بازدید 3680

شایعه مدیرعاملی ساکت در سپاهان چه قدر صحت دارد؟

آیا شرایطی پیش آمده تا محمدرضا ساکت بار دیگر در قامت مدیرعاملی سپاهان در فوتبال دیده شود؟
کد خبر: ۵۸۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 02 May 2016
سپاهان بعد از گذراندن فصلی نا امید کننده به نظر می‌رسد با شروع فصل جدید با تحولات چشمگیری روبه رو شود، تحولاتی که می‌تواند به تمام ارکان باشگاه برگردد.
به گزارش تابناک ورزشی، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر بعد از این که فصل گذشته را با حسین فرکی با قهرمانی به پایان برد امید زیادی به حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا داشت و عده‌ای اعتقاد داشتند تیم آماده آن روزهای سپاهان می‌تواند خاطر صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بار دیگر تکرار کند اما در عمل این اتفاق هرگز نیفتاد. سپاهان فصل را با حسین فرکی شروع کرد که در 2 فصل قبل موفق شده بود فولاد و سپاهان را قهرمان لیگ برتر کند ولی در عمل اتفاق‌هایی افتاد که او مجبور به استعفا شد. سپاهان اول فصل را رویایی شروع کرد و در 5 هفته اول موفق به کسب 4 پیروزی شد اما کم کم حواشی این تیم شروع شد تا جایی که این مربی در پایان هفته یازدهم لیگ برتر و بعد از تساوی برابر استقلال اهواز ناچار به استعفا شد. در آن زمان اختلاف بین محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان و فرکی باعث شد که سرمربی کم حرف این تیم دوام نیاورد و ناچار شود از سمت خود استعفا بدهد. فرکی رفت و ایگور استیماچ سرمربی سپاهان شد تا یکی از بدترین نتایج تاریخ این باشگاه رقم بخورد. استیماچ از بازی با نفت در هفته دوازدهم لیگ برتر روی نیمکت سپاهان نشست و در مجموع 15 بازی در لیگ برتر تنها 2 پیروزی بدست آورد. در دوران مربیگری او کار به جایی رسید که حتی نویدکیا سر تمرین سپاهان هم نمی‌آمد و حتی اختلاف این 2 با هم رسانه‌ای شد و بعد از شکست این تیم برابر الاتحاد استیماچ هم مثل فرکی ناچار به استعفا شد.

هرچه که بود فصل کابوس‌وار برای سپاهان روبه اتمام است و برای فصل بعد باید منتظر تغییرات گسترده دراین باشگاه بود. در حال حاضر بزرگترین انگشت اتهام به سوی اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان است چراکه او نه توانست حاشیه‌های نویدکیا را در تیم جمع کند و نه انتخاب استیماچ توانست سپاهان را نجات بدهد. شاید به همین دلیل هم باشد که عده‌ای از هم اکنون باقریان را اولین خروجی از باشگاه می‌دانند. در این بین گفته می‌شود مسئولان سپاهان به شدت در تلاش هستند که محمدرضا ساکت را به این باشگاه برگردانند. ساکت پایه گذار باشگاه سپاهان در روزهای قدرت ‌نمایی‌اش در فوتبال ایران بوده است و به همین دلیل هم خیلی او را بهترین گزینه برای مدیرعاملی در این باشگاه می‌دانند. هرچند که شایعاتی مبنی بر اینکه ساکت قرار است درصورت انتخاب شدن تاج به عنوان رئیس فدراسیون، دبیرکل فدراسیون فوتبال شود شنیده شد ولی وی این شایعه را رد و اعلام کرد که گمانه‌زنی رسانه‌ها درخصوص دبیرکل شدنش صحت ندارد.
البته ساکت چندان دوست ندارد در این باره صحبت کند. او زمانی که با سوال خبرنگاران در مورد شایعه مدیرعاملی‌اش در باشگاه سپاهان روبرو شد، ترجیح داد به این پاسخ کوتاه بسنده کند: دوست ندارم فعلا در مورد سپاهان حرفی بزنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار