بازدید 2817

توافق تیم ملی ایران برای دیدار با تایلند

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران در آستانه مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا، چراغ سبز نشان داد.
کد خبر: ۵۵۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 26 December 2015

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتسال ایران بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر حدود یک ماه فرصت دارد تا خودش را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند. در حالی که احتمال برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ملی تاجیکستان وجود دارد، با این حال کمیته فنی و توسعه فوتسال در تلاش است تا حریفان محکم‌تری برای تیم ملی پیدا کند.

در همین ارتباط، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه مذاکراتی را با «ویکتور هرمانس» سرمربی تیم تایلند داشته و با وی برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به توافق رسیده است. ترابیان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: تیم ملی نیاز به بازی‌های گردن کلفت دارد تا با آمادگی کامل به جام ملت‌ها برود. برای همین من با سرمربی تایلند در ارتباط بودم و مذاکراتی با او انجام دادم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال افزود: به احتمال زیاد تایلند روز پانزدهم بهمن به ایران می‌آید و ما دو بازی تدارکاتی در تهران با این تیم برگزار کنیم. البته هنوز این موضوع را با سایر اعضای کمیته فنی در میان نگذاشته‌ام و باید در جلسه این کمیته آنرا مصوب کنیم. در صورت تصویب، تیم ایران بعد از انجام دو مسابقه با تایلند، راهی ازبکستان می‌شود تا در مسابقات جام ملتها حضور یابد.

روه بندی رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا به شرح زیر است:

گروه A: ازبکستان، لبنان، قرقیزستان، عربستان
گروه B: ایران، عراق، چین، اردن
گروه C: تایلند، ویتنام، چین تایپه، تاجیکستان
گروه D: ژاپن، استرالیا، مالزی، قطر

دو تیم برتر هر گروه که جمعا هشت تیم می‌شوند به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند و تیم های برنده این مرحله به نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از ۱۰ تا ۲۱ فوریه ۲۰۱۶ (۲۱ بهمن تا ۲ اسفند) در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار