بازدید 2839

حضور ۲۷۲ نفر از منتخبین در همایش فرآیند قانون گذاری

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح رویکردکلی و برنامه های همایش فرآیند قانون گذاری -الزامات و راهکارها از حضور ۲۷۲ نفر از منتخبین مجلس دهم در این همایش خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 07 May 2016
مهدی کیایی، مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش  فرآیند قانون گذاری –الزامات و راهکارها- در جمع خبرنگاران گفت:در نشست امروز که به دعوت ریاست مجلس برگزار شد و البته مسبوق به سابقه است و در ادوار گذشته نیز چنین نشست هایی برگزار می شد از همه منتخبین مجلس دهم دعوت به عمل امد.

به گزارش خانه ملت، وی همچنین ادامه داد:این نشست با سخنرانی اخلاقی حضرت آیت الله استادی و خیر مقدم دکتر لاریجانی ریاست مجلس و سخنرانی اقای جهانگیری و ظریف  ادامه پیدا کرده است

کیایی همچنین تصریح کرد:در ادامه برنامه این دو روز جمع دیگری از وزرا و مسئولین دستگاه های اجرایی سخنرانی می کنند.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:طبق اماری که همکاران ما ثبت کرده اند 272 نفر از منتخبین مجلس دهم در نشست امروز حاضر بودند و در محیطی کاملا صمیمانه اولویت های مجلس دهم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

کیایی از حضور علی شمخانی ، دبیر شورای عالی امنیت ملی و سردار سلیمانی نیز در این نشست خبر داد و گفت:فردا نیز روز دوم همایش از 8 و نیم صبح تا ساعت19فعالیت کرده و برخی از معاونین ریاست مجلس و وزرای اقتصادی دولت در این همایش حضور داشته و سخنرانی می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل