بازدید 28480

الهام چرخنده: می خواهند از من گاف بگیرند

چندی پیش فیلمی مربوط به سخنرانی الهام چرخنده در یک دانشگاه در فضای مجازی منتشر شد. او در قسمتی از سخنرانی خود اشاره‌ای به سفر آنجلینا جولی به افغانستان می‌کند، اما نکته‌ای که در این فیلم جنجالی شده بود نحوه برخورد این بازیگر با پرسش یکی از حاضران بود.
کد خبر: ۵۵۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 01 December 2015
چندی پیش فیلمی مربوط به سخنرانی الهام چرخنده در یک دانشگاه در فضای مجازی منتشر شد. او در قسمتی از سخنرانی خود اشاره‌ای به سفر آنجلینا جولی به افغانستان می‌کند، اما نکته‌ای که در این فیلم جنجالی شده بود نحوه برخورد این بازیگر با پرسش یکی از حاضران بود.

چرخنده در این باره به خبرگزاری میزان گفت : نمی دانم چرا تا بنده کاری انجام می دهم این شبکه های بیگانه در موردش بد حرف می زنند اما این اولین خبری است که بعد از مدتها از کارم به رسانه‌ها گفتم.

واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه‌ها می‌روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه‌های مجازی از من دست به دست می‌چرخد و صحبت من را نشان می‌دهد تدوین و تکه تکه شده  است. در یکی از دانشگاه‌ها گفتم چرا قضاوت می‌کنید من مادر امیر شایان و ارسطو هستم فرزند من این صحنه‌ها و برخوردها را می‌بیند و اذیت می‌شود. آن هم امسال کنکور دارد. چرا می‌روید و حرف‌های زشت می‌زنید؟! 

شما با من چه مشکلی دارید، چه حلالی را حرام و چه حرامی را حلال کردم که با من این طور برخورد می شود. از ابتدا دو الی سه پسر در سالن حضور داشتند که می خواستند جو سالن را به هم بزنند. حرف های زشت و رکیک به من زدند و من دائم سکوت کردم و گفتم هر کشوری نظرش محترم است و مثال زدم آدم های آن کشور باید به قوانین آن کشور احترام بگذارند و این ربطی به دین ندارد و از آنجلینا جولی مثال زدم که به افغانستان رفته تا به انسان های ضعیف کمک کند که به احترام آنها نه آرایش دارد و نه بی حجاب است بعد یه پسری از دور به من گفت نکنه که آنجلینا جولی ایران تویی؟! من هم در جواب گفتم نه مادرتان است. 

وی ادامه داد: اگر حرفت زشت بود که هیچ اگر هم خوب بود که باز هم جای ناراحتی ندارد. چطور به همه فشار می آید. برخی علاقه دارند از من گاف بگیرند اما از آنجایی که من قانون مند هستم نتوانسته اند. آن پسر شروع به فحاشی کرد که محافظ ها گرفتنش و من گفتم حق ندارید به وی دست درازی کنید اما باید بگویم که من در جبهه امیر المومنین هستم. یک کلمه گفتم مادرت است ببین چقدر زجر می کشی پس متوجه باش که بچه من نیز چقدر عذاب می کشد.  

چرخنده با اشاره به جوسازی برخی از افراد خارج نشین در پی این موضوع گفت: یکی از این افراد فیلم بنده را در صفحه مجازی خودش گذاشته و مجری یکی از این شبکه های بیگانه ضد انقلابی است اگر خائن نبود بر می‌گشت و به کشورش خدمت می کرد. آنجا نشسته اند یک روز من و روز دیگر احسان علیخانی سوژه شان است. شما اگر زرنگی همان خواننده خود را نگه دار که ضد انقلاب است. این فرد نه تنها به کشور بلکه به هم جنس خود نیز خیانت می کند و در آن سوی دنیا به بالاترین مقامات کشوری نیز توهین می کنند. آیا این نان درآوردن حلال است بلکه حرام است. وقتی کشور و باور خود را می فروشید خائن هستید. از من تیتر زدند که الهام چرخنده گفته است من می توانستم جای فلان خواننده زن باشم. به من به جرم زن ایرانی بودن و یاعلی گفتنم توهین کرده اند آن وقت بیایم این حرف را بزنم. من به کشورم خدمت کردم. سفارت مالزی می داند در تمام برنامه های ویژه در خدمت کشورم بودم.  

وی خاطرنشان کرد: مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست به دست می چرخانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند. چرا صفحه اینستاگرامم را پاک کردم برای این که جایی برای عقده گشایی برخی شده بود این در حالی است که فرزند من با دیدن این حرف‌های زشت  زجر می کشد و به همین دلیل من نیز پاک کردم. من هم یک زن بختیاری هستم صبر نمی کنم  که از این ها حرف بخورم.تمام همکاران من مورد توهین قرار گرفتند نمونه اش بهاره رهنما و بهنوش بختیاری. اما هیچ کدام به اندازه من توهین نشنیدند چرا کسی نیست جواب اینها را بدهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر