بازدید 9302

دیدار عارف با برخی اعضای شورای نگهبان

کد خبر: ۵۶۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 21 January 2016
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: اصلاح‌طلبان با هر شرایطی در انتخابات پیش رو حضور جدی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حاشیه دومین کنگره حزب ندای ایرانیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره رایزنی‌های صورت گرفته در زمینه بررسی صلاحیت اصلاح‌طلبان از سوی هیأت‌های نظارت گفت: مرجع رسیدگی به شکایات شورای محترم نگهبان است و رایزنی‌هایی که تا به الان داشته‌ایم بسیار مثبت بوده است.

وی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه آیا شخصا با اعضای شورای نگهبان نیز دیدار داشته‌اید یا خیر، گفت: من شخصا با اعضای شورای نگهبان نیز دیدار کرده‌ام ولی اجازه بدهید اسم شخصی را نیاورم و البته در کنار این مسئله با دیگر چهره‌های ذی‌نفوذ نیز رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم.

وی درباره اقدامات رئیس‌جمهور درباره بحث رد صلاحیت اصلاح‌طلبان نیز، تصریح کرد: بالاخره ایشان نیز دارای مسئولیت هستند و امیدوارم که رایزنی‌هایشان در این زمینه به نتیجه برسد.

عارف در پاسخ به این سوال که اگر رایزنی‌های شما با شورای نگهبان به نتیجه نرسد چه خواهید کرد، گفت: ما تحت هر شرایطی با جدیت در صحنه خواهیم بود و امیدواریم که رایزنی‌ها نیز به نتیجه مطلوب برسد و در این مورد خوش‌بین هستیم.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به این سوال که آیا انتقادات به ترکیب این شورا را تأیید می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: من در سخنرانی‌ام گفتم که چون تشکیل این شورا برای اولین بار رخ داده است ممکن است پس از انتخابات بتوانیم در ترکیب آن بازنگری کنیم و این آمادگی نیز وجود دارد و اگر لازم باشد ترکیب شورا را اصلاح خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم نشان داد‌ه‌اند که در هر شرایطی در انتخابات حضور جدی خواهند داشت و مصالح نظام را مورد توجه قرار می‌دهند و اصلاح‌طلبان نیز در کنار آنها حضور جدی در انتخابات خواهند داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان