بازدید 44260

مدارک تحصیلی دانشگاه هاوایی ایران در انگلستان هم غوغا آفرید

در همین حال، یک وکیل ایرانی دیگر عضو انجمن وکلای بریتانیایی که در برابر گروهی از وکلای برجسته که از آقای میراسکندری در دادگاه دفاع می‌کردند، قرار داشت، به خبرنگار روزنامه «دیلی میل» گفته است که سوابق آکادمیک آقای میراسکندری نقاط تاریکی دارد و ادعای ما این است که مدرک دکترای وی بر پایه تحصیلات واقعی و فراگیر به دست نیامده است.
کد خبر: ۵۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۹ 28 July 2009
ماجرای دانشگاه هاوایی ایران که به بسیاری از مقامات قضایی کشورمان مدارک تحصیلی دکترا داده بود، به انجمن وکلای انگلستان و اسکاتلندیارد این کشور راه یافته و به اصطلاح «رقابت وکلا» را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، وکیل ایرانی آقای شاهرخ میراسکندری، متهم به استفاده بدون اجازه از هزاران پوند پول موکلان خود، برای هزینه‌های دفترش به نام «دین اند دین» و همچنین صورت حساب‌هایی به میزان یک میلیون پوند بدون تسویه آنها شده است.

بر پایه این گزارش، آقای شاهرخ میراسکندری 48 ساله که خود را وکیل کانون وکلا اعلام کرده، اکنون توسط مقامات اسکاتلندیارد تحت نظر قرار گرفته و مدرک تحصیلی او که از دانشگاه هاوایی ایران در جزیره کیش کسب شده است، اکنون در انجمن «وکلای انگلستان» به حال تعلیق درآمده است.

به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، آقای میراسکندری ادعا کرده که مدرک دکترای خود را از دانشگاه هاوایی در دهه نود میلادی گرفته است.

در همین حال، یک وکیل ایرانی دیگر عضو انجمن وکلای بریتانیایی که در برابر گروهی از وکلای برجسته که از آقای میراسکندری در دادگاه دفاع می‌کردند، قرار داشت، به خبرنگار روزنامه «دیلی میل» گفته است که سوابق آکادمیک آقای میراسکندری نقاط تاریکی دارد و ادعای ما این است که مدرک دکترای وی بر پایه تحصیلات واقعی و فراگیر به دست نیامده است.

یکی دیگر از تخلفات آقای میراسکندری این است که در سال 1991 میلادی در کالیفرنیا محکوم شده و این محکومیت را هنگامی که می‌خواسته به عنوان یک وکیل در انجمن وکلای انگلستان فعالیت کند، رسما اعلام نکرده است.

دانشگاه هاوایی ایران که به دست شخصی به نام قاسمی تأسیس شده بود و بیشترین فعالیت خود را در دهه هفتاد شمسی در شهرهای تهران و کیش انجام می‌داد، با دادن مدارک جعلی و تقلبی از شعبه اصلی خود در ایالت هاوایی آمریکا، بسیاری از مدیران ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی و وجاهت بخشیدن به فعالیت‌های خود، تشویق به گذراندن واحدهای در این دانشگاه می‌کرده و از شعبه آمریکایی خود به آنان مدارک فارغ‌التحصیلی دکترا می‌داده است.

در این بین نیز متأسفانه، مدیرانی از قوه قضائیه در دام این مؤسسه جعلی افتاده بودند که هنوز هم آثار آن از سیستم قضایی کشور زدوده نشده است.

همچنین شایع شده است که او با افسر ایرانی ارشد پلیس متروپلیتن لندن یعنی علی دیزایی همکاری و دوستی بسیار نزدیکی داشته، به گونه‌ای که آقای دیزایی افسر پلیس، تعلیمات لازم را به او داده است که به چه طریق پلیس را منحرف کرده و آنان را به گمراهی بیندازد.

همچنین یکی دیگر از همدستان این گروه مافیایی، «کیس وز»، نماینده مجلس عوام انگلستان است که از توان اجرایی نامبرده برای جلوگیری از تحقیقات بیشتر درباره این گروه بهره برده می‌شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
لطفا اسم موسس دانشگاه هاوایی در ایران را اصلاج کنید. آقای اردشیر قاسملو موسس این دانشگاه تقلبی هستند.
میشه بگید این خبر از چه نوع اولویت برخوردار بوده که در صدر اخبار؟! بابا مردم یادشون نمیره، اینطوری فقط باعث میشید که بیش از پیش ماهیتتون مخدوش بشه!
ای اقا این که چیز جدیدی نیست.حالا حوبه این مدیران قضائی ظاهرا یک درسی خوندن طقلک اقای ... که با مدرک فوق دیپلم تدریس میکرد وحقوق دکترا میگرفت چی بگه
خیلی باحالید
تو تهران خودمان هم از این هاوایی ها کم نداریم منتها اسمهاشان کمی مقدس است .
چه ابروریزی هایی که تو این مملکت اسلامی نمی شه!!!
این همه جوان تحصیل کرده و زحمت کش تو این مملکت هستند اون وقت بخشی از مدیران ارشد جامعه با این مدارک تقلبی سر کار هستند و برای مملکت تصمیم می گیرند!
اتفاقا خیلی هم کار به جایی بود که این مطلب رو در صدر اخبار زدید! باید دل بعضی ها بلرزه از رو شدن دروغ هاشون!
لطفا سانسور نکنید!
خب که چی، می خواین بی عرضگی هاو دروغگویی ها رو گردن یکی دیگه بندازین...
مدارک کاغذ پاره ای!
از مدرك كمبريج كه معتبرتره ، راستي چرا وزارت علوم از دانشگاههاي خارج استعلام نمي كنه ؟ يا اونم خريدن و ما خبر نداريم ؟
بسیار عالی!!!!
منتظر خبرهای بعدی هستیم
اگه پول باشه ،همه چيز هست!!!
من كه مي گم دمش گرم
بابا همه شون مدرك ندارند و گرنه ما به اين خفت نمي افتاديم
اميدوارم تمام مدارك تقلبي شناسايئ و تمامي مزاياي آنها كه از بيت المال مي باشد حذف گردد . به اميد ضهور حضرت مهدي ( عج ) براي اجراي آن
اسم افراد گیرنده مدرک را هم افشا کنید
راجع به مطلبی که درباره آقای دیزانی نوشته اید باید مطمئن باشید. وگرنه وای بر شما که خبرتان بر اساس شایعه است.
هاوایی که فقط به مدیران زحمتکش مدرک می داد؟
هر دم از اين باغ!!! بري ميرسد
بابا این بنده خدا که اصلا تو ایران نیست . چرا به ایشان گیر داده اید و قبل از محکوم شدن عکس و مشخصاتش را آشکار می‌کنید از شما که این همه ادعا دارید بعید است . تازه اگر هم اثبات بشه دمش گرم که سر روباه پیر رو تونسته کلاه بگذاره .
چرا شایعه علیه دیزایی می نویسید. خودتان بهتر می دانید پلیس انگلیس سالهاست سعی دارد علیه او کاری به ثمر برساند. با این پرونده سازی چه نصیب شما می شود؟
يا حضرت عباس!
كم كم دارم به مدرك خودمم شك مي‌كنم.
ای ترسوها - اسامی کسانی که ازاین دانشگاه جعلی مدرک گرفته اند را چاپ کنید از چه می ترسید ویا بصورت شب نامه به مردم اطلاع دهید درسطح شهر پخش کنید .
بابا آدرس دقیق بدید بریم یه بررسی کنیم اگه همینجوری کیلویی مدرک میدم ماهم بریم بگیریم . اونم دکترا .. !
هاوايي، آكسفورد، اتاق امن، انجمن رياضيدانان آمريكا، ... خدا آخر و عاقبت هممونو بخير كنه!
جالب بود برام، آقای دیزایی در انگلستان توسط نژاد پرستان تحت فشار است در ایران هم توسط شما بدنام می شود، فکر می کنید با چسباندن یک کلمه شایعه تنگ دل آن بخش از خبر خودتان تبرئه می کنید.

با این جور خبر سازی ها وجهه تابناک را مخدوش نکنید
اگر روزی بخواهند تمامی مدارک دولتمردان و ایادی انها را که بر مسند هستند را بررسی کنند فکر میکنم که اکثر انها همینطوری جعلی خواهد بود...چون کسی که درسی خوانده باشد به اصولی معتقد میشود......
وزیر نفت دولت خاتمی نیز از جمله افرادی که این مدرک تقلبی را گرفته اند نیز هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر