بازدید 6283
۹

انتقاد عجیب رادیو ورزش از فردوسی‌پور و کی‌روش!

کد خبر: ۵۸۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 13 April 2016
برنامه صبح ورزش رادیو ورزش بدون آوردن اسم برنامه 90 از فردوسی پور انتقاد کرد.
به گزارش تابناک ورزشی،برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش امروز صبح روی آنتن رفت و در خصوص قرعه ایران در راه جام جهانی نظرات مردم را جویا شد.
این برنامه در ادامه محمد مایلی کهن را روی خط آورد اما در کمال تعجب مجزی این برنامه (اکرامی) به شدت نسبت به عملکرد کی‌روش و برنامه 90 البته به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
مجری این برنامه خطاب به مایلی کهن و شنوندگان این برنامه گفت: خیلی از حواشی به وجود آمده در این سالهای اخیر در تیم ملی توسط سرمربی ایجاد شده است.
وی افزود: در دوره های گذشته و حتی شرایطی که تیم ملی ما در جام ملتهای آسیا شرکت می‌کرد نفراتی مثل عزیزی، دایی و حتی مهدوی کیا در تیم منخب آسیا قرار می‌گرفتند اما در این دوره جام جهانی این اتفاق نیفتاد. ضمن آنکه تیم ملی حتی با یک مربی ایرانی در جام جهانی 98 چشم ها را خیره کرد در حالی که ما یک سوم این امکانات را هم نداشتیم. تیم ملی ایران در چمن ضعیف ورزشگاه آزادی به مصاف استرالیا رفت اما سرمربی آن زمان تیم ملی این همه امکانات نخواست.
در ادامه این مجری با انتقاد غیر مستقیم از برنامه 90 گفت: رادیو ورزش همیشه نشان داده که بی طرف عمل می کند و مثل برخی از برنامه های پربیننده نیست که یک طرفه به سود یک مربی جریان فکری مردم را تغییر دهد!
صحبتهای مجری برنامه به حدی جدی و انتقادی بود که حتی مایلی کهن روی خط گفت: من تعجب می‌کنم شما این حرف را می زنید چون فکر می کنم برایتان دردسر درست شود!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۹
درود براکرامی عزیزکه حرف دل مارازد
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
شما هم دست کمی از مایلی کهن نداری
مایلی کهن چندین و چند بار مربی تیم ملی در رده های مختلف بوده، تا همین آخری که سرپرست تیم امید بود.
چه گلی بسر تیمهای باشگاهی یا ملی زده؟؟؟
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
حرف دل زد!!!! عجب!!

یکی به اکرامی بگه آخه اون موقع که شما میگی نزدیک 18 سال پیشه، اون موقع سطح امکانات همه دنیا در همین حد بود.
الان امکانات ما 3 برابر شده به قول خود اکرامی ولی امکانات دیگر کشورها ( مثل قطر، چین، امارات و ... ) 100برابر شده.
واقعا که
اگر ميخواهيم پيشرفت بكنيم بايد از لحاظ سخت افزاري در بهترين شرايط خودمان را قرار بدهيم بايد بخواهيم كه جوانان و ورشكاران ما حسرت امكانات ديگر كشورها را نداشته باشند تا كي بايد در ورزشگاههاي غير استاندارد و بي كيفيت تماشاگران و ورزشكاران ما حضور داشته باشند اتفاقا اول خودمان بايد بخواهيم كه اين امكانات براي ما فراهم شود نه كيروش
درود بر تو
شاید تو بتونی به این هیپتونیزم و دیکتاتوری فردوسی پور پایان بدی
قبلا که در مورد جام جهانی 98 و تاثیر مربی ها از بازیکنان تیم بپرسیدند همه گفتند که تاثیر ایویچ بوده نه جلال طالبی
امشخص بود با اوردن مایلی کهن پشت خط قصدش چیه اقای اکرامی عزیز از اون دست ادمهایی هستش که فکر میکنن با کوبیدن وزدن ادمهای بزرگ خودشون بزرگ میشن . وگرنه هرکسی میدونه انتخاب شدن وبزرگ شدن وترانسفر بازیکن فقط ارتباط مستقیم با عملکرد اون شخص توی تیم ملی نداره .اگر یه زمانی هم ماتونستیم بازیکن ترانسفر کنیم چند مساله با هم اماده شده بود یکی درخشش چند ستاره ، یکی مدیرای قوی مثل عابدینی فتح الله زاده وصفایی فراهانی . ولی از اون زمان فوتبال خیلی تغییر کرده ودیکه با روش وتدارکات سال 98نمیشه به جام جهانی رفت
ما باید امکانات خودمونو با رقبای اصلیمون(ژاپن،کره، استرالیا، عربستان) بسنجیم و ببینیم اونا چی دارند و ما چی داریم...، حاجی مایلی شاید با سیستم ''بزن زیرشی'' که داشتند همون زمین شخم زده کفایتشون می کردن ولی فوتبال روز دنیا عمده ی کارش روی زمینه و زمین با کیفیت می طلبه.
من نمیفهمم انتقاد از برنامه نود و کیروش چرا انقد باید عجیب باشه؟ نکنه اونها هم معصومند و ما خبر نداریم؟!
این نشون میده که صدا و سیما چقدر خوب تونسته افکار مردم رو به یک سمت هدایت کنه.
یه سوال:
چرا تا چند سال پیش انتقادات اساسی از فدراسیون و کفاشیان تو برنامه های شبکه 3 مطرح میشد ولی الان با این وضعیت افتضاح هیچ انتقادی ازشون تو شبکه 3 مطرح نمیشه؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل