بازدید 16031

در پی حادثه‌ای وحشتناک، راننده در آتش سوخت

به علت شدت حادثه ، هردو خودرو دچار حریق شده ومتاسفانه درجلوی دیدگان سرنشینان ودر میان شعله ی های آتش راننده خودروی سواری پیکان بنام احمدرضا رست در دم جان باختند.
کد خبر: ۵۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 12 January 2016
بر اثر تصادفی دلخراش در محور قلعه‌رئیسی به دهدشت دو نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، در این حادثه که پلیس راه دلیل آن را تجاوز به چپ خودرو سواری پیکان دانست، پیکانی که از مقابل در حرکت بود و از گاز مایع برای سوخت استفاده کرده بود دچار حریق شد و راننده این خودرو که تنها سرنشین آن بود در شعله‌های آتش جان داد.

به علت شدت حادثه، هردو خودرو دچار حریق شده ومتاسفانه درجلوی دیدگان سرنشینان ودر میان شعله ی های آتش راننده خودروی سواری پیکان بنام احمدرضا رست در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه گفت: خودروی پیکان که از مسیر مقابل در حرکت بود در پی برخورد با سواری پیکان به علت نشت گاز «ال پی جی» دچار حریق شد.

عابدی با بیان اینکه احمد رضا رست راننده پیکان بر اثر حریق جان باخت تصریح کرد: قاسم محمدی تبار راننده سواری پیکان نیز جان خود را از دست داد.

این گزارش می افزاید دیگر مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان دهدشت انتقال یافتنداما به علت شدت جراحات وارده یکی دیگر از مصدومان در اتاق عمل علی رغم تلاش تیم پزشکی فوت کرد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه افزود: این حادثه بصورت رخ به رخ  روی داده و تجاوز به چپ خودروی سورای پیکان را عامل اصلی حادثه دانست.

استفاده از گاز ال پی جی که بصورت غیر استاندارد در خودرو ها استفاده می شود برای چندمین بار است که حادثه می آفریند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی