بازدید 4213

جهانبازی مدیرعامل سیاه جامگان را تهدید به قتل کرد!

کد خبر: ۵۸۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 08 May 2016
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: داور مسابقه با ذوب آهن من را تهدید به کشتن کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان پس از شکست 3 بر یک مقابل ذوب آهن گفت: فوتبال ما اکنون من را یاد داعش می‌اندازد بعد از مسابقه نزد داور رفتم و گفتم خطای دروازه‌بان را نمی‌گیری و یک پنالتی برای حریف می‌گیرید که او به من گفت تو نمی‌فهمی! برو آقا و گرنه می‌کُشمت! دست داور درد نکند که با من مدیرعامل یک باشگاه خصوصی این گونه صحبت می‌کند.

وی افزود: در 10 هفته اخیر حق تیم سیاه‌جامگان همیشه پایمال شده است در بازی با ذوب آهن داور 130 کیلو وزن دارد و نمی‌تواند بدود. نمی‌دانم چرا در حق تیم بخش خصوصی این رفتارها می‌شود من می‌ترسم این اتفاقات هدفمند باشد. مسئولان شهر ما خواب هستند در خانه و خارج از خانه سر تیم ما را می‌بُرند. هر جا می‌رویم همین رفتار می‌شود اما در جاهای دیگر مسئولان پای تیمشان هستند ولی تیم ما شخصی است. با این داوری‌ها بهتر است که ما از فوتبال برویم زیرا هم پول می‌دهیم و هم حرص و جوش می‌خوریم.

عباسی تصریح کرد: کمیته انضباطی باشگاه سیاه‌جامگان را به خاطر 500 تماشاگر 10 میلیون تومان جریمه کرده است. در حالی که تماشاگران مشهدی هیچ وقت به کسی اهانت نمی‌کنند. من همه کسانی را که در حق تیم ما ظلم کرده‌اند را به امام رضا (ع) که صاحب اصلی تیم است واگذار می‌کنم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی