بازدید 6377

رهبر انقلاب: هر کس که ایران را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند

آیت الله خامنه ای صبح جمعه در اولین دقایق آغاز رای گیری پس از انداختن رای خود به صندوق 110 تصریح کردند: در معارف اسلامی و دستورات اسلامی پیشروی و سرعت عمل در کار خیر توصیه شده است.
کد خبر: ۵۷۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 26 February 2016
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که انتخابات دارای اهمیت است، فرمودند: همه، هر کس که ایران را دوست دارد، جمهوری اسلامی را دوست دارد، شکوه و عزت و عظمت ملی را دوست دارد در این انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای صبح جمعه در اولین دقایق آغاز رای گیری پس از انداختن رای خود به صندوق 110 تصریح کردند: در معارف اسلامی و دستورات اسلامی پیشروی و سرعت عمل در کار خیر توصیه شده است.

ایشان ادامه دادند: یعنی همیشه در کار خیر پیشرو باشید و ما خواستیم که در این کار خیر بزرگ انتخابات که هم وظیفه و هم حق ما است،در اولین ساعات ممکن شرکت کنیم.

ایشان افزودند: انتخابات دارای اهمیت بوده است و در بعضی از مقاطع اهمیت بیشتری دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دادند: توصیه می کنم که اولا همه شرکت کنند. همه، هر کسی که ایران را دوست دارد، جمهوری اسلامی را دوست دارد، شکوه و عزت و عظمت ملی را دوست دارد در این انتخابات شرکت کنند، ثانیا سعی به استباق کنند یعنی سرعت به خرج دهند و در انجام این وظیفه، احقاق این حق و این کار و سرعت گرفتن در این کار شتاب آلودگی و شتابزدگی نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین فرمودند: این پیشروی در کار خیر است و مردم برای ساعات آخر نگذارند، به همین دلیل که گفتیم انسان هر چه زودتر وارد کار خیر شود بهتر است، همچنین ممکن است خدای نکرده حادثه ای برای انسان پیش آید.

ایشان افزودند: انسان از یک ساعت بعد که خبر ندارد، حال که سالم و توانا هستیم ، اشتغال مهمی سر راه ما نیست که از کار باز دارد همین حالا وارد شویم و کار را انجام دهیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: برخی ها آن را برای آخر کار می گذارند، زمانی مانعی پیش می آید، چرا انسان این احتمال را نادیده بگیرد که ممکن است مانعی پیش آید.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: توصیه سوم ما این است که مردم واقعا قصد نیت خیر و خدایی کنند، به قصد ایجاد اعتبار فزآینده برای کشور و استقلال کشور در این کار بزرگ شرکت کنند که نتیجه آن هم همین است، مردم به عزت ملی، استقلال ملی پاسخ بدهند یعنی این پاسخی به این نیاز بزرگ است.

ایشان تصریح کردند: ما دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته اند، انتخاب ما باید به گونه ای باشد که دشمن را ناامید کند، مردم دقت کنند که با بصیرت و چشم باز رای دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، ان شاءالله خداوند متعال به آنان ارج خواهد داد این از جمله حسناتی است که علاوه بر اجر دنیوی کوتاه مدت و بلند مدت اجر اخروی هم دارد، چه بهتر است.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان برای همه آرزوی موفقیت کردند و فرمودند: ان شاءالله ملت ایران همانند انتخابات گذشته توفیق پیدا کنند و مایه پیشرفت و عزت کشور شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر