بازدید 8906
۲
گزارش

قلعه‌نویی مچ مظلومی، مجیدی و رحمتی را یکجا خواباند

آخرین قهرمانی استقلال در شرایطی رقم خورده که رحمتی، قلعه‌نویی، مجیدی و دیگر بزرگ‌ها همه زیرپرچم این تیم حضور داشتند. اما امروز همه جبهه ای که مقابل امیر شکل گرفته بود، یکجا مچ شان را در زورآزمایی با ژنرال سابق، خوابیده دیدند.
کد خبر: ۵۸۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 08 May 2016
دیدار پرماجرا و تماشایی استقلال و تراکتور در شرایطی به پایان رسید که رفتار عجیب سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال بیش از هر چیز دیگری در چشم میلیون‌ها بیننده تلویزیونی توی ذوق زد. 

به گزارش تابناک ورزشی، سیدمهدی که جنگ با قلعه‌نویی را از همان دقایق اولیه با اشاره به حرکات دست امیر و رجزخوانی برای او آغاز کرده بود، کمی بعد با یک لغزش عجیب و غریب گل اول تراکتور را پایه‌گذاری کرد و تیمش را در مسیر شکست قرار داد. این در حالی بود که پرویز مظلومی سرمربی استقلال باز هم با ترکیبی تازه تیم برنده‌اش مقابل سایپا را دچار تغییرات کرده بود. ترکیبی تهاجمی که البته جواب نداد و شکست استقلال را رقم زد.

باخت آبی‌ها در یک هفته مانده به پایان فصل آن هم سه باره مقابل تراکتوری که امیر قلعه نویی هدایتش را برعهده دارد، دردناک و آزاردهنده است، رحمتی به کسی باختند که در پایان دو فصل گذشته با او نامهربان بودند؛ امیر قلعه‌نویی که امروز با پیروزی مقابل استقلال همه جنگ‌ها را برد. 

جنگ‌هایی که در جبهه‌های مختلف بین او و مخالفانش در اردوگاه استقلال جریان داشت. جالب اینکه فرهاد مجیدی دیگر منتقد سفت و سخت او نیز در ورزشگاه حاضر بود و این شکست مقابل چشم وی اتفاق افتاد. مجیدی که در پایان بازی در همهمه میان زمین و در اوج درگیری رحمتی ـ قلعه‌نویی از CIP به کنار زمین آمد و از آنجا بیرون رفت، پازل پیروزی امیر را تکمیل کرد.

مردی که امیدوار است استقلال در هفته آخر از صبا شکست بخورد تا آنها با پیروزی مقابل استقلال اهواز بالاتر از آبی‌پوشان سوم شوند و سهمیه آسیایی بگیرند و داستان غم انگیز چهارم شدن استقلال بین چهار مدعی تکرار شود.

شاید این شکست برای استقلال درس بزرگی به همراه داشته باشد، وقتی مهدی رحمتی با رفتاری عجیب به سمت قلعه‌نویی حمله می‌برد، آبی‌دوست‌های اصیل به این فکر می‌کردند که اتحاد بین این چهره‌های دانه درشت چه تاثیری در سرنوشت قهرمانی این فصل می‌گذاشت. آخرین قهرمانی استقلال در شرایطی رقم خورده که رحمتی، قلعه‌نویی، مجیدی و دیگر بزرگ‌ها همه زیرپرچم این تیم حضور داشتند. اما امروز همه جبهه ای که مقابل امیر شکل گرفته بود، یکجا مچ شان را در زورآزمایی با ژنرال سابق، خوابیده دیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
چقدر از قلعه نویی گرفتید در حمایتش مطلب بذارید خیلی تابلو دارید ازش حمایت میکنید
هواداران استقلال از زمانی که قلعنه نویی کمک مرحوم حجازی بود شخصیت واقعی ایشون رو خوب میشناسن احتیاجی نیست شما خودتو خسته کنی
راستی خودتون رو که ارزون نفروختید
این رحمتی هم کی روش خوب کرد دعوتش نکرد ادم از خود راضی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل