه... کسی که احترام نمیفهمه، چه احترام به بودایی یا شیعه، قطعا کمبود وجودی داره
علیزاده کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
علی علیزاده جزیی از اپوزسیونه که نگاهی منطقی تر از این ها داره و این ها نمیتونن باهاش کنار بیان
من کاری به این که اینا کین ندارم ولی این عکس فوتوشاپیه کاملاً مشخصه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
تا حالا فتوشاپ دیدی ؟ باهاش کار کردی ؟ قابلیت هاش رو درک کردی ؟ میدونم جواب همه این سوال ها نه هست .
یکی از دلایل این عقده که در ملحدین وجود داره برخورد خود مذهبیونه... وقتی دینمون رو سعی داریم به زور به بقیه تحمیل کنیم... بقیه رو مجبور می کنیم طبق عقاید ما زندگی کنن... کسی نخواست طبق عقاید ما زندگی کنه مجازاتش می کنیم... مملکت رو برای خودمون می دونیم و هیچ حقی برای کسایی که مثل ما فکر نمی کنن قایل نیستیم... چه انتظاری دارید که ملحدین هم خشمشون رو اونجوری نشون ندن؟
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
شما فکر می کنید در جاهای دیگر دنیا اداره ی مملکت رو می دن دست اقلیت؟؟ در ضمن, شما اگر منظورتان این است که بگذاریم ملحدین شراب بخورند زنا کنند و جامعه را به کثافت بکشند و اسمش شود آزادی سخت در اشتباهید.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
اصلا ماجرا رو فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟ داداشی اینا میتونن در مورد هلوکاست مطلب بزنننننن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
آهان !! بعدا کسی می ثل ریچارد داوکینز چه کسی به زور داره دین رو به خوردش می ده تو انگلیس؟؟؟

یه چی بگو بگنجه!!
دقيقا درست هست اگر در خيلي موارد عكس العملهاي شديد نشون نمي دادن خيلي از اين افراد ديگه اسمي ازشون نبود ...
این ...ها لیاقت توجه کردن هم ندارن
از این غوماش بیشتر از این انتظار نمیره

در همه مسایل دو رویانه برخورد میکنن

ک البته دم این خانوم معلوم ب کدام طیف سیاسی وصله!!!!
افتضاههههههههههههه عکس
انتشار اين اخبار كار درستي نيست اينگونه خبر ها هر چه كم تر منتشر و تكثير شود بهتر خواهد بود خداوند و آقا ابا عبداله خودشون جواب اينگونه آدم ها را خواهند داد انشاءالله
برو بابا تابناک. تو هم از بیکاری و بی خبری به چه چیزای بیخودی گیر میدی. این خاله زنک بازی ها رو کنار بگذارید بابا!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
مرد حسابی، توهین به مقدسات، و اعتراض به آن، خاله زنک بازی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ واقعا با خجالت داره که در مملکت شیعه همچین افرادی وجود دارند. در اربعین و محرم تو دهنی سختی میخورید.
از همه بد بخت تر خفاش بود کو عدوی افتاب فاش بودمولانا
مگر نام و ایثار ابا عبدالله با پرچم و اینجور چیزها 1400 سال زنده مانده ؟؟؟؟؟؟ اباعبدالله در قلب انسانهای ازاده و دشمنان ستمگری و حاکمیت شیطانی جا دارد اگر بنا بود یاد و باعبدالله با توهین به پرچم عزا از بین برود انها که به قبر مبارکش اب بستند و صدام جانی که زائرانش را کشتار کرد الان کجاست این حرکات ابلهانه بیشتر برای تهییج مسلمین و خود را در تابلو نگاه داشتن ادمی تشنه معروفیت و محتاج دیده شدن است ولاغیر
چیه..باز نظرات گزینشی منتشر کردید

دیگه دست اصلاح طلب جماعت برا همه رو شده

اونایکی ک امام حسین اعتقاد دارن و در طرف دیگه جریان اصلاح طلب هم باور دارن...

نمیشه ما بگیم هم معاویه یزید قبول داریم!

هم حضرت علی و امام حسین رو!

حق باطل در کل ماجرا..توی یه جا جمع نمیشن

بیدار بشید
اون کاربر ... ک میگی فتوشاپه

نادان...خود طرف عکس در اینستا کرامش منتشر کرده
دین و ایمان مردم مثل قبل نیست
قبلا چقدر در خانه ها دعوا بود بر سر نماز صبح و روزه گرفتن
الان دعوا بر سر استفاده از اینترنت و مودم و ماهواره است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
چه جور دعوایی بود برا نماز صبح و روزه؟
بیخود این ها رو بزرگ نکنید.اینها میخوان مشهور بشن.بذارید تو دنیای ذلت بارشون باشن.
تابی جون جو گیر نشو
اینها گداهایی هستند که دنبال کسب توجه غربیها هستند تا شاید از طریق بنگاههای تبلیغات غربی مورد استفاده قرار گیرند و کمبود ها و عقده های درونی اشان باز شود ......ان که ایران را دوست دارد ..مردم ایران را دوست دارد ...و مردم ایران با عشق حسین و پرتو پر فروغ عاشورا رشد کرده اند و در جهان امروز پرچمدار ازادگی از حقارت غربی هستند ......این گدایان و دریوزگان غرب پرست هیچ نسبتی با مردم و جوانان بزرگ ایرانی ندارند .....این دریوزگان کجا و جوانان دلاور ایران کجا .......دریوزگان الت دست یک مشت لاابلی خود ازاد پندار
اینا همش درست ، ولی رفتار و گفتار اشخاص چه ربطی به غرب داره. همونطور که رفتار داعش نشان دهنده رفتار اسلام نیست.
تمام ادم عالم جمع شدن اسم و یاد و کرامت و منش امام حسین (ع) و مکتب عاشورا را از بین ببرند حل هر سال در اربعین حسینی شاهد جواب دندان شکن مردم و دوستداران امام و مکتبش را نظار گر هستیم باز هم امام و مکتب و عاشورایش ماندگار ....
تعداد لايك ها خنده داره حسابي:-))))
مشخص اين جريان هوادار زياد داره!:-))))))
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
بابا كي اينا رو آدم حساب ميكنه
همين آدم هم اگه كوچكترين اتفاق ناگواري براش بيافته اولين كاري كه ميكنه اينه كه دست به دامن اهل بيت ميشه
بعضی وقت ها اگر به نام دین به کسی ظلمی شده ازش دلجویی کند تا کینه دین و مذهب را به دل نگیرد
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین و علی الاصحاب الحسین
امام حسين عليه السلام ، نوري كه هرگز خاموش نمي شود.
نوري كه در دلهاي همه پاكان سراسر عالم جلوه كرده و وجود شخص را سراسر عاشقش كرده است.
اي همه كسم و همه چيزم به فدايش
السلام عليك يا ابا عبدالله
خاک بر سر نمرود صفت اللّهُ يَسْتَهْزِىءُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ
من به تاریخ مراجعه میکنم،اگر جای مردم ایران با مثلا مردم دانمارک عوض بشه ،باز هم اون مردم روی شیعه گری حساس میشدن،زیرا اطراف ما پر از سنیه واز دیر باز آنها خواهان تمکین ما بوده اند.
کسی که خواب است رو میتوان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده هرگز.
ایشون انقدر کوچک هستند که قابل اعتنا نباشن. اینها عطش برای معروفیت و ژست روشنفکریه که متاسفانه در جامعه رو به افزایش است.
نداشتن تفکر درباره ی امام حسین ع . بدتر نداشتن شناخت از جامعه ی ایرانی نزد کسی که دست کم سی و اندی سال از عمرش را در روزنامه ها! گذرانده بیانگر بی شعوری پیشرفته در شادی صدر است.آسیب اینها بیشتر از افراطی ها است . از فردا این ذهن زباله گرد را به اصلاحات و ...پیوند می زنند و هزینه اش را باید خوشفکرترین جناح سیاسی بدهد
ظاهرا شراب باید قرمز باشه
من شرابی در دستش نمیبینم
میشه راهنمایی کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
شراب به رنگهای مختلفی هست حتی برنگ اب.
ان الحسین مصباح الهدی و السفینه النجاه
عشق به آقا امام حسین(ع) در تمام رگها و جوارح شیعیان جاریه. ان شااله فرزندان حیدر کرار جواب خوبی به این بی حرمتی میدن. همین عشقه که بهترین جوانان این مرز و بوم را به سوریه ، عراق و ... می فرسته. دشمن می دونه که تا عشق به شهادت و حضرت اباعبدالله وجود داره روی خوشی و پیروزی را نمیبینه
لبیک یا حسین لبیک یا زینب
تابی جون همون طور که توی یادداشت هم نوشته بودی: "بزرگ‌ترین راه برخورد با آنها نادیده گرفتن‌شان است"
کاش خودتم خبرو نمی نوشتی.
چرا عوض اینکه ایران خودمون رو مهد واقعی آزادی کنیم، میخوایم آزادی در غرب رو به چالش بکشیم!؟
کمپین حذف شادی صدر از صفحات اینستاگرام راه اندازی شد
shadisadr_report_campaign@
امام حسین ( ع ) در روز عاشورا به لشکر یزید فرمودند اگر دین ندارید و از قیامت نمی ترسید، لااقل در دنیای خود آزاده باشید. با توجه داشت بسیاری از بزرگان جهان از جمله مهاتما گاندی رهبر فقیهند الگوی کشورش را امام حسین معرفی می کند . محمد علی جناح بی نظیر بوتو سرمشق مسلمین و کشورش را اماحسین معرفی می کند . چرلز دیکنز ، توماس کارلایل و ادوارد براون از انگلیسی و واشنگتن ایروینگ آمریکائی و دهها تن از بزرگانو سیاستمداران و مورخان بنام جهان که مسلمان نیز نبودند از حقانیت و شهامت و ایثار امام حسین گفته اند حال عده های از روی استیصال چنین حرکت سخیفی انجام می دهند نشان از اضمحلال این افراد دارد
یکی فقط پرسیده علیزاده کیه ؟خلق الله بهش 4 تا منفی دادن!!!
یااااااا حسیییییییین عشقه
این خانوم توجه می خواست که به خواستش رسید.

انتشار چنین خبرهایی اشتباهه
یزید هم اینطوری به امام حسین توهین می کرد و عده ی زیادی می خواستن توی این 1400 سال به هر طریقی نام امام حسین رو از بین ببرند ولی الان معلومه که نام و یاد کی زنده مونده ...
دوستان بنظر من نگریستن به این عمل به عنوان یک حرکت ضد دینی عده ای سکولار و ملحد و ضد دین ؛ کمترین شناخت از یک توطعه بسیار کثیف میباشد ؛ برخلاف گذشته که طراح اکثر توطعه ها آمریکا بوده اینبار کار مشترک دسیسه گرانی است که در رذالت و ناجونمردی و خباثت گوی سبقت را از آمریکا ربوده اند - این کار مشترک سرویسهای جاسوسی و خرابکاری عربستان و رژیم صهیونیستی هست - اینها از دوسال پیش شروع به دوستی و همکاری اطلاعاتی گسترده ای کردند که این جزو اولین خروجی های آن هست و بقیه هنوز مانده تا برسه - از جمله اهداف اینها از این عمل ، اینه که واکنش تند مردم ایران فرصتی بشه واسه عربستان تا توجه جهانی به افراطگرایی شدید مذهبی و قومی آل سعود که این روزها به شدت دامن آنها را حتی در کنگره امریکا گرفته - از خود دور و متوجه واکنش مردم ایران بکنند - این یک توطعه سعودی از نوع ماجرای سفارت و کنسولگری میباشد یعنی مردم را طوری مقابل عمل انجام شده قرار بدهند که چه سکوت و چه برخورد هر دو برای کشور ایران هزینه داشته باشد ؛ لطفا مسولین مراقب باشند و راهی برای خنثی سازی این شیوه جدید توطعه که قبلا نیز انجام داده و متاسفانه تاحدود زیادی به هدفشان رسیدند، بیابند وگرنه خیلی دیر میشود و ..
السلام علیک یا اباعبداالله
بنفسی و روحی و مالی و اولادی و دمی و لحمی فداک
سلام
خود اقا ابوالفضل جواب این بی دین را می ده انشاءالله
مشخص است که برخی کاربران تابناک جزو قشر شبه روشنفکر و سکولار هستند که حتی به کامنتهای مذهبی، منفی داده اند.
مقاله گاردین چه ربطی به موضوع داشت؟ برای اظهار فضل بود؟
اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
هر که با آل علی (ع ) درافتاد به زودی ور افتاد انشاء ا...
امام حسین (ع):
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

خاک بر سر این چنین افراد که نه دین دارند و نه آزاده هستند.
سؤال: اخیراً افرادی در قالبهای مختلف (طراحی جک، کشیدن کاریکاتور، فحاشی، دروغ بستن، آواز و ...) به ساحت مقدس امام علی النقی الهادی(ع) و بقیه ائمه اطهار(ع) اهانت کرده و آن اهانتها را در پربیننده ترین سایت های اطلاع رسانی قرار داده اند. خواهشمند است تکلیف شرعی شیعیان و دوست داران اهل بیت (ع) را در این خصوص بیان فرمائید.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی: هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم (ع) و توهین آشکار به آنها اگر توسط فرد مسلمانی صورت گیرد موجب ارتداد است و اگر توسط غیر مسلمانی باشد داخل در عنوان سابّ النبی(ص) می‌باشد.
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی: چنانچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشند مرتدند. والله العالم.
توهین به باور های مذهبی کار درستی نیست . ولی بیایید ببینیم علت به وجود آمدن شادی صدر ها چیست ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها