بازدید 13551
۲
پیام محسن رضایی به مناسبت شهادت سردار حسین همدانی؛

همداني از سابقون بود و اجر مجاهداتش جز با شهادت تكميل نمي‌شد

فرمانده سرافراز سپاه اسلام و يادگار گرانقدر دفاع مقدس سردار سرتيپ پاسدار حسين همداني پس از قريب ٤٠ سال مجاهدت، جانفشاني و فداكاري در راه خدا به زيارت حضرت حق شتافت. همه كساني كه همداني را مي شناسند، نيك می دانند او فرمانده اي شجاع، صبور، فداكار و مخلص بود. او در پذيرش مأموريت هاي خطير، پيشتاز و در حضور در صحنه هاي خطر، ممتاز بود.
کد خبر: ۵۳۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 09 October 2015
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی تأکید کرد: سردار همدانی در هيچ عملياتي در دوران دفاع مقدس غايب نبود و تا پايان عمر پر بركتش در دفاع از اسلام از هيچ تلاشي مضايقه نكرد.

به گزارش «تابناک»،  محسن رضایی،  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: اينجانب سوگمندانه شهادت اين سردار بزرگ را به محضر مبارك حضرت وليعصر عج الله تعالي فرجه الشريف، فرمانده معظم كل قوا، همرزمانم در نيروهاي مسلح بويژه يكايك برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و عموم مردم وفادار و غيور استان همدان و به دودمان شريف همداني علي الخصوص همسر و فرزندان ارجمند ايشان تبريك و تسليت عرض نموده، از درگاه حضرت باري تعالي براي آن شهيد وارسته و والا مقام، علو درجات و براي عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفيق طلب مي كنم.

متن کامل این این پیام به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحيم

فرمانده سرافراز سپاه اسلام و يادگار گرانقدر دفاع مقدس سردار سرتيپ پاسدار حسين همداني پس از قريب ٤٠ سال مجاهدت، جانفشاني و فداكاري در راه خدا به زيارت حضرت حق شتافت. همه كساني كه همداني را مي شناسند، نيك واقفند كه او فرمانده اي شجاع، صبور، فداكار و مخلص بود. او در پذيرش ماموريت هاي خطير، پيشتاز و در حضور در صحنه هاي خطر، ممتاز بود.

از اولين مناطقي كه از لوث وجود بعثيان در دوران دفاع مقدس آزاد شد روستاهاي دشت ذهاب بود كه افتخار آزاد سازي آن متعلق به همداني و همرزمان اوست. او در هيچ عملياتي در دوران دفاع مقدس غايب نبود و تا پايان عمر پر بركتش در دفاع از اسلام از هيچ تلاشي مضايقه نكرد.

همداني از سابقون به شمار مي آمد و اجر مجاهداتش جز با شهادت تكميل نمي‌شد.

دشمنان ما بايد بدانند گر چه برادر و سردار عزيزي را از دست داده ايم ليكن بي ترديد با عروج هر مجاهدي چون همداني، صدها همداني ديگر سلاح در دست در جبهه دفاع از حق حضور خواهند يافت.

اينجانب سوگمندانه شهادت اين سردار بزرگ را به محضر مبارك حضرت وليعصر عج الله تعالي فرجه الشريف، فرمانده معظم كل قوا، همرزمانم در نيروهاي مسلح به ويژه يكايك برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و عموم مردم وفادار و غيور استان همدان و به دودمان شريف همداني علي الخصوص همسر و فرزندان ارجمند ايشان تبريك و تسليت عرض نموده، از درگاه حضرت باري تعالي براي آن شهيد وارسته و والا مقام، علو درجات و براي عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفيق، طلب مي كنم.

همداني از سابقون بود و اجر مجاهداتش جز با شهادت تكميل نمي‌شد

حضور محسن رضایی در منزل سردار حسین همدانی

گفتنی است، سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران و از مستشاران ارشد نظامی ایران در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل