بازدید 5274
بازتاب

حبیب کاشانی زمان استعفایش را اعلام کرد

کشوری مانند یمن جنگ زده 8 ماه در اردو به سر می‌برد. حریفان با هیچ تیمی تعارف ندارند و کار بسیار سخت است. تیم ما پس از قهرمانی غرب آسیا دیده نشد و کادرفنی من نزدیک به یک سال است که حقوق خود را دریافت نکرده
کد خبر: ۵۵۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 02 December 2015

مدیرتیم امید که قرار بود در مباحث این مجموعه تام الاختیار باشد، حالا حرف از استعفا می زند. وی درخصوص آخرین شرایط تیم امید گفت: ما مشکلاتی مثل مشکل پیراهن تیم ملی بزرگسالان را نداریم، اما مشکلات دیگری داریم از جمله اینکه فضای کشور هنوز المپکی نیست و این موضوع خطرناک است. کشوری مانند یمن جنگ زده 8 ماه در اردو به سر می‌برد. حریفان با هیچ تیمی تعارف ندارند و کار بسیار سخت است. تیم ما پس از قهرمانی غرب آسیا دیده نشد و کادرفنی من نزدیک به یک سال است که حقوق خود را دریافت نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حبیب کاشانی گفت: اردوی 9 روزه را در کشور ترکیه برگزار می‌کنیم، البته علت برگزاری اردو در ترکیه هم به لحاظ هزینه هست و هم حریفان تدارکاتی که در این کشور داریم.

حبیب کاشانی زمان استعفایش را اعلام کرد

وی در پایان گفت: ان‌شالله با صعود تیم امید به المپیک من هم از این تیم جدا می‌شوم. در این مرحله کار سخت است و در مرحله بعدی که به المپیک برسیم، همه می‌توانند کمک کنند و کار را پیش ببرند. امیدوارم کمتر از 33 روز باقی مانده همکاری‌ها با تیم امید ادامه پیداکند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر