بازدید 29341
۹

تنها عکس پیکر بی جان تختی بعداز قتل

کد خبر: ۵۵۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲ 07 January 2016
امروز مصادف است با چهل و هشتمین سالروز مرگ قهرمان محبوب مردم غلامرضا تختی ...
محمود حاج‌محمدی عکاس پیشکسوت این عکس معروف را از پیکر بی جان جهان پهلوان تختی در سال 1346 گرفته است. در این تصویر حتی علامت کالبدشکافی نیز روی سینه غلامرضا تختی قهرمان مردم دیده می شود که همچنان با گذشت نیم قرن قتل یا مرگ او در هتل آتلانتیک تهران واقع در خیابان فعلی طالقانی یا همان تخت جمشید سابق ، یک ابهام تاریخی است.

تنها عکس پیکر بی جان تختی بعداز قتل
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
اینم از عجایب است. علارغم اینکه در متن نوشته شده مرگ یا قتلش در ابهام است ولی تیتر زده شده تصپیر تختی بهد از قتل!!!!!
روحش شاد، قهرمان دوست داشتني كه شايد قرنها برود تا بهلواني جون او با به عرصه كيتي نهد،
روحش شاد
همش دوست دارید پلیسش کنید
بنده خدا خود کشی کرده
لطفا تیتر این خبر رو اصلاح کنید...خوبه که خودتون می گید معلوم نیست که قتل باشه یا خیر! ظاهرا نویسنده ی محترم اونجا تشریف داشتند و دیدند که قتل صورت گرفته!!!
روحش شاد..
اون رد آب که روی سینه پهلوون ریخته ..دقت کن بیشتر توی عکس به این صورت شده...
خدابیامرزدش پهلوان را
درهمه ی این سالهایی که گذشت وبعد اززیر و رو کردن زندگی اسطوره ایران...جهان پهلوان غلامرضا تختی وهزاران شایعه و حرف وحدیث که ممتازترین ویژگی جماعت ایرانی ازقدیم تا اکنون هنوز پابرجاست باید فقط به عقل خودم استناد کنم...تختی را کسی نکشت...همه آن تهمتها به خانواده همسر تختی به خصوص شهلا توکلی هم زاییده توهمات غریب این جماعت است...هردو انسانهایی پاک و مثل همه ی ما دارای اختلافات فرهنگی بودند...اما ازبابت عشقی که به هم داشتند تا روزی که پهلوان برای همیشه رفت رازهایی باقی مانده است...وچون اسم راز آمد دیگر نوشتن بیش ترازاین جایزنیست...وقتی زن و شوهر نمی خواستند بگویند راز دلشان را...وقتی شهلا سالها سکوت کرده ورفت باید خیلی دلت سیاه باشد وخیلی پست که بخواهی رازآن دو رافاش کنی...روحشان درکنارهم وبدورازیاوه گویی های این جماعت شادویادشان تا ابد جاویدان...شیراز...18 اردیبهشت 98...بیست دقیقه به ساعت 2بامداد...نویدبینا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان