بازدید 22957

بی‌حرمتی به شهدا در دانشگاه آزاد رباط کریم

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم از بی‌حرمتی به عکس و نمایشگاه شهدا توسط مسئولان این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 10 October 2015
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم از بی‌حرمتی به عکس و نمایشگاه شهدا توسط مسئولان این دانشگاه خبر داد.

روح‌الله قربانی امروز در گفت‌وگو با فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم همه ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به برپایی نمایشگاه مرتبط با این هفته می‌کرد.

وی بیان کرد: امسال نیز بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم با توجه به تجربیات خود، اقدام به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با برنامه‌ریزی و شرایط بهتر کرد، در این نمایشگاه ورودی خواهران و برادران از هم جدا و از تور استتار، عکس شهدا، سربند، منویات مقام معظم رهبری و ... در این نمایشگاه استفاده شد.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم تصریح کرد: چون زمان این نمایشگاه هفته اول ماه مهر بود، برای اینکه دانشجویان بتوانند به نحو مطلوب‌تری از این نمایشگاه استفاده کنند، با هماهنگی رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه مقرر شد تا این نمایشگاه با برخی از تغییرات برای عید غدیر خم هم استفاده شده و مورد بازدید دانشجویان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسمی هم در این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، بعد از یک روز با ما تماس گرفته شد و گفتند که به دلیل اینکه هفته دفاع مقدس تمام شده است باید نمایشگاه را جمع کنیم، ما گفتیم که بنرهای هفته دفاع مقدس را از نمایشگاه برداشته‌ایم و با هماهنگی رئیس دانشگاه بنرهای عید غدیر خم را نصب کرده‌ایم تا برای این مناسبت نیز از نمایشگاه استفاده کنیم.

قربانی گفت: وقتی اصرار طرف مقابل را دیدیم، مقرر شد تا دو روز بعد اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم با حضور در دانشگاه و رایزنی با مسئولان مشکل را حل کنند.

وی اظهار کرد: وقتی که در موعد مقرر به دانشگاه رفتیم، دیدیم که برخلاف وعده رئیس دانشگاه، نمایشگاه جمع شده است و سربندها و دیگر وسایل نمایشگاه را زیر پله ریخته‌اند و با بی‌حرمتی به ساحت شهیدان، عکس آنها را پاره کرده‌اند.
بی‌حرمتی به شهدا در دانشگاه آزاد رباط کریم
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم بیان کرد: وقتی که علت را از نیروهای خدماتی، حراست و دفتر فرهنگ دانشگاه جویا شدیم، به ما گفته شد که این امر با دستور مستقیم عبدالله قاسمی رئیس دانشگاه صورت گرفته و عامل اصلی بی‌حرمتی به ساحت شهدا رئیس دانشگاه آزاد رباط کریم بوده است.

وی تصریح کرد: البته در برگزاری نمایشگاه هم با مشکلاتی مواجه بودیم، مثلاً در نصب پرچم رژیم صهیونیستی با مشکل مواجه شدیم، جلوی نصب پرچم آمریکا در نمایشگاه توسط مسئولان گرفته شد و همچنین اجازه فعالیت و اعتراض مکتوب ما برای فاجعه منا را ندادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۱۲
يك طرفه به قاضي نريم.
به کجا می رویم
رئيس دانشگاه دستور داده عكس شهدا را پاره كنند !!!!
دست ور داريد از اين كارها و شهدا را وسيله تسويه حساب سياسي خود قرار ندهيد
ننگ برا این مسئولین بی عرضه و نمک نشناس!
شما بهتره نظرات خودتون رو خارج دانشگاه پیاده کنید اینجا محل کسب دانشه نه اظهارات شخصی شما
شما با زیاده خواهیتون به همه و خودتون بی احترامی کردید واقعا که شورش رو درآوردن به اسم شهدا چه کارها که نمیکنن.
موندم تابناك چطور بدون تحقيق اجازه انتشار همچين مطالبي را ميده!! شايد بحث انتقامه
این میزهای ریاست به هیچ کس وفا نکرده
بیچا ره ها تقصیر ندارند
بیچا ره ها تقصیر ندارند مقام وپست کر وکورشون کرده
چرا خبری که از درستی ان اطمینان ندارید را به همین راحتی منتشر می‌کنید. این یک توطئه علیه رئیس دانشگاه است. مگه ممکنه رئیس دستور پاره کردن عکس‌ها را داده باشه!!!
بايد مسئوليني كه اعتقادي به اسلام و شهدا ندارند در مسند قرار نگيرند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار