بازدید 18390
گزارش بازی

پایان دربی تاریخی با مساوی تاریخی

استقلال با گل جابر انصاری روی سانتر خسرو حیدری تا لحظه آخر برنده دربی بود اما در ثانیه های آخر بالاخره بعد از حملات بی امان قرمزها، پرسپولیس به گل مساوی رسید. در این مسابقه وحدت تماشاگران ، روح جوانمردی و رفاقت در عین رقابت را در جو ورزشگاه پخش کرد. گل دقیقه 96 پرسپولیس هم دیرترین گل تاریخ دربی ها در وقت قانونی بود تا از این لحاظ هم تا مدت ها این مسابقه در یادها بماند.
کد خبر: ۵۴۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 30 October 2015
هشتادویکمین شهرآورد فوتبال پایتخت در ورزشگاه آزادی با قضاوت محسن ترکی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسروحیدری(72- محسن کریمی)، روزبه چشمی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی(54-خرسندنیا)، سجاد شهباززاده(80-امین حاج محمدی)، جابر انصاری، میثم مجیدی و میلاد فخرالدینی

ترکیب پرسپولیس:سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(54-بنسون)، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه(74-علی علیپور)،محسن مسلمان، مهدی طارمی

استقلال یک - پرسپولیس یک/ پایان دربی تاریخی با مساوی تاریخی

دقیقه 4: امید ابراهیمی از استقلال درون محوطه جریمه پرسپولیس به شکل ناشیانه ای خودش را انداخت که ترکی از دادن اخطار تمارض برای گرفتن پنالتی خودداری کرد.
دقیقه 12: نفوذ رامین رضاییان درون محوطه جریمه با شیرجه شبیه سازی او همراه بود که ترکی از دادن کارت زرد به این بازیکن هم خودداری کرد.
دقیقه 14: ضربه قیچی برگردان احمدزاده پشت شش قدم نصیب عالیشاه شد و این بازیکن در موقعیت تک به تک با رحمتی نتوانست توپ را گل کند. شیرجه عالی سیدمهدی در این صحنه استقلال را نجات داد.
دقیقه 15: ضدحمله استقلال پشت محوطه جریمه پرسپولیس به جابرانصاری رسید اما او نتوانست نورمحمدی را دریبل بزند .
دقیقه 20: ارسال رضاییان از جناح راست را حنیف عمران زاده زودتر از ضربه طارمی دور کرد.
دقیقه 24: تماشاگران دو تیم یکصدا و مشترک هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را تشویق کردند و صحنه های زیبایی از رفاقت در عین رقابت را به وجود آوردند. ترکی هم جریان بازی را برای لحظاتی قطع کرد.
دقیقه 42: استقلال صاحب یک ضربه خطای کاشته در جناح راست حریف شد که ارسال حیدری با ضربه حنیف و جنگ هوایی بازیکنان دو تیم ، در دستان سوشا آرام گرفت.
دقیقه 42: میثم مجیدی در شروع مجدد سوشا مکانی مزاحم گلر پرسپولیس شد و کارت زرد گرفت.
دقیقه 44: احمد نوالهی هافبک دفاعی پرسپولیس، پشت مدافعان کند استقلال صاحب موقعیت تک به تک با نهدی رحمتی شد اما کاپیتان استقلال با فوق واکنش ضربه نه چندان خوب نورالهی را دفع کرد تا دومین بار نجات دهنده دروازه تیمش باشد.
نیمه دوم
گل استقلال - دقیقه48: نخستین فرصت استقلال در نیمه دوم با سانتر استادانه خسرو حیدری با ضربه سر محکم و دقیقه جابر انصاری به گل برتری استقلال تبدیل شد.
دقیقه 54: سرمربی استقلال بلافاصله بعد از زدن گل به پرسپولیس ، خرسندنیا را برای ورود به زمین فرا خواند تا خط هافبک خود را تقویت کند. در همین لحظه برانکو سرمربی قرمزها نیز بنسون مهاجم خارجی اش را به جای نورالهی هافبک دفاعی اش به زمین فرستاد.
دقیقه 60: سجاد شهباززاده بخاطر خطا روی محسن بنگر دومین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.
دقیقه 62: شوت سرکش ابراهیمی را سوشا مکانی با شیرجه بلند به کرنر فرستاد.
دقیقه 68: سانتر بلند رامین رضاییان روی ضربه کاشته را در تیر دوم استقلال طارمی به بنگر پاس داد اما ضربه پای چپ مدافع پیش تاخته از بالای دروازه به اوت رفت.
دقیقه 69: یورش دسته جمعی پرسپولیس روی کرنر ، می رفت تا مثمر ثمر شود اما در دهانه دروازه و در شلوغی حنیف توپ را به کرنر زد.
دقیقه 70: رحمتی یکبار دیگر مانع فروریختن دروازه استقلال شد و ضربه سر طارمی را از کنار دروازه بیرون کشید.
دقیقه 82: امین حاج محمدی بخاطر تکل شدید روی پای مسلمان کارت گرفت.
گل پرسپولیس- دقیقه 96: پرسپولیس بعد از 45 دقیقه هجوم تمام قد بالاخره در دقیقه ششم وقت های اضافه موفق شد با استفاده از توپ های هوایی و شلوغ کردن محوطه جریمه آبی ها توسط بنگستون بازی را مساوی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۸
برد حق پرسپولیس بود چون انصافا به مراتب خیلی بهتر از استقلال بازی کردند

گل پرسپولیس هم تقصیر حقیقی شد چون خودش رو به دروغ به زمین زد تا وقت تلف کنه و به ضرر پرسپولیس بشه غافل از اینکه این اتلاف وقت به نفع پرسپولیس تمام شد..
با یه گل شانسی بازی توحساس ترین دقیقه مساوی شد.لعنتتتتتتتت
داور می خواست مساوی بشه که شد . تبریک به ترکی ....
واقعا بازی باید این همه وقت اضافه می داشت؟!!
اگه شانس پولیس گل نمیزد داور همچنان بازی رو ادامه میداد. ترکی 1 - استقلال 1. آخه نمیه دوم 4 دقیقه وقت اضافه میگیرن؟؟؟ تازه دو دقیقه هم بیشترش کرد!!!!!!!!!!!!!!.
فوتبال هدیه استعمار
تبانی تبانی ، کلک اصفهانی
علی سلطون هم گفته بود بازی مساوی میشه
گل استقلال : ... ضربه سر محکم و دقیقه! جابر انصاری ... دقیقه چیه ببم جان؟!
برد حق پرسپولیس بود چون انصافا به مراتب خیلی بهتر از استقلال بازی کردند

گل پرسپولیس هم تقصیر حقیقی شد چون خودش رو به دروغ به زمین زد تا وقت تلف کنه و به ضرر پرسپولیس بشه غافل از اینکه این اتلاف وقت به نفع پرسپولیس تمام شد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
مجید جان دلبندم رحمتی تو گل بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
رحمتی نه حقیقی
در مطلب گل استقلال چرا ضربه محکم و دقیق را دقیقه نوشته ای ناقلای کم سواد؟!
برانکو این پرسپولیس رو داره به پرسپولیس دهه ی هفتاد نزدیک می کنه...خوشحالم.
آخه کجاش تاریخی بود پس هر چیزی می تواند تاریخی باشد
ای بابای جمعش کنید با این دو تیم وامانده تهرانی ،تا سپاهان و ذوب آهن اصفهان هستند شما حرفی برای گفتن ندارید . نه قرمز نه آبی فقط و فقط زرد طلائی
پرسپولیس باید بیشتر گل میزد. محمد انصاری و مسلمان عالی بودند
باز هم داور
اگه تماشاچی به استادیوم نمییاد بخاطر همین بی عدالتی هاست بارها بازی برده استقلال دربرابر پرسپولیس رامساوی کردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر