بازدید 8309

زمان آزادی سوشا مکانی مشخص شد

به احتمال فراوان دروازه بان خبرساز تیم فوتبال پرسپولیس عصر چهارشنبه از زندان اوین آزاد خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 05 January 2016

به گزارش تابناک ورزشی، علی پروین صبح امروز با حضور در مجتمع قضایی به نزد حسینی، رئیس این مجتمع رفت تا مشکل سوشا مکانی را رفع کند.

پروین بعد از این مهم نزد قاضی حیدری که پرونده دروازه بان پرسپولیس را در دست دارد، رفت. قاضی پرونده در نهایت با وساطت پروین رضایت داد که فردا ظهر خانواده مکانی برای وی وثیقه ای در اختیار دادگاه قرار دهند تا او عصر فردا از زندان اوین آزاد شود.

علی پروین در پایان از قاضی حیدری و حسینی تقدیر و تشکر کرد. 

سوشا مکانی که روز یکشنبه به دلیل انتشار عکس‌های خصوصی در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته بود و قاضی بازپرس برای او بازداشت موقت صادر کرد، روز گذشته راهی زندان اوین شد.

دروازه‌بان پرسپولیس به دلیل داشتن شاکی خصوصی و منتشر شدن عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه‌های مجازی بازداشت شده بود. یکی از شاکیان خصوصی او رضایت داده اما به دلیل انتشار تصاویر نامتعارف که باعث ایجاد فحشا می‌شود تحقیقات تا کشف حقیقت ادامه خواهد داشت.

با این وجود سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رییس پلیس فتای تهران بزرگ در گفتگو با ایسنا درباره برخی خبرهای منتسب به او درباره جزئیات پرونده سوشا مکانی، اظهار کرد: این پرونده ارتباطی به پلیس فتا ندارد و از همان ابتدا نیز ماجرای این فرد به پلیس فتای تهران بزرگ ارجاع داده نشد.

وی با بیان اینکه مقام قضایی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داده، خاطرنشان کرد: ممکن است مقام قضایی نیز پیگیری آن را به بخش دیگری در پلیس واگذار کرده باشد اما همان‌طور که گفتم این پرونده به پلیس فتای تهران بزرگ ارجاع نشده و ما از همان روز نخست نیز اطلاعی از جزئیات آن نداشتیم.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ اضافه کرد: بنابرین لازم است تاکید کنم آنچه که در برخی از رسانه‌ها و مطبوعات از قول بنده درباره جزئیات این پرونده یا ماجرای هکر ۱۶ ساله‌ای که گوشی این بازیکن فوتبال را هک کرده منتشر شده است کذب بوده و مورد تایید نیست.

روز گذشته وکیل این بازیکن در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده بود که در این اتفاق ۳ نفر نقش دارند که یکی از آنها یک هکر جوان بوده که تلگرام سوشا را هک کرده و ۲ نفر دیگر که اقدام به انتشار اطلاعات شخصی مکانی من کرده بودند که امروز رئیس پلیس فتای تهران این موضوع را تکذیب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل