بازدید 3549

گل‌محمدی ذوست دارد با تیم کدام بازیکن مطرح جهان همگروه شود؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن دوست دارد با تیمی در لیگ قهرمانان آسیا همگروه شود که کاپیتان تیم محبوبش در آن بازی می کند.
کد خبر: ۵۵۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 06 December 2015

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل محمدی اظهار داشت: در آسیا این موضوع که با چه تیمی هم گروه شویم خیلی معنی نمی‌دهد. این درست است که به هر حال سطح این مسابقات قابل ملاحظه است و همواره بازیکنان خوب خارجی به کیفیت این مسابقات افزوده‌اند اما از آنجا که معمولاً تیم‌ها همه ساله نمی‌توانند کیفیت خود را در یک سطح مطلوب نگه دارند باید بیشتر به کیفیت خودمان چشم بدوزیم نه قرار گرفتن در گروهی که تیم‌هایش از نام و اعتبار کمتری برخوردار هستند.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بسیار زیادی برای خود من و بازیکنانم ایجاد کرده است. من خودم تجربه حضور در این مسابقات را به عنوان مربی نداشته‌ام و فکر می‌کنم این یک چالش مهم برای من خواهد بود. از طرف دیگر بازیکنان جوان تیمم این فرصت را دارند که با حضور در این مسابقات نشان دهند چه پتانسیلی دارند. امیدوارم که حضور ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت توام باشد.

گل‌محمدی ذوست دارد با تیم کدام بازیکن مطرح جهان همگروه شود؟

سرمربی ذوب آهن همچنین در مورد احتمال همگروهی تیمش با تیم السد قطر و تقابل با یاران ژاوی گفت: او مدت‌ها کاپیتان تیم محبوبم بارسلونا بوده است. اینکه بازی او را از نزدیک آن هم مقابل تیم خودم ببینم برایم هیجان انگیز است و بدم نمی آید چنین اتفاقی رخ دهد.

گل محمدی در پایان در مورد ادامه مسابقات و شرایط تمرینی تیمش نیز اظهار داشت: چهار روز تمرینات را تعطیل کردیم و از روز شنبه با جدیت تمرینات را پیش گرفتیم. یک دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد و آماده دیدار با تیم فوتبال سیاه جامگان در مشهد خواهیم شد. امیدوارم بتوانید از مشهد مقدس نیز دست پر بازگردیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان