بازدید 18388

راديو جوان به کدامین سو می رود؟

مهدی ابراهیمی
کد خبر: ۵۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۰ 10 August 2009
چند روز پيش، خبرگزاري‌ها از اخراج نرگس فتحي، سردبير برنامه «جوان ايران سلام» از راديو جوان خبر دادند.

با گذشت بيش از يک هفته از اين رخداد، تقريبا همه سايت‌ها و محافل خبري، اين خبر را پوشش دادند و به تحليل فضاي حاکم بر صدا و سيما پرداختند! اما اشتباهي که در اين چند روز رخ داد، اين بود که بسياري از منتقدان فضاي حاکم بر راديو جوان را به کل سازمان صدا و سيما تعميم مي‌دادند! اين در حالي است که سياق حاکم بر بدنه سازمان صدا و سيما در برخورد با کارمندان و هنرمندان، تفاوت‌هاي آشکاري با روند حاکم بر راديو جوان در دو سال گذشته و پس از حضور مسعود احمدي در سمت مديريت اين شبکه دارد که اين قضيه با نگاهي به کارنامه مسعود احمدي در دو سال گذشته به راحتي اثبات شدني است.

مسعود احمدي در حالي جانشين شهرام گيل آبادي شد که شبکه راديويي جوان در سال‌هاي آغازين دهه هشتاد و با مديريت عليرضا نوري، راه پر سرعت تعالي و جذب مخاطب را بر پايه هدف‌گذاري راديو جوان آغاز کرده بود و پس از حضور شهرام گيل آبادي در سمت مديريت راديو جوان، اين راديو به اوج شکوفايي و خلاقيت خود رسيد و به پرشنونده‌ترين شبکه راديويي کشور تبديل شد تا جايي که بنابر آمار رسمي و غير رسمي منتشره، شمار مخاطبان راديو جوان حتي از شبکه‌هاي سيما هم فراتر رفت و زماني امير رضا خادم، نماينده مجلس هفتم براي بيان تأثيرگذاري راديو جوان با مطايبه اعلام کرد که در «مجلس فراکسيون راديو جوان تشکيل شده» و اين مطايبه با نظر موافق ديگر نمايندگان و حتي رياست مجلس هفتم روبه‌رو شد، اما بر اثر فشارهايي که از بيرون سازمان به دکتر حسن خجسته، معاونت وقت راديو و ضرغامي وارد شد، مسعود احمدي، مديريت راديو جوان را بر عهده گرفت تا راديو جوان به شکل مطلوب منتقدانش ارايه شود.

اين نکته را از حرکات مسعود احمدي به راحتي مي‌توان دريافت، چرا که مسعود احمدي در اجتماعات گوناگون حضور خود در راديو جوان و برخوردهاي قهري‌اش را با اين جمله توجيه کرده است که: «به من گفته‌اند، جايي در حال سوختن است، برو و آن را خاموش کن» و اين جمله را افراد مختلف بارها از زبان او شنيده‌اند، در حالي که رفتار و منش مهندس ضرغامي و دکتر خجسته، چنين چيزي را نشان نمي‌دهد و آنها بارها در جلسات عمومي و خصوصي گوناگون از شبکه جوان در زمان گيل آبادي، تمجيدهاي فراواني داشته‌اند که از جمله آنها سخنراني مهندس ضرغامي در جشن تسنيم و سخنراني دکتر خجسته در مراسم تجليل از پيرغلامان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) را مي‌توان نام برد.

 اما مسعود احمدي با اين بيان و نگاه، نه تنها حرکت شتابدار راديو جوان را متوقف کرد بلکه بسیاری از ارکان اين حرکت را با برخوردهاي قهري يا از شبکه بيرون کرد، يا کارآيي آنها را به حداقل ممکن رساند و يا شرايط را به گونه‌اي فراهم آورد که افراد خلاق شبکه نتوانند با آن شرايط، فعاليت کنند؛ از جمله اين برخوردها مي‌توان به برخورد با فرزاد حسني در برنامه قرآني «سندس» و برنامه شاد «هفت شنبه» اشاره کرد و يا برخوردهاي مشابه با بنفشه رافعي در برنامه صبح، صادق داوري‌فر در برنامه عصر، حامد جوادزاده در برنامه سفيد مثل شب، قاسم اورنگي در برنامه عصر، آرزو جعفرپور و سيد حسين حسيني به عنوان مدير روابط عمومي و برخورد اخير وي با نرگس فتحي در برنامه جوان ايراني سلام را شاهد گرفت؛ هر چند که مسعود احمدي در مصاحبه‌هاي گوناگون، اخراج اين برنامه‌سازان و گويندگان را که همگي از مشهورترين و خوش‌فکرترين نيروهاي راديو به شمار مي‌آيند، تکذيب کرده است، اما هم‌اکنون عملا هيچ کدام از اين افراد در راديو جوان کارکرد سابق خود را ندارند.

با همه اين احوال، دو نکته قابل بررسي است؛ نکته نخست اين که آيا مهندس ضرغامي به عنوان مدير ارشد صدا و سيما و مهندس صوفي به عنوان معاون صدا، بنابر منشور افق رسانه، موافق عدم حمايت از هنرمندان و در کل چنين برخوردهايي هستند يا خير؟! که اظهارات و رفتار آنها به اين پرسش، پاسخ منفي مي‌دهد و نکته دوم آن که آيا همه اين برنامه‌سازان و گويندگان، مستحق چنين برخوردهايي از طرف مديريت شبکه جوان هستند؟

در حالي که بيشتر آنها از افراد با دانش و با تجربه در سطح رسانه هستند و انجام چنين تخلفاتي که آنها را مستحق اخراج از فضاي کاري مي‌کند، تقريبا بعيد به نظر مي‌رسد، ولي مسعود احمدي همه آنها را با شديدترين نوع برخورد از راديو جوان اخراج کرده است يا همان گونه که بيان شد، کارکرد آنها را به حداقل ممکن رسانده است؛ جالب اين که احمدي تاکنون در اين باره هيچ‌گونه توضيح منطقي و قابل قبولي ارايه نکرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پس فکر کردید آزادی مطلق که آقای احمدی نژاد فرمودند چیست؟ آقای احمدی مطلقاً آزادند هر کاری جهت خاموش کردن انتقادات انجام دهند!
کاملا متن منطقی و درست و حساب شده ای بود. با تشکر از شما.من خودم سال ها شنونده این رادیو بودم و حقیقتا تلویزیون رو از یاد برده بودم..!
به خصوص در زمان آقای منافی و خانم رافعی که واقعا مسلط ترین مجریان رادیو هستن از نطر من.واقعا واسه خودم و جوانان این مملکت متاسفم که مدیران به این راحتی با روح روانمان بازی می کنند.
بنظر بنده فضای حاکم بر رادیو جوان چندان تفاوتی با فضای حاکم بر بخشهای دیگر صداوسیما ندارد. بقول مرحوم علی حاتمی در بخشی از دیالوگ فیلم کمال الملک :"همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید"
سلام . تصور نمی کنم متن مرا بگذارید بخوانند . یادش بخیر یک روزگاری سایت بازتابی بود که معروف بود به بی طرفی و واقعیت نویسی . بعد تعطیلش کردند و شد تابناک . و از آن به بعد تابناک نو آمده یاد گرفت معامله کند .دلالی کند و حق دلالی بگیرد . بزرگان بازتابی رفتند و بچه های تابناکی آمدند . رفیق بازی و خط بازی در تابناک جاری شد . من نمی ترسم که بگویم در خبر صدا و سیمایی کار می کردم که دل پر از آن دارم به خاطر همه واقعیت نگفتن هایش و به خاطر همه بزدلی هایش در گفتن حقیقت ها . رادیو جوان را هم می شنوم و به خاطر کارم در روزنامه رادیو ها را به دقت گوش می کنم . نه کارهای این احمدی را درست فهمیده ام نه هیجانات آن گیل آبادی را که مدتها در رادیویش کار کردم و به خاطرش ضربه خوردم به خاطر او که ما را تشویق به برنامه سازی هنجارشکن می کرد و بعد در مقابل بالاییها که توبیخ می شد قول اخراج امثال من را می داد و به هنگام اخراجمان برایمان گریه هم می کرد !!!! بله من اخراجی شهرام گیل آبادی هستم که به خاطر پخش مطلبی ما را بیرون کرد اما ...چرا تابناک آن موقع هیچ حرفی نزد و هیچ حمایتی از بیرون شدگان آن موقع نکرد و الان برای این خانم فتحی این همه سینه چاک می کند ؟؟؟ من در رشته تحلیل اخبار درس خوانده ام . می فهمم که نویسنده این یادداشت شما با نویسنده یادداشت سردبیر اخراجی رادیو جوان یکی است.
چرا در این سالها هیچ کس به یاد ما نبود ؟چرا وقتی آقای گیل آبادی سردبیر قدرتمند رادیو جوان آقای ....را اخراج کرد کسی چیزی ننوشت ؟؟چرا وقتی سردبیر برنامه عصر را به خاطر... رادیو جوان بیرون کرد تابناک ناراحت نشد و ککش نگزید ؟؟؟چرا وقتی آقای گیل آبادی ... گوینده محبوبمان را بیرون انداخت تابناک هیچ چیز ننوشت ؟؟؟ و خیلی های دیگر که فقط به جرم اظهار نظر علیه دولت نهم و مدیرانشان در خفا هلشان دادند و در جلسات تودیع برایشان گریه کردند .چرا چرا چرا ؟یعنی همه آنها بی ارزش بودند ؟؟!!
با احترام به این دوست و همکار سابقم خانم فتحی اما او که در برابر این جماعت چیزی نیست. احمدی و مدیر گروهش چون می خواستند یک آدم تندروی اصولگرا جلوی بچه ها بگذارند برای سردبیری انتخابش کردندحالا چرا این اتفاقات را دارند مطبوعاتی می کنند. به نظرم برخی از جمله خانم ...در هماهنگی کامل با مدیران شبکه می خواهد جو مناسبی برای تبلیغ شبکه جوان درست کند تا مردم بعد از انتخابات و عملکرد ضعیف رادیو تلویزیون به شبکه جوان شک نکنند و دیگران هم که در همین شبکه مشغولند از...گرفته تا....
مسئله این خانم با مسئله ما اخراجیهای قدیمی که به خاطر آزادی بیان توسط مدیر سابق رادیو جوان اخراج شدیم فرق دارد؟ آیا نه این است که به ایشان یا به خاطر خوش خدمتی توقع پست در رادیو را داشته یا یک دعوای زرگری با همکاری یک مشاور نزدیک ...راه انداخته تا رادیو جوان را مطرح کنند و توجه رسانه ها را از مسائل اصلی و زندانیان خبرنگار آنهم در روز خبرنگار منحرف کنند
.خوانندگان این مطلب خوب است بدانند که اثبات این موضوع کار سختی نیست وقتی به رادیو زنگ بزنید و سراغ آنها را بگیرید همه چیز مشخص میشود و ساده ماییم که فریب می خوریم. یک اخراجی قدیمی
من از وقتی ایشون امد بد شدن برنامه رادیو رو حس کردم وباور داشته باشید دیگه تاحالاهم خانواده ما روی برگردانن
من از وقتی ایشون امد بد شدن برنامه رادیو رو حس کردم وباور داشته از ان زمان تاحالا تحریمش کردیم تاحالاهم خانواده ما روی برگردانن.
«به من گفته‌اند، جايي در حال سوختن است، برو و آن را خاموش کن» من هم با بيل مشغول خاموش كردن آتش فتنه هستم. وقتي ..را ميذارن بالا سر يك سري آدم هنرمند و انديشمند نتيجه بهتري رو انتظار داريد ؟
مدیر رسانه ای باید یه کمی از رسانه و فضای حاکم بر اون بدونه. یه زمانی کسایی تو رادیو جوان که تا دیروز دنبال نویسنده های رادیو جوان می دویدن تا سردبیر فلان برنامه ببینتشون، بلکه شاید به اونا یه نگاهی بکنه و چیزی بخواد تا اونا برای برنامش بنویسند کاردار شده اند.دوستای ما تو رادیو جوان مثل جوادزاده، داوری فر، فرزاد حسنی و خانمها فتحی،جعفرپور و رافعی همیشه موفق هستند این رو کارای خوبشون تو رادیو نشون داده، تو هر جایی و به هر کاری که مشغول باشند موفق و پیروزند و ما براشون خیلی دعا میکنیم.
من خودم شنونده رادیو جوان بودم، ولی بعد از تعویض آقای گیل آبادی و پایان یافتن برنامه های شاد و پر معنی آن دیگه گوش نمیدم و به سراغ رادیو تهران رفتم. بابا مملکتو میخوان بکنن کره شمالی، منتظر کارهای دیگه هم باشید!!!!!!!!
تابناک! نظرم دریافت شد ولی مثل همیشه نشان داده نمیشود! هه هه!
مگه ضرغامي پاسخ منطقي در رابطه با عملكرد صدا و سيما تو اين مدت داده ؟ كلا ما فاتحه صدا و سيماي ميلي را خونديم
آقای مسعود احمدی شبکه سراسری جوان رادیو در دهه 80 را با برنامه کودک رادیو مشهد در دهه 60 اشتباه گرفته اند.
رادیو جوان به کدامین سو می رود؟ به سوی برنامه کودک رادیو مشهد در دهه 60
در مورد بعضی ها پیش داوری نکنید.!!!!
راز اسرار نهانی، نه تو دانی و نه من!
اينجانب و فرزندانم ار شنوندگان پرو پا قرص راديو جوان بوديم اگر چه برخي اشكالات از نظر رعايت شئونات اجتماعي وفرهنگي كه قابل اغماض بود در نحوه اجرا وجود داشت اكنون به راديو قران فقط رو اوردهايم
به همان جايي مي‌رود كه شما مي‌رويد.
خوش بگذره
راست گفته اند به سوی پرتگاه می رویم
سلام بایدعرض کنم متاسفانه یاخوشبختا نه من یکیازشنوندگان محکم این شبکه ام اماازروزی که خانم رافعی رفته هیچکس نتونسته جای خالی اونو پرکنه واین جای بسس تامل وسووال دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
هميشه مي آيند تا اسبي زين شده را سوار شوند و از آن لنگان خركي در حال احتضار به جاي مي گذارند و مي روند. چه در عرصه سياست چه فرهنگ و چه اقتصاد.
اقدام آقای احمدی به کنار!
شمامسئله را اینقدر پیچیده نکنید و آسمان ریسمان به هم نبافید.
بنده عنوان یک شنوده رادیو از پخش زنده این گزارش ناراحت شدم.
سرکار خانم گزارشگر که کویا از مسائل دیگری ناراحت بوده اند، می توانستند با ارایه کارت ، از بروز این مشکل جلوگیری کنند.
هر کسی نسبت به کاری که انجام می دهد وظیفه ای دارد. حفظ امنیت جامعه و کشور نیز بهعده نیروی انتظامی و سپاه است که در صورت احساس بروز خطر باید اقدام کنند.خواه این احساس اشتباه باشد خواه درست.
مردم را از زندگي اخراج ميكنند و آقاي ضرغامي به روي مباركشان نمي آورند، هنرمندان راديو كه جاي خود دارند.
پيشنهاد تابناك :بسپاريد به دست آقاي رضايي درست ميشود به طوري كه عالم شنونده آن خواهند شد
وقتی برای تغییر از پرطرفدارترین برنامه ها و اشخاص شروع کردند . من به عنوان شنونده احساس کردم بهم توهین شده
بیشتر از یک سال و نیمه که دیگه رادیو جوان گوش نمیکنم
اصلا رادیو گوش نمیکنم
راديو جوان در زمان گيلآبادي باعث شد جوانان به جاي شنيدن موسيقي مبتذل به سوي راديو جوان كشيده شوند كه با سياستهاي احمدي مجددا" به سراغ همان موسيقي ها بروند چون راديو جوان فقط براي امثال اقاي دوستي خوب است كه هر چه از او بخواهند بگويد.
به سمت روزنامه جوان
واقعيت اينه كه راديو جوان تو بدترين دوران خودش قرار داره و اين كاملا طبيعيه .. چون وقتي اوضاع كنوني رسانه ملي !! و كه ميبينيم متوجه ميشيم راديو جوان ا اون برنامه هايي كه داشت هيچ جايگاهي نداره و اين از نظر همه ي رسانه اي ها و كارشناسان يه امر كاملا طبيعيه ولي خب كاريش نميشه كرد
اخراج اين برنامه‌سازان و گويندگان را که همگي از مشهورترين و خوش‌فکرترين نيروهاي راديو به شمار مي‌آيند،...در باره این جمله اهل خرد کمی بیشتر فکر کنند.
واقعا كيفيت برنامه هاي شبكه جوان افتضاح شده . ياد منافي بخير. ياد گيل آبادي به خير.
کاش گیل آبادی می موند....
کاش گیل آبادی نمی رفت...
کاش گیل آبادی استعفا نمی داد...
کاش گیل آبادی جوان رو تنها نمیذاشت...
کاش گیل آبادی کودکی رو که بزرگ کرده بود به دست ناپدری نمی داد...
کاش گیل آبادی غرور از دست رفته این جوون رو برگردونه...
کاش گیل آبادی برگرده...
کاش گیل آبادی می موند....
کاش گیل آبادی نمی رفت...
کاش گیل آبادی استعفا نمی داد...
کاش گیل آبادی جوان رو تنها نمیذاشت...
کاش گیل آبادی کودکی رو که بزرگ کرده بود به دست ناپدری نمی داد...
کاش گیل آبادی غرور از دست رفته این جوون رو برگردونه...
کاش گیل آبادی برگرده...
راديو جوان زننده و بسيار جلف بود بويژه برخي از مجريانش و اسف بار آنكه اين زنندگي طرفداران بسيار داشته و دارد!
اگر «رسانه» ای ؛ فایل صوتی گزارش زنده را بگذار. گزارشی که منجر به اخراج خانم فتحی شد. لااقل رادیو بفهمد که بابت اخراج بی دلیل باید هزینه معنوی بدهد!
مثلا"پس از سقوط 2هواپیما وسوانح مکرر هوایی در کشورمان صداوسیما خبر نابسامانی در خطوط هوایی آمریکا را اعلام می کند!! البته نام زیبایی برای20:30 انتخاب کرذده اید که قابل تعمیم به کل صداوسیما نیز می باشد.
با سلام
دقیقا از وقتی مدیریت جدید این شبکه عوض شد برنامه های شبکه جوان شروع کرد مثل خروار سقوط کردن و هر روز برنامه های جذابی که داشت و اتفاقا همگی هم برنامه های انتقادی بود و اتفاقا خیلی خوب هم داشت راه خودش رومیرفت به یکباره و به طور محسوسی تغیر کردن.این تغیر به حدیمحسوس بود که خود من که از شنونده های پر و پا قرص بودم اونقدر تعجب کردم که وقتی از همه دوستام هم که میپرسیدم همگی به این مسئله تاکید داشتند که برنامه های شبکه جوان یکدفعه اونقدر بیخود و مزخرف شد که حد نداره و هنوز هم که گاه گاهی برنامه رو میشنوم میبینم ای وای , هر روز بدتر و بدتر از دیروز.
این فقط یه چیز رو نشون میده و اونهم اینه که نظام هیچ علاقه ای به انتقاد و انتقاد پذیری ندارند و نمیخواهند و یا نمیتوانند انتقاد رو بپزیرند و این یعنی ((مرگ تدریجی یه رویا ویا بهتر بگیم نظام))
آقای ضرغامی هم مثل بقیه مدیران ارشد نظامکه توی این 4 سال گذشته نشون دادند از صداقت بدورند بدجور داره خودشو نشون میده. نمیدونم چی شد که یکدفعه اینطوری شد .ولی شواهد نشون میده ایشون هم آب نیست .وگر نه شناگر ماهری هستند.از اونطرف دم از عدالت وعدالت خواهی و آزادی بیان میزنند .از اونطرف با اینطور رفتار کردنها نمیدونم چی رو میخواند نشون بدهند.رادیو جوان را اینطور داقدن کردند و پکوندند. از اونطرف هم دیدید تو رسانه ملی که بعدا تبدیل شد به رسانه میلی چه بلایی سر بالاترین ارکان نظام در آوردند و تمامی اون بلواها را که سر اینمردم بدبخت در اومد باعث و بانی اون شدند.
آقای ضرغامی برید یه فکری برای قیامت خودتون کنید
آقای ضرغامی
آقای احمدی به درد شبکه قران و فرهنگ می خورند تا جوان .
برنامه های خیلی خوب و پرمحتوای دکتر گیل آبادی بسیار موثر بود . از موقعی که اقای احمدی آمده . برنامه صبح و عصر رانمی توانم گوش بدهم و رفتم به طرف رادیو تهران و پیام . بسا افرادی باشند به رادیو فردا و آمریکا و بی بی سی و ... رو بیاورند .
ترا خدا اگر با گیل آبادی مشکل دارید کسی دیگری بیاورید .
در ضمن قبلا پیام داده بودم که بنفشه رافعی انصافا مسلط است در رادیو و اصلا به درد تلویزیون نمی خورد ولی پس از آن شاهد بودیم که ایشان از رایو برود و در تلویزیون ببنمش.
من از شنوندگان پر و پا قرص رادیو جوان بودم ولی به دلایلی که شما ذکر کردید مدتی است از شنیدن آن خودداری می کنم. ظاهرا فعلا رادیو جوان محل جولان برخی مجری های از خود متشکر نظیر آقای ...می باشد.
به هر حال این وضعیت باعث می شود شنوندگان به سمت شبکه های دیگری از جمله ماهواره سوق پیدا کنند
فقط میتونم بگم متاسفم ....
بالاخره باید این رسانه را یک جوری ملی بکنند دیگر!!! بنابراین باید کسانی که سد ملی شدن این رسانه هستند را از سر راه برداشت.
هر دم از این باغ بری می رسد! هر جور که می تونید مردم رو بیزار کنید از.........
با سلام
اين تحليل آبكي چيست كه آنجام مي دهيد. مگر ممكن است مديري فرودست از مدير ارشد خود حرف شنوي نداشته باشد. يا اينكه بدعتي تازه در عرصه مديريت كشور در حال پايه گذاري است كه مديران ارشد تنها به عنوان قالبهاي نمادين و در واقع ويترين هستند. كه هميشه مي خندند و تبسمي مليح در رخ دارند. همچنين مديران مياني از مديراني نامرئي و به تعبير بنده خطرناك دستور مي گيرند.
برادر محترم چرامي گوييد مو ضوع نمي بايست به كل سازمان تعميم داده شود با اين اوضاع واحوالي كه پيش آمده مدير ارشد سازمان چكاره است ؟چرا برخوردي نمي شود؟
برنامه هاي راديو جوان به شدت تنزل كرده و واقعا به درد نخور شده است . واقعا حيف برنامه هاي زيبايي كه قبلا از اين شبكه پخش ميشد . ما عملا داريم جوانان و ديگر مردم را به سمت استفاده از بي بي سي و راديو فردا پيش ميبريم .
به عنوان يك راهكار پيشنهاد ميكنم اين بزرگواران را در يك كلاس توجيهي با حضور برو بچه هاي خبر20:30 شركت بدهند تا اين بندگان خدا هم از نان خوردن نيفتند.
آقا دستتون درد نكنه با اين مقاله جالب. واقعا همينطوره گه مي گيد.اصلا راديو جوان شده يه شعبه از دفتر سخنگوي محترم دولت!! ديگه كوچكترين انتقادي توي برنامه هاش ديده نمي شه.
دستش درد نکنه این فرزاد حسنی که به اسم اسلام دارد تیشه به هرچی دین است میزند حالا بقیه را نمی دانم
ایران دیگر جوان نیست
مثل اينكه كيهان تصويري را فراموش كرده ايد
من قبلا خوره ی رادیو جوان بودم. از صداسیما(کلا از همه ی جهان) تنها استفادم 90 بود و رادیو جوان. حتی با mp3 player رادیو جوان گوش می دادم. اما حیف. واقعا حیف که دیگه این رادیو جوان (در مقایسه با آن رادیو جوان) نه تنها گوش کردنی نیست بلکه شنیدنی هم نیست.
سلام واقعا جای اجرای زیبای مجری توانا خانم رافغی خالیه .من که از زمانی که ایشان رفته به برنامه ها گوش نمی کنم.این آقایان خیال میکنند رادیو ملک پدریشان هست هر طور میخواهند کج سلیقه ای خودشان را تحمیل می کنند.
از اون طرف اشاره مي کنند که از عشق بگو!
انچه كه تو راديو جوان اتفاق افتاده در حقيقت ماكت اتفاقاتيه كه داره توي همه ي قسمتهاي ديگه مملكت رخ ميده ودر حقيقت جامعه رو به سمت تك صدايي پيش ميبره...
یه وقتایی که سوار ماشین می شدم برای اینکه حال و هوام عوض شه یا خبرهایی از دنیای ورزش بگیرم پیچ رادیومو باز میکردم و رادیو جوان رو گوش میدادم الان چند وقتیه رادیو ضبط ماشینو که میبینم حالم بد میشه؟
به این گزارش برنامه ی 1 سبد ترانه با اجرای "سعید پور محمودی" و نیز 7 ترانه با اجرای همین مجری هم اشاره کنید...این 2 برنامه از پرشنونده ترین برنامه های رادیو جوان بودن. 1 سبد ترانه که کلا متوقف کردن و 7 ترانه رو هم به یه مجری دیگه دادن تا وقتی که خیالشون راحت شد شنونده ها رو کاملا از دست دادن!
با سلام رادیو جوان یک امید بود برای رهایی از شبکه های جهانی ولی حیف با این کارها بقدری سطح تنزل کرد که آدم احساس میکند محریان وبرنامه سازان بسختی کار میکننند واغلب اوقات علی رغم میل باطنی شان دروغ میگویند ایراد ندارد آقای احمدی نژاد واطرافیانشان خوششان بیاد مابقی را ولش؟
برای شادی روح رادیو جوان الفاتحه مع الصلوات !!!
من موندم چه اشکالی داشت که مردم برنامه های شاد و سرزنده گوش میدادند؟ چرا هر چیز و هرکسی که بین مردم محبوب میشه باید حذف بشه؟ آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک چیزی هم درباره رادیوی بدبخت گفتگو بنویسید
رادیو و تلویزیون جناحی ارزش نظر دادن نداره در این مملکت همه باید خفه شن. نرگس هم مثل بقیه مردم. خجسته جرات داشت و فهم داشت گذاشتننش کنار. می دونم روی سایت نمی ذارید چون حقیقته .
واقعا فاتحه راديو جوان خوانده شد من هرروز با گوش كردن به راديو جوان و انرژي مثبتي كه مجري ان مي داد واقعا روحيه با نشاط ميژرفتم و سر كار ميرفتم ولي حالا دلم نمي ايد راديو را روشن كنم
خطاب به دوستی که فرمودن رادیو جوان جلف بوده ، دوست عزیز همانطور که از اسم این رادبو پیداس مخاطبانش عموما جوانان هستن و اقتضای سن جوانی شور و نشاط است. متاسفانه با رویکردهای دولت مردم از لحاظ روحی حداقل در وضعیت خوبی به سر نمیبرند.
راديوجوان هم داشتيم ما نمي دانستيم آخه ماراديونداريم
به نظر مي آيد كسي يا كساني ( يا تفكري ) بدشان نمي ايد كه جوانان به جاي راديوي وطني گوش كردن به سراغ همان موسيقي‌هاي مبتذل يا راديوهاي بيگانه بروند! كساني كه فعلا در راس حكومت و برنامه ريزي قرار دارند ! رفتار آنها شبيه يك چيز است! ... چيزي شبيه يك توطئه ، شبيه همين اسرائيلي جاتي كه خودشان ميگويند ! دستي پنهان ، توطئه اي بزرگ و عقيده‌اي يهودي- اسرائيلي كه در همه جا رخنه كرده و ريشه دوانده !
راستي اگر مرديد و نمي ترسيد نظر مرا هم بنويسيد ( همين توطئه اسرائيلي يهودي بودن را) بهر حال نظر است ديگر ! چه ايرادي دارد. درد دلهايم را در تاييد اقاي مطهري كه نياورديد ( فاطمه )
از دست اين جماعت......فقط بايد تاسف خور و كمي هم به كمك پروردگار ميدوار
هيچ نظري نميذارم! چون مطمينم هيچ مديري از صداسيما اين رو نميخونه
واز اون مطمين تر هستم به اينكه اگرهم احيانا خوندند عمرا ترتيب اثر نميدهند
اين مملكت درس بشو نيس
من واقعا متاسفم رادیو جان جایگاه خاص خودش را داست اما متاسفانه با این حرکات اغیر نمیدانم به کجا میرویممن هر روز صبح با گوش دادن به رادیو جوان سر حال میشدم اما همین الان از شنیدنش حالم به هم میخوذد آقایان دنبال جامعه مرده ای هستند
تازه داشتیم نسل سوم را به یک رسانه جمهوری اسلامی دلبسته می کردید که خودتان ترسیدید، خیلی از جوانها را می شناختم که با سلیقه های متفاوت فکری و سیاسی برنامه های زمان آقای دکتر گیل آبادی را دنبال می کردند ولی الان اصلا تمایلی به این رادیو ندارند....
این هم از هنر آقایان در منفور کردن هر نکته مثبت و محبوب !
وای به روزی که با همین روش به تدریج مردم را از دین و دیانت نیز دور کنید !
کما اینکه با ترویج دروغ و نفاق به اسم اسلام شروع کرده اید !!!!!
هرکی به خویشه حتی تو صدا سیما
سلام

متاسفانه رادیو جوان هم از همان پدیده هایی که بود که ما توی مملکتمون می سازیم و بعد هم خودمون خرابش می کنیم. واقعا زمانی که آقای گیل آبادی مدیر رادیوجوان بود به شدت مورد توجه و علاقه من بود. آتقدر که برنامه های عصرهای رادیو جوان جزو برنامه های زندگیم حساب می اومد. اما برنامه ای که مخاطب فراوون داشت به هوای ماه رمضان تعطیل شد! بعد هم برنامه های بعدی که اومد عمرهای کوتاهی داشتند. ما اصولا فاتحه همه پدیده های اجتماعیمون رو خودمون می خونیم. حتی اگه خودمون به وجود آورده باشیم!
جالبه من نمي خواستم از موضوع خارج شوم ولي خوبه كه از راديو گفت وگو بنويسيد راديويي كه با حضور ترقي جاه مدير جديدش كاملا زمين گير شده وشده تربيون يك جناح خاص ! اكثر مديران و برنامه سازان و مجريان حرفه اي ان بر كنار شده اند و يا در كمترين سطح خلاقيت كار ميكنند . به راستي صداو سيما كه توان راه اندازي و حمايت دو راديوي منتقدرا هم ندارد چرا وارد اين عرصه ميشود !
شماها اکثرا جزو 13 میلیون هستید. کاش چندتا از اون 25 میلیون ها هم می اومدند نظر می دادند ببینیم آخه حرف حسابشون چیه؟
عزیزان اگر دوست صمیمی در صدا وسیما دارید اوضاع واقعی را از او جویا شوید همین را بگویم که اداره اطلاعات جلوی صدا وسیما لنگ می اندازد
فرهنگ و تربيت و اقتصاد و فوتبال و رسانه وكرامت انسان در قرن 21 با مديريت سليقه اي و احساسي و بسته جور نيست .اگر گيل ابادي ها ماندگار ميشدند كه اوضاع بهتر از اين بود ...
سلام
یعنی فرشید منافی هم اخراج شده.
یادش به خیر برنامه روی خط جوونی
چه میکرد فرشید منافی
جاش همیشه خالیه
فرشید جون دوست داریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار