بازدید 4457

مظلومی خطاب به افشارزاده: ظاهرا قهرمانی نمی‌خواهید!

سرمربی استقلال پس از جدایی کرار و ریوالدو بارها به هیات مدیره باشگاه اعلام کرد باید به فکر جذب چند بازیکن باکیفیت از جمله یک هافبک بازیساز درجه یک باشند اما حالا افشارزاده صراحتاً به مظلومی اعلام کرد این باشگاه پولی برای جذب ستاره ندارد
کد خبر: ۵۵۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 06 January 2016

سرمربی تیم استقلال از عملکرد هیات مدیره این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات بین فصل و زمستانی به شدت ناراضی است چرا که هیچ یک از نگرانی های وی در خطوط مختلف مرتفع نشده است و به نظر نمی رسد آبی ها پول کافی برای موفقیت در این رقابت شدید را تامین کرده باشند.

مظلومی خطاب به افشارزاده: ظاهرا قهرمانی نمی‌خواهید!

به گزارش تابناک ورزشی، پرویزمظلومی از هیات مدیره باشگاه استقلال و مخصوصا بهرام افشارزاده ناراحت است. سرمربی تیم استقلال پس از جدایی کرار و ریوالدو بارها به هیات مدیره این باشگاه اعلام کرد باید به فکر جذب چند بازیکن باکیفیت از جمله یک هافبک بازیساز درجه یک باشند. بهرام افشارزاده صراحتاً به مظلومی اعلام کرد این باشگاه پولی برای جذب ستاره ندارد و سرمربی استقلال با همین بازیکنان فصل را ادامه دهد یا بازیکنانی ارزان‌قیمت را برای خرید پیشنهاد دهد.

مظلومی هم که از افشارزاده و دیگر اعضای هیات مدیره دلخور است، خطاب به مسئولان باشگاه گفته: ظاهرا شما قهرمانی نمی‌خواهید که قصد ندارید بازیکنان مورد نظرم را جذب کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس