بازدید 4428
آیت‌الله قمی:

حمایت بیگانگان از یک لیست ، نمایشی است

یک عضو مجلس خبرگان گفت: حمایت رسانه‌های بیگانه از یک لیست و مقابله با لیست دیگر نمایشی و در جهت ایجاد اختلاف میان صفوف به‌ هم پیوسته ملت صورت می‌پذیرد.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 21 February 2016
یک عضو مجلس خبرگان گفت: حمایت رسانه‌های بیگانه از یک لیست و مقابله با لیست دیگر نمایشی و در جهت ایجاد اختلاف میان صفوف به‌ هم پیوسته ملت صورت می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محسن قمی در جمع مردم شهر اندیشه و در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای بیگانگان در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ایجاد تفرقه و نفاق را کارویژه و مأموریت دشمن و رسانه‌های جمعی آنان دانست و اظهار امیدواری کرد: همه وفاداران به امام و رهبری و انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند تا اسیر و گرفتار این فریب شوم نشوند و در زمین طراحی شده توسط بیگانگان بازی نکنند.

وی با بیان اینکه حمایت از یک لیست و یک جریان و مقابله با یک لیست و جریان دیگر در انتخابات مجلس خبرگان توسط رسانه‌های معلوم‌الحال بیگانه نمایشی و ساختگی است، گفت: این اقدامات با هدف ایجاد دودستگی و اختلاف میان صفوف به‌ هم پیوسته ملت صورت می‌پذیرد. البته تحقق این اختلافات در سطح ملی خیال خامی است که با هوشمندی و تیزبینی مردم آگاه کشور ما هرگز عملی نخواهد شد.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان تهران همه کسانی را که در صحنه انتخابات خبرگان حضور یافته‌اند از امنای مردم و علمای معتمد بلاد دانست و اظهار کرد: این شخصیت‌های ارزشمند و گران‌سنگ، حافظان اسلامیت و مرزبانان مشروعیت نظام به‌شمار می‌روند. لیست‌های متنوع نشانه‌ای از رقابت سالم درون خانواده نظام و انقلاب است و به‌کلی با فرهنگ رقابت مخرب نظام‌های لیبرالی مغایرت و تفاوت دارد.

وی انگیزه اغلب قریب به اتفاق نامزدهای حاضر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را انجام تکلیف الهی و وظیفه قلمداد کرد و گفت: چون پای ادای تکلیف در میان است، بزرگان حاضر در این عرصه نتیجه‌گرا نیستند و شخصا از رقابت‌های ناسالم گریزانند. جریان‌های سیاسی و طرفداران نامزدهای انتخابات خبرگان هم باید مراقبت ویژه و مضاعفی در پیش گیرند تا ساحت این مجلس از خط‌بازی‌های سیاسی و جناحی مصون و منزه بماند.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود در جمع مردم شهر اندیشه، تأکید کرد: به دولتمردان آمریکا و انگلیس هشدار می‌دهیم که مراقب رفتار و گفتار خود باشند، زیرا مردم ایران همواره از دخالت سیاستمداران انگلیسی و بیگانگان در امور داخلی خود، به‌ویژه انتخابات نفرت عمیق دارند و مطمئن باشند که اگر از رویه دخالت در مسائل داخلی ما از جمله انتخابات دست نکشند، پاسخی محکم از ملت بزرگ ایران دریافت خواهند کرد و بدون تردید در فرآیند اجرای برجام تأثیرات منفی آن را شاهد خواهند بود.

وی افزود: ضمنا این را هم بدانند که هرکس با هر سلیقه‌ای از میان نامزدهای موجود به مجلس خبرگان راه یابد، وفادار به اصول و ارکان و مبانی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود. چنان‌که استکبارستیزی و مقابله با نفوذ قدرت‌های بیگانه در امور داخلی کشور در ذات مجلس خبرگان رهبری تعریف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی