بازدید 3232

فرار مدیرعامل سیاه‌جامگان از دست صدام!

کد خبر: ۵۸۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 09 May 2016
مدیرعامل سیاه جامگان می گوید: از دست صدام جان سالم به‌در بردم اما نمی‌دانم از دست جهانبازی هم فرار می‌کنم یا نه!

به گزارش تابناک ورزشی، محمد رضا عباسی مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد شکست 3 بر یک سیاه‌جامگان مقابل ذوب‌آهن که باعث شد این تیم یکی از کاندیداهای اصلی سقوط شود،گفت: قبل از هر چیز باید در مورد جهانبازی، داور بازی صحبت کنم که مرا تهدید به مرگ کرد. من از دست صدام و عراقی‌ها جان سالم به در بردم اما نمی‌دانم از دست جهانبازی که مرا تهدید به کشتن کرد چگونه جان سالم به در ببرم. کمک‌های جهانبازی، نماینده فدراسیون و ناظر داوری شاهد بودند که این داور مرا تهدید به کشتن کرد.
وی افزود: پس از آنکه داور به سود ذوب‌آهن پنالتی اعلام کرد به او معترض شدم و گفتم اگر خطایی که روی دروازه‌بان ما انجام شد را می‌گرفتی دیگر پنالتی برای ذوب‌آهن گرفته نمی‌شد که او پاسخ داد تو نمی‌فهمی و شعورت به این موضوع نمی‌رسد و سپس مرا تهدید به مرگ کرد. من نمی‌دانم چند بازی باید از اشتباهات داوری ضربه بخوریم؟ اشتباهاتی که خود کارشناسانشان نیز تاکید کرده‌اند به ضرر تیم سیاه‌جامگان رقم خورده است. انتظار ما از تاج این است که حداقل در هفته پایانی که بازی حساسی مقابل تیم ملوان داریم داوران خوبی انتخاب شود و نظارت ویژه‌ای بر روی آن بازی صورت بگیرد.
عباسی عنوان کرد: شاید جرم ما این است که از جیبمان هزینه می‌کنیم و از دولت پولی نمی‌گیریم. مطمئن باشید اگر غیر فوتبالی سقوط کنیم دیگر به تیمداری ادامه نمی‌دهم.
مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه با نتایجی که در هفته بیست و نهم رقم خورد در لیگ برتر می‌مانید، گفت: از اول هم گفتم از بین تیم ما و ملوان یک تیم در لیگ‌ برتر باقی می‌ماند و همه چیز در هفته پایانی مشخص می‌شود. با همه احترامی که برای تیم خوب ملوان قائلم اما ما این تیم را در مشهد با اختلاف دو گل شکست داده و در لیگ برتر می‌مانیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل