بازدید 5683
۱
گزارش ویژه

پورمختار رای آورد، انتشار پاسخ کفاشیان به گزارش اصل ۹۰ گره خورد

برخی فوتبالی ها انتظار داشتند در صورت عدم انتخاب مجدد این چهره مخالف کفاشیان، بتوانند با یک لایحه دفاعیه ماجرا را تمام کنند اما حالا دوباره باید این پاسخ را در دستور کار خود قرار دهند و گفته می شود به تازگی این گزارش که حدودا نزدیک به تعداد صفحات همان گزارش مجلس است را آماده کرده اند.
کد خبر: ۵۷۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 10 March 2016
پس از ارائه گزارش پر بحث و سوژه کمیسیون اصل ۹۰ از سوی مجلس و اتهام های صریحی که از سوی برخی نمایندگان به مقامات فدراسیون فوتبال و برخی باشگاه‌ها و اهالی فوتبال زده شد، کفاشیان مواضع تندی گرفت و اعلام کرد جواب این اتهام ها را می دهد. هنوز بینندگان تلویزیون دو مناظره سنگین و جنجالی پورمختار با کفاشیان و دادن لقب فاسد به رییس خندان فوتبال را فراموش نکرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، با گذشت بیش از یک ماه هنوز این پاسخ منتشر نشده و گفته می شود رییس فدراسیون فوتبال برای پاسخگویی به این گزارش منتظر نتیجه انتخابات مجلس بود تا در صورت عدم انتخاب پورمختار رییس این کمیسیون ، جواب تندتری منتشر کند اما این نماینده از حوزه انتخابیه اش در همدان رای آورد تا کار کفاشیان و مدیرانش گره بخورد.

پورمختار رای آورد، انتشار پاسخ کفاشیان به گزارش اصل ۹۰ گره خورد

دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بهار و کبودراهنگ شامل ۱۴۸ هزار و ۱۳۶ رأی بوده که محمدعلی پورمختار با ۳۹ هزار و ۷۱۸ رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

برخی فوتبالی ها انتظار داشتند در صورت عدم انتخاب مجدد این چهره از جناح اصولگرا و مخالف کفاشیان، بتوانند با یک لایحه دفاعیه ماجرا را تمام کنند اما حالا دوباره باید این پاسخ را در دستور کار خود قرار دهند و گفته می شود به تازگی این گزارش که حدودا نزدیک به تعداد صفحات همان گزارش مجلس است را آماده کرده اند.

طبق اخبار درز کرده از ساختمان خیابان سئول، پاسخ فدراسیون فوتبال به این گزارش امروز آماده شده و قرار است با تصمیم نهایی علی کفاشیان بزودی منتشر شود. ظاهرا در این پاسخ، موارد مختلفی بررسی شده و اتهام‌ها پاسخ داده شده است. با این حال هنوز مشخص نیست فدراسیون فوتبال قصد دارد این گزارش را در رسانه ها منتشر کند یا اینکه آن را در اختیار مراجع قضایی و نظارتی قرار دهد. این تصمیمی است که بزودی رئیس فدراسیون خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پول مختار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار