بازدید 49427

دستگیری قمه کش‌های خیابان پیروزی

نوجوان سابقه دار که در منطقه سلیمانیه دست به قمه کشی زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 23 February 2016
نوجوان سابقه دار که در منطقه سلیمانیه دست به قمه کشی زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فرارو، در پی بروز یک فقره شرارت و تخریب و عربده کشی در خیابان پیروزی، خیابان ابوذر که شامگاه 29 بهمن ماه از سوی عده ای از اراذل و اوباش صورت گرفت و منجر به تخریب چندین دستگاه خودرو سواری شهروندان در محله سلیمانیه شد، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

تیمی از ماموران تخصصی کلانتری سلیمانیه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
ماموران ابتدا ضمن حضور در محل و تحقیقات از اهالی محل ، کسبه و شکات و با اطلاعات بدست آمده یکی از عاملین درگیری را که با قمه اقدام به شرارت کرده بود،همان شب دستگیر و شمارش معکوس خود را برای دستگیری دیگر مرتبطین این پرونده از سرگرفتند.
 
ماموران پس از اخذ مشخصات سایر متهمین به ادرسهای در اختیار مراجعه که در محل سکونت خود حضور نداشته که با استفاده از منابع اطلاعاتی پاتوق متهمین را شناسایی و با انجام عملیات تعقب و مراقبت پلیسی هر سه نفر شرکت کننده در درگیری در قهوخانه ای در خیابان خراسان دستگیر شدند.
 
متهمان خود را به هویت "محمد" که داری سابقه زندان به مدت 4سال به جرم  قاپ زنی ، "علی" 17 ساله که دارای سابقه زندان به مدت 4 سال به جرم قاپ زنی (2 روز از زندان آزاد شده بود) ،  "امیر" 18 ساله معرفی نمودند که ماموران متهمین را  به محل درگیری منتقل کرده و عاملین تخریب که باعث احساس ناامنی بین شهروندان شده بودند از مردم عذر خواهی کردند.

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121 سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهمان پس از بازجویی‌هایی اولیه جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی گرفتند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۸
انتشار یافته: ۲۰
چقدر زیاد شده هر چی می گیرند باز هستند فقط اعدام
اينا كه همه طفلن !!!
لاتم لاتاي قديم
مثلا صورت اقايان را پوشانده أيد كه يكوقت خجالت نكشند؟ حد اقل مردم ببينيد و اگر اينها حقى از احدى از مردم ضايع كرده اند بشناسند و شكايت كنند!
قبول دارم كه مجرمند اما در واقع قرباني اند
چرا توي اين سن و سال بايد به اين مسير كشيده بشن
راه ايجاد امنيت، دستگيري تنها نيست چون هر دفعه كه زندان برند جسورتر و حرفه اي تر به كارهاشون ادامه مي دهند بايد منشا بزه كه خيلي مواقع فقر اقتصادي، فقر فرهنگي، اعتياد و طلاق و... است رفع بشه
اگر به جواني بگوييم خلاف نكن بايد در مقابل يك شغل مناسب در اختيارش بگذاريم و بگوييم راه خلاف نرو اين شغل برو كار كن و كسب روزي كن
اي كاش به جاي رفع معلول ، علت را از بين مي برديم
نتیجه ی بیکاری غیر از این نیست.
اگر بجای این زندانهای بیفایده برای هر بار دستگیری 200 ضربه شلاق خورده بودن دیگه جرات شرارت نداشتن
این جوجه ها قمه کشی می کردند؟
چهره هاشو نشون ندید.... اسم هاشونو هم نمیگید.... خوندن این چنین اخباری وقت تلف کردنه.... و بس
با سلام .حکم اینها ترس ووحشت مردم ومحاربه است .اگر هر چند وقت یکبار از اینجور ادم ها (جانورها) اعدام شوند ،مردم راحت زندگی میکنند.
با سلام
بايد به شديد ترين نوع با اينها برخورد نمود كه عبرت براي سايرين باشد نه يك عذر خواهي ساده كه مردم از ترسشان جرأت اظهار نظر هم نداشته باشند چون اينها مجددا اين اقدامات تبهكارانه خود انجام مي دهند
آخی چهره هاشونو بپوشونید آبروشون نره بنده خداها
اینا بعد از زندان چه میشوند ؟ آزاد ؟
محاربه دیگه معنیش چیه
چند بار سابقه دارن
خب چرا اعدام نمی کنن اینا رو؟
اینا رو همین فردا اعدام کنید که هم درس عبرتی برای دیگران بشن هم یک منطقه جامعه از شرشون خلاص بشه .. فقط اعدام
جای این افراد توی جوامع شهری نیست قاضی پرونده باید دستور تنبیه اونهارا طوری بدهدکه دیگر بفکر خلاف نیفتند این افراد باید همیشه تحت کنترل باشند
این ها رو بفرستید کویر لوت ، تا نفری ده هکتار باغ تحویل ندادند، اجازه ورود به شهر نداشته باشن ! کسی که از 17 سالگی مزاحمت اجتماعی داره ، حتما تا 25 سالگی یک نفر رو میکشه !
جاي تاسف داره ........
اینا جوجه موجه اند که
این ها همشون قربانی جامعه داغون ما هستند.
اولا تشکر از نیروهای زحمتکش انتظامی دوما خواهش دارم ریشه تمام این اشرار و خلاف کارا رو به امید پروردگار بخشکانید خداوند همیشه یارتان باشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار