بازدید 91019
گفت و گو

افشاگری تکان دهنده رهبری فر علیه جوادخیابانی!

جریان مهدی آن چیزی نبود که فتح‌الله‌زاده می‌گفت. مهدی را از پرسپولیس بیرون کردند و او از سر لج به استقلال رفت. هنوز هم عاشق پرسپولیس است. اما یک سری دوستان این‌گونه نبودند. مثلا علی انصاریان. مگر از پرسپولیس بیرون انداخته بودندش که به استقلال رفت؟!
کد خبر: ۵۴۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 23 October 2015

یک هفته نامه معتبر ورزشی در جدیدترین شماره اخیر خود ، گفت و گویی با بهروز رهبری فر دارد که انتشارش شوکی بزرگ به فوتبال ایران وارد می کند.  بهروز رهبری فر در این گفت و گو از سال 1380 گفته است . از زمانی که مهدی هاشمی نسب بزرگترین یاغی فوتبال ایران شد و از پرسپولیس به استقلال رفت. او حالا می گوید خودش هم از فتح الله زاده پیشنهاد داشته اما این کار را نکرده است. ولی نکته مهم تر واسطه این پیشنهاد بوده ، یک مجری و گزارشگر سرشناس فوتبال ؛ آقای جواد خیابانی(!) این ادعای بهروز رهبری فر است که به تماشاگران امروز گفته. اینکه جواد ، گزارشگر اول فوتبال ایران در آن روزها ، چرا باید چنین ریسکی می کرده ، سئوالی است که ماجرا را پیچیده می کند و جواد قطعا به این ادعا، واکنش نشان می دهد. بخش های جنجالی این مصاحبه را بخوانید.

*زمانی که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، شما هم از استقلال پیشنهاد داشتید. شنیده‌ام به شما بیست میلیون تومان هم بیشتر از مهدی می‌دادند. چرا همراه دوست صمیمی‌تان به استقلال نرفتید؟

شرایط مهدی را دیدم. من با آن شرایط نمی‌توانستم کنار بیایم. از در خانه که خارج می‌شد فحش می‌خورد تا به تمرین می‌رسید. هنوز هم بعضی مواقع فحش می‌خورد! یک‌بار به خانه‌شان رفتم و داشتیم حرف می‌زدیم که یک‌دفعه شیشه خانه پایین آمد. حسابی ترسیدم و گفتم خانه‌تان جن دارد؟ گفت جن کجا بود، مردم با آجر هر روز شیشه خونه رو می‌شکونن! مهدی خیلی اذیت شد.

*یعنی فقط به خاطر اذیت‌ها نرفتید؟! عرق به پیراهن وجود نداشت!

چرا، عرق به پیراهن و تعصب بود. با رفتن مهدی به استقلال طرفداران خیلی اذیت شدند. به همین دلیل اصلا دلم نمی‌آمد که بخواهم طرفداران را با رفتنم از پرسپولیس بیشتر اذیت کنم.

*چه فردی واسطه انتقال شما به استقلال بود؟! شنیده‌ام آدم مشهوری بوده است...

تا به حال درباره این قضیه صحبت نکرده‌ام اما برای شما بازگو می‌کنم. جواد خیابانی! خیلی با من تماس گرفت که با استقلالی‌ها صحبت کرده‌ام که به آنجا بروی. شما دوتا حسابی هماهنگ هستین و حیف است کنار هم نباشین. از این حرف‌ها خیلی به من زد، اما من زیربار حرف‌ها نرفتم. مهدی هم نمی‌خواست به استقلال برود...

رهبری فرد: جواد خیابانی اصرار داشت من را به استقلال ببرد

رهبری فرد: جواد خیابانی اصرار داشت من را به استقلال ببرد

*واقعا؟

بله، علی پروین مهدی را نمی‌خواست. فتح الله‌زاده زرنگی کرد که توانست مهدی را بخرد وگرنه مهدی استقلال برو نبود! علی پروین گفت مهدی شوخی می‌کنه و جو تیم را به هم زده! من در جلسات‌شان حضور داشتم. عابدینی خیلی اصرار کرد که مهدی را نگه داریم اما یک‌بار علی آقا آب پاکی را روی دست عابدینی ریخت و گفت حتی اگه مارادونا هم باشه نمی‌خواهمش. اینها را به گوش خودم شنیده‌ام. زمانی است که شما پیشنهاد از تیم رقیب دارید و وسوسه می‌شوید، اما جریان مهدی آن چیزی نبود که فتح‌الله‌زاده می‌گفت. مهدی را از پرسپولیس بیرون کردند و او از سر لج به استقلال رفت. هنوز هم عاشق پرسپولیس است. پدرش می‌گفت ما خون‌مان هم قرمز است. اما یک سری دوستان این‌گونه نبودند. مثلا علی انصاریان. مگر از پرسپولیس بیرون انداخته بودندش که به استقلال رفت؟! مهدی هرکاری هم کرد، آخر سر معذرت‌خواهی نکرد و نگفت از کارش پشیمان است اما علی انصاریان هرجا که می‌نشیند می‌گوید از کاری که کرده پشیمان است! امروز که از استقلال به پرسپولیس رفتن و برگشتن خیلی سخت و مهم نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵۳
جواد جان دیگه گل بودی به سبزه هم مزین شدی
این کجاش تکان دهنده اس؟فکر کردم خیابانی با داعش همکاری کرده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
جالب بود ناشناس!
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
جواااااااااااااااااد؟؟؟!
هرچي اين فوتبال رو بيشتر هم ميزني گندش بيشتر در مياد.
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
همه جایی مسعود جان
گور پدر پرسپولیس واستقلال ودلالها وپادوهایش مردم از بیکاری وگشنگی وفقر میمیرند حالا اینها دارند نبش قبر میکنند وجنگ حیدری ونعمتی راه میاندتزند ساواک شاه هم چند سالی با همین تیم سازی وتیم بازیها مردم را سرکار میگذاشت واز واقعیات تلخ زندگی وهر انچه بر سر مردم واموالشان .می اوروند بیخبر نگه میداشت ودر پشت پرده قرمانان وپهلوانان داری پایگاه ومحبوبیت وجایگاه مردمی را تخمشان را میکشید ودر صورت قابل خرید نبودن وخودفروش نشدن سرشان را به ارامی زیر اب میکرد واین قصه تلخ ورزش کشور ماست
پاسخ ها
ممد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
ای ول به ولت؛گل گفتی
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
اغراق نکن دیگه. کجا از فقر و بیکاری می میرند.
از اعتیاد و فساد و مجرد موندن دارند به تباهی کشیده میشن، بعد میمرن!!!
من که ماهی 700 هزار تومن حقوق می گیریم تمام آمارم رو دارند و یارانه رو قطع می کنند و مالیات می گیرند. اون وقت برای همچین رقمهای نجومی میگن غیرقابل کنترله...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
دقیقا
به عنوان يه غير فوتبالي ميشه بگيد كجاش تكان دهنده بود؟ من نفهميدم :(
خب صحبت کنه مشکلش چیه
همه پولهاي مملكتوميدن به يه عده فوتباليستي كه هيچ سودي براي ملت ندارن.بايداين پول روبراي جووناي بيكارهزينه كنن
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
اقا پرسپولیسها از این به بعد تو بازیها دقیقه 56 شش تایی شعار بدین بیاد سال 56 استقلال شش تایی شد
یارو میلیار میلیارد پول ورزش مملکتو کشید بالا اخرش اسمشو با خ م د ر میگن. اونوقت خیابانی بیچاره رو با ین حرفا محکوم میکنید؟
تابی لنگی حالا دلیل این همه دشمنیت با خیابانی رو فهمیدم
هرکسی فقط یک بار گزارشگری خیابانی را شنیده باشد حتی اگر بازی برزیل و آرژانتین را گزارش کرده باشدمی داند که خیابانی طرفدار دو آتشه پرسپولیس است و از طرفی هیچکس هم حرف آدم معلوم الحالی مثل رهبری فرد را باور نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
یعنی تا الان متوجه نشدی خیابانی استقلالیه!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البرز امانی ناهیدی
| United States |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
آقاجان من بعد از خواندن نظر شما سه بار دیگر متن خبر را خواندم اما ندیدم جایی نوشته شده باشد که جواد خیابانی استقلالی است. شاید از طرف تعدادی از پرسپولیسی ها مامور بوده این عنصر حاشیه ساز را از تیم دور کند. پروین خواهان ماندن رهبری فرد بوده و عده ای که خواهان رفتنش بوده اند برای شاخ به شاخ نشدن با پروین از این راه وارد شده اند و تیرشان هم به سنگ خورده

خبر را با دقت بخوانید ناگفته هایش به شما چشمک خواهد زد. و من الله التوفیق
عاشورا از اين حرفها دست برداريد.
این قلعه نویی کیه که اینقدر در مقالش کرنش می کنن؟ پشتش به کی گرمه؟ با کی ارتباط داره؟ پولشویی می کرده؟
همچین تکان دهنده هم نبود عادت کردین به هوچی گری
چرا از خیابانی بت ساختید ؟ چرا فکر می کنید از او بعیده ؟!!!!!!!!!!
نمیدانم چه اصراری به بت سازی دارید? جواداقا خیابانی هم بخشی از سیستم پرابهام فوتبال این مملکت است. مگه شک داشتید?
تابناک یه جوری نوشتی افشاگری تکان دهنده که ....
چقدرم ما تکون خوردیم از این خبر تکان دهنده!!!!!!
مهره هاي سوخته
واسه بازار گرمي با آبروي مردم بازي نكنيد
لطفا
اينقدر بها ندهيد به حاشيه سازان سنتي ! . . برويد سراغ پيشكسوتاني كه ميتونن الگوي جوانان باشند .
اگه راست میگی چرا همون موقع نگفتی ؟
بالاخره بايد توي مافياي فوتبال بايد باشي دگ حتي اگه مادرتم بميره بايد بياي و باشي تا مبادا جاتو يکي دگ بخاد بگيره
پس اين خياباني استقلاليه يا جيره خوار فتح اله زاده بوده ؟
چه غیر حرفه ای!

در تمام دنیا جابجایی بازیکنان از تیمی به تیم یدیگر امری عادی است حتی اگر رقیب باشد

ضمنا مردم یا طرفداران خیلی غیر منطقی رفتار می کرده اند

اگر کسی برای اولین بار تابوهای غلط را بشکند باید تحسینش کرد نه شماتت

استقلال و پرسپولیس هر دو تا تیم های لوسی هستند که فوتبال ایران را به نابودی و فساد کشانده اند، امیدوارم روزی اصلاح شوند

دلالی در همه کار هست اینجا هم!
چیز جالب وتکان دهنده ای نبود
جواد سوتی
کجاش تکان دهنده است !!!!!!!!!!!
حرومتون باشه بیت المال دزدای کثیف
تکان دهنده ؟؟؟؟؟ تو فوتبال ایران اتفاقاتی می افته یا حتی به روال عادی تبدیل شده که در کشورهای پیشرفته چندین سال زندان داره اونوقت شما با این کار میگی تکان دهنده!!!
خوب کاری کرد رفت استقلال
کجاش تکان دهنده بود خوب صحبت کرده که تو هم بیا استقلال ٬ اشکالش چیه٬ میدونین بچه ها تمام حاشیه های فوتبال رو همین رسانه ها ایجاد میکنن ٬ مثل همین موضوع که میخان بزرگش کنن
تکون نده
حالا پولهای مرحوم نوروزی رو کی بالا میکشیده
من در جوانی فوتبالیست بودم وبعنوان هافبک وسط و کاپیتان تیم محلومون بازی میکردم.(خخخ)از اینرو حواشی فوتبال رو خوب میفهمم میخوام بگم مشکل اصلی فوتبال کشور مثل بقیه بخشها عدم حاکمیت عقلانیت در این حوزه و حواشی آن است.ومتاسفانه رسانه ها هم نه در جهت اصلاح این فضا بلکه در جهت گل آلود کردن هر چه بیشتر آن قدم بر می دارند.
خب اتفاقی نیوفتاده گفته برو استقلال اقای هاشمی نسب که عقل داشته میتونسته انتخاب کنه بره یا نه همچین گفتید افشا گری تکان دهنده فکر کردیم اقای خیابانی مرتکب قتل های زنجیره ای شده !!!!!!!!!!!!!
همچی گفته تکان دهنده من فکر کردم یا اختلاس میلیاردی کرده یا تبانی کرده یا به داعش پیوسته. برادر من طرف اختلاس میلیاردیش لو میره اینطوری تیتر نمیزنی.
من برای خودم نشسته بودما، انقدر خبرتون تکان دهنده بود دارم تکان تکان می خورم الان
احتمالا رهبری فرد خواسته بعداز مدت ها جلب توجه کنه شاید هم واقعیت داشته ولی باید شجاعت خودش رو همون اول خرج می کرد .فوتبالیست های الن چ گلی بسر مردم زدن که قدیمی ها بزنن البته مردم بسرشون منت دارن
کار خودش بلد نیست تو کار بقیه
دخالت میکنه
بهروز قطعا با من خصومت شخصي داره مثل اونيكه ليزر انداخت قطعا در استاديوم بود
اینهمه فقر و بد بختی در جامعه داریم.اونوقت این آقایون از خوشی چه کارها که با پول من و تو و...بدبخت نمی کنن.
من یکی از اونروزا که فوتبالیستا به خاطر پول به راحتی شروع کردن از این تیم به اون تیم رفتن فهمیدم که طرفداری و تعصب به یه تیم دیگه معنی نداره و مسخره است. دیگه هم از تلویزیون فوتبال تماشا نمی کنم و اخبارشم دنبال نمیکنم. با وجودیکه خودم با 45 سال سن هنوز سفت و سخت فوتسال بازی میکنم.
اخه خیابانی کیه
جواد خيابانى يكى از بهترين گزارشگران ورزشى كشور است ؛ بيخودى او را الوده نكنيد.
مهره های سوخته ای مثل رهبری فردبرای خود نمایی چه تهمت هایی می زننداخه ادم حسابی اگه راست می گی چراانموقع نگفتی درثانی این به اصطلاح افشاگری تو چه دردی را دوا می کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها