بازدید 4303

توقف اتلتیکو مقابل آیندهوون10نفره و برد سه گله سیتی

دو تیم سیتی و اتلتیکو که از نظر کارشناسان با قرعه مناسبی مواجه شده بودند برای پیروزی به خانه رقبا سفر کردند تا در دیدار برگشت با خیال آسوده‌تری راهی مرحله بعد شوند اما اتلتیکو مقابل حریف هلندی زنگ خطر را شنید
کد خبر: ۵۷۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸ 25 February 2016
منچستر سیتی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری که میهمان سرمای شهر کیف بود، مقابل حریف اوکراینی به برتری پرگل رسید تا با خیال راحت‌تری به استقبال بازی برگشت برود اما اتلتیکومادرید مقابل آیندهوون 10 نفره به تساوی دست یافت.
به گزارش تابناک ورزشی ، دو تیم سیتی و اتلتیکو که از نظر کارشناسان با قرعه مناسبی مواجه شده بودند برای پیروزی به خانه رقبا سفر کردند تا در دیدار برگشت با خیال آسوده‌تری راهی مرحله بعد شوند.

دیدار اتلتیکو مادرید و پی اس وی آیندهوون که فاقد نشاط لازم بود تا دقیقه 70 بدون خلق صحنه مهمی دنبال شد اما با اخراج گاستون پریرا در دقیقه 68 و 10 نفره شدن آیندهوون شاگردان سیمئونه عزم دروازه شاگردان فیلیپ کوکو را کردند و با تمرکز و فراغ بال بیشتری به دروازه میزبان نزدیک می‌شدند. در نهایت دیدار دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا نتیجه صعود به بازی برگشت موکول شود.

در دیگر دیدار بامداد امروز نیز من سیتی در یک بازی با برنامه مقابل تیم هیجان زده دینامو کیف قرار گرفت و دیری نپایید که توپ و میدان را با بازیکنان با تجربه و ستاره خود چون یحیی توره و آگوئرو در اختیار گرفت و در همان نیمه اول 2 بار دروازه میزبان را باز کرد. در نیمه دوم دینامو برای فرار از شکست خانگی بهتر بازی کرد و یکی از گل‌ها را جبران کرد در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید

برای من سیتی آگوئرو در دقیقه 15 و داوید سیلوا در دقیقه 40 گلزنی کرد و برای میزبان ویتالی بویالسکی در دقیقه 59 موفق به گشودن دروازه جو هارت شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها