بازدید 4605
۱

منزل آیت‌الله بهجت موزه مذهبی می‌شود

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری باشکوه و کم‌نظیر کنگره ملی شهدای گیلان، خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت فومنی(ره) را در قالب کنگره ملی پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۸۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 10 May 2016
استاندار گیلان با اشاره به برگزاری باشکوه و کم‌نظیر کنگره ملی شهدای گیلان، خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت فومنی(ره) را در قالب کنگره ملی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی نجفی در جلسه ستاد بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی(ره) اظهار کرد: بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع و انسان کامل و عارف واصل و عبد خالص خدا را وظیفه خود می‌دانیم.

وی معرفی کامل سیره عملی و اخلاقی علمای دینی را یکی از خلاءهای موجود در جامعه امروز دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت اندیشه‌های پاک امام و خون مطهر شهیدان تجلی پیدا کرده و امروز مقام معظم رهبری هدایتگر و ناظر آن است، لذا برای تداوم حرکت انقلاب به تبیین و الگوگیری از این اندیشه‌ها نیازمندیم.

استاندار گیلان شهرت‌گریزی را کمال اخلاقی علمای واصل و عارف دانست و اضافه کرد: نباید اجازه دهیم خلاءهای موجود به جایگاه والای روحانیت و اصالت عرفان خدشه‌ای وارد کند. جوانان و نوجوانان باید با روش و منش علمایی همچون آیت‌الله بهجت(ره) به عنوان شخصیت دینی ملی و فراملی آشنا شوند.

نجفی با اشاره به برگزاری باشکوه و کم‌نظیر کنگره ملی شهدای گیلان، خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت فومنی(ره) را در قالب کنگره ملی پیگیری خواهیم کرد. اساتید حوزه و دانشگاه باید در مقالات و رساله‌های خود را به تبیین شخصیت آیت‌الله بهجت بپردازند.

وی با تصریح بر این‌که احیای منزل آیت‌الله بهجت به عنوان موزه مذهبی پیگیری خواهد شد، گفت: باید از حضور مردم در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی استقبال کنیم و از حالت دولتی بودن خارج شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوشا بهجت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار