بازدید 5015

سکوت معنی دار برانکو مقابل افتخارجدید دستیارش

برانكو ایوانکوویچ به رغم نزدیکی و دیدار هر روزه با باقری، در خصوص اين افتخار دستيارش هنوز واكنش علنی نشان نداده است. دلیل این سکوت احتمالا به دوراني برمی گردد كه این کروات سرمربي تيم ملي بود
کد خبر: ۵۵۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 27 November 2015

كريم باقري از نگاه مردم و با رای قاطع آنها بهترين هافبك بعد از انقلاب ايران انتخاب شد وطی روزهای گذشته اکثر اهالی بزرگ و کوچک فوتبال ایران به او بابت این انتخاب که حقش بود، تبریک گفتند اما در این میان یک نفر هنوز هیچ واکنشی به این افتخار تازه آقاکریم نداشته است.

سکوت معنی دار برانکو مقابل افتخارجدید دستیارش

به گزارش تابناک ورزشی، برانكو ایوانکوویچ به رغم نزدیکی و دیدار هر روزه با باقری، در خصوص اين افتخار دستيارش هنوز واكنش علنی نشان نداده است. دلیل این سکوت احتمالا به دوراني برمی گردد كه این کروات سرمربي تيم ملي بود و اعتقاد چنداني به كريم نداشت و حتي در جام جهاني 2006 آلمان در ليست او نبود هر چند باقری هم در لفظ و کلام از فوتبال ملی کنار رفته بود اما دیدیم که شماره شش سالها بعد از آن برگشت و در تیم ملی علی دایی درخشید .

در آن مقطع جام جهانی 2006، جناب پرفسور جواد نكونام و يحيي گل محمدي و البته در لحظات آخر آندو تیموزیان را هافبك هاي مورد علاقه خود می دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل