بازدید 3908

دلیل حذف نام دو ملی‌پوش هندبال از لیست پاداش چه بود؟

رئیس فدراسیون هندبال اعلام کرد پاداش در نظر گرفته شده به دو ملی‌پوش پشت کرده به تیم ملی داده نمی‌شود!
کد خبر: ۵۷۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 27 February 2016

 سید ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال بعد از نایب قهرمانی تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک 2016 برزیل، اعلام کرد تیم ملی هندبال ایران قهرمان آسیا است و پاداش 25 میلیونی کرمان خودرو به ملی‌پوشان تعلق می‌گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که چند روز پیش مسئولان فدراسیون لیستی را به مسئولان کرمان خودرو دادند تا بازیکنان براساس آن پاداش‌های خود را دریافت کنند، اما نام دو بازیکن به نا‌م‌های الله کرم استکی و دانیال کومایش‌نژاد که در مسابقات هم حضور داشته و برای ایران بازی هم کردند به چشم نمی‌خورد و گفته می‌شود رئیس فدراسیون به صلاح‌دید خود روی نام آنها خط قرمز کشیده است.

مهدوی در این زمینه اظهار داشت: هر بازیکنی که به تیم ملی کشورش پشت کند حق ندارد پاداش بگیرد و من صلاح ندانستم که پاداشی به این دو بازیکن تعلق بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که مگر پاداش 25 میلیون تومانی برای مسابقات انتخابی المپیک نبوده و این دو بازیکن هم در همان مسابقات حضور نداشتند که حالا نام آنها حذف شده است، عنوان کرد: بعد از آن مسابقات ما خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در بحرین آماده می‌کردیم که این دو بازیکن حاضر نشدند برای تیم ملی بازی کنند. حتی می‌خواستیم نام سجاد استکی را هم حذف کنیم که خودش را به رقابت‌های بحرین رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار