بازدید 238040
۴

«شاه مازندران»، شرور مشهور کلیپ ساز دستگیر شد

به فاصله یک هفته از تحت تعقیب قرار گرفتن «محمود طالبی»، یکی از اشرار به نام بابل که به تازگی کلیپی خشونت‌بار منتشر کرده و ضمن ایجاد رعب و وحشت در منطقه، متواری شده بود، این شرور سابقه دار سحرگاه امروز دستگیر شد؛ شروری که به تازگی با دریافت رضایت از شاکی خود، از زندان و تبعید خلاصی یافته بود.
کد خبر: ۵۶۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 01 February 2016
دادستان بابل از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را «شاه منطقه» معرفی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش «تابناک»، به فاصله یک هفته از تحت تعقیب قرار گرفتن «محمود طالبی»، یکی از اشرار بنام بابل که به تازگی کلیپی خشونت بار منتشر کرده و ضمن ایجاد رعب و وحشت در منطقه، متواری شده بود، این شرور سابقه دار سحرگاه امروز دستگیر شد.
 
علی مرادی، دادستان بابل به اعلام این خبر به خبرگزاری میزان گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان مازندران این فرد ساعت 3 صبح امروز در یکی از روستاهای بابل در مخفیگاهش دستگیر شد.

این در حالی است که این شرور یک ماه پیش از انتشار این کلیپ خشونت آمیز از زندان آزاد شده بود و پیش از آن در زندانی در سیستان و بلوچستان، در تبعید در حال گذراندن دوران حبس خود بود و ظاهرا با دریافت رضایت از شاکی خود توانسته بود بار دیگر آزاد شود.


در پی انتشار کلیپی که در آن محمود طالبی با قمه، با خشونت بی حد و حصر یکی دیگر از اراذل منطقه را مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار می‌دهد و تلاش دارد با این شیوه از دیگر اراذل شهر مجاور، به اصلاح زهرچشم گرفته و ثابت کند، بی دلیل لقب «شاه مازندران» را دریافت ننموده (!)، مقامات قضایی بابل دست به کار شده و این فرد را به اتهام «محاربه و افساد فی الارض» تحت تعقیب قضایی قرار دادند.

گفتنی است، در پی بالا گرفتن رقابت اشرار برخی از شهرهای استان مازندران در هفته های اخیر کلیپ هایی توسط این اشرار در فضای مجازی منشر شد که در آنها، این اراذل برای یکدیگر شاخ و شانه می‌کشیدند، با فحاشی های رکیک یکدیگر را به مبارزه دعوت می‌کردند و از نشان دادن تصویر خود، نام بردن از خود و استفاده از سلاح های سرد و گرم در کلیپ‌هایشان ابایی نداشتند؛ کلیپ هایی که نگرانی های عمیقی برای شهروندان این خطه به همراه داشت و امنیت منطقه را به نوعی تحت الشعاع قرار داده بود.

ویدئوی کوتاه شده از این کلیپ خشونت بار را تماشا کنید:
تعداد بازدید : 6230

دانلود
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۱۵
انتشار یافته: ۴
هرچه سریعتر شرش را کم کنید
فقط اعدام
فقط اعدام
به اشد مجازات برسه تا درس عبرتی بشه واسه گردنکشان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان