بازدید 6739
۳

دختران زاینده رود هم از کاپیتان حمایت کردند + عکس

هواداران و دوستداران فوتبال اصفهان و دیار زاینده رود اکثرا کاپیتان محرم نویدکیا را دوست دارند. نوید کیا یکی از بازیکنان محبوب اصفهانی هاست. بازگشت کاپیتان به حدی هواداران را خوشحال کرده بود که بانوان هوادار سپاهان هم تیتر "سلطان خوش آمدی" را به دوربین نشان می دهند.
کد خبر: ۵۴۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 17 October 2015
به این مطلب امتیاز دهید
0 0

به گزارش سرویس تابناک ورزشی،  بازگشت محرم نویدکیا بهترین خبری بود که حسین فرکی در این روزها می‌توانست بشنود. در شرایطی که سپاهان دو هفته رنگ گل را ندیده بود و فشار سکوها به حداکثر رسیده بود بازگشت نویدکیا حتی بیشتر از یک برد می‌توانست حداقل برای یکی، دو هفته آرامش را به سکوها و به تیم برگرداند

دختران زاینده رود هم از کاپیتان حمایت کردند + عکس

. بازگشت کاپیتان به حدی هواداران را خوشحال کرده بود که بانوان هوادار سپاهان فراموش کرده بودند حضورشان در ورزشگاه ممنوع است! آنها با عکس‌هایی از محرم نویدکیا تا پشت درب‌های فولادشهر آمدند تا خوشحالی‌شان را نشان دهند. مثل این که آنها نویدکیا را دوای هر دردی می‌دانند حتی راه ندادنشان به استادیوم!

حضور نویدکیا در تمرین امروز سپاهان+ عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آخه تا کی میخایم حضور بانوان تو استادیوم فوتبال ممنوع باشه
اول اینکه فقط یکیشون دختره باقیشون ماشالا سن ننه بزرگ منو دارن بعدشم اون نوار زرد رنگ چیه جلوشون کشیدن؟ یعنی حق ندارن جلوتر برن؟
که چی بشه
چه بساطیه ها خدایی- بازیکن دیگه از رونالدو که بزرگتر نیست؟ آقا باید احترامش رو نگه دارن صد البته صحیحه اما از راه صحیحش - نه اینطوری منت کشی..
خودتون زمینه بازیکن سالاری رو ایجاد میکنید.
باز هم میگم قبلش باید احترامش نگه داشته میشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار