بازدید 9579
۴
گزارش بازی

طلسم 14 ساله گربه سیاه تیم ملی شکسته نشد

شاگردان کی روش به رغم فرصت های متعدد حریف و یک گل عقب افتادن از میزبان، بالاخره با گل دقیقه 70 سیدجلال حسینی بازی را به تساوی کشاندند و یک امتیاز مهم از مهمترین رقیب گروه گرفتند.
کد خبر: ۵۳۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 08 October 2015
چهارمین دیدار تیم ملی ایران در گروه چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018  روسیه از ساعت 18 امروز در استادیوم  سلطان بن قابوس مسقط مقابل عمان آغاز شد و در پایان شاگردان کی روش به رغم فرصت های متعدد حریف و یک گل عقب افتادن از میزبان، بالاخره با گل دقیقه 70 سیدجلال حسینی بازی را به تساوی کشاندند و یک امتیاز مهم از مهمترین رقیب گروه گرفتند. 
دمای هوا هنگام شروع بازی (33 درجه و رطوبت 66 درصد) و ترکیب اولیه ایران به شرح زیر بود.

ترکیب عمان: علي الحبسي، محمد المسلمي، محمد البلوشي، ريد صالح، عيد الفارسي، قاسم سعيد، سعد الموخاني، احمد مبارک، عبدل سلام الموخاني، علي سليماني البوسادي، عماد الحسني

ترکیب ایران : علیرضا حقیقی ، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری ، احسان حاجی صفی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، وحیدامیری، مهدی طارمی و سردار آزمون.


داور: والنتین کوالنکوف / کمک ها: معمر کاسیموف و شادمانوف ( هر سه از ازبکستان)
تماشاگر: حدود 10 هزار نفر

دقیقه یک: نفوذ سریع قرمزپوشان عمان در همان ثانیه های ابتدایی به درون محوطه جریمه ایران، با جاگیری مناسب حقیقی به کرنر تبدیل شد.
دقیقه 18:الفارسیمدافع عمان بخاطر خطا روی طارمی کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه 24: در حالی که تماشاگران ایرانی مشغول تشویق مرحوم هادی نوروزی بودند، حسنی با جا گذاشتن منتظری و سید جلال درون محوطه جریمه به هم تیمی اش پاس روبه عقب داد که ضربه خطرناک مبارک در حالی که حقیقی مبهوت مانده بود از کنار تیر عمودی به اوت رفت.
دقیقه 44: شوت از راه دور هافبک میانی عمان در آغوش حقیقی آرام گرفت.
تیم ملی ایران در نیمه اول نمایش متزلزلی از خود نشان داد و حتی یک موقعیت حتمی گل هم روی دروازه تیم میزبان خلق نکردند. این در حالی بود که شاگردان لگوئن دو فرصت مناسب گلزنی روی دروازه ایران داشتند که آنها را از دست دادند.
دقیقه 52/ گل عمان : ارسال عرضی و تند عمانی ها از جناح راست از مقابل چشم مدافعان مرکزی ایران رد شد تا در تیر دوم با ضربه تمام کننده مبارک به گل برتری میزبان تبدیل شود.
دقیقه 60: کی روش ترابی بازیکن جوان سایپا را بجای وحید امیری افت کرده به زمین فرستاد.
دقیقه 67: نفوذ یک تنه الفارسی در جناح راست ایران و یک و دوی این بازیکن تا پشت محوطه شش قدم ادامه پیدا کرد اما ضربه نهایی این هافبک پیش تاخته از بالای دروازه راهی خارج زمین شد.
دقیقه 70 : فرار حاج صفی از جناح چپ و ارسال زمینی او در یک متری خط دروازه به سیدجلال پیش تاخته رسید تا گل تساوی اسران وارد دروازه میزبان شود. 
برای جلوگیری از دریافت کارت توسط ملی پوشان، سوشا مکانی از روی نیمکت طبق برنامه قبلی پیراهنی منقش به تصویر هادی نوروزی آورد تا سیدجلال آن را به دوربین ها و تماشاگران نشان دهد.
دقیقه 74: البلوشی بخاطر خطا روی اندو تیموریان کارت زرد گرفت.
دقیقه 77: طارمی بعد از اینکه توپ را در ضدحمله از دست داد روی مدافع حریف خطا کرد که داور ازبک بلافاصله به او کارت زرد نشان داد.
دقیقه 84: اشکان دژاگه بازی ضعیف خود را با کارت زرد بی موردی که گرفت، کامل کرد.
دقیقه 86: بار دیگر عمانی ها از جناح راست ایران نفوذ کردند و توپ دررون محوطه جریمه توسط حسنی مهاجم اصلی عمان کنترل شد و پس از چرخش به سمت دروازه حقیقی زده شد که با اختلاف به اوت رفت.
دقیقه 90: مهاجمان عمان در دقایق پایانی اقدام به شتزنی کردند که یکبار با دفاع خوب برگشت داده شد و در برگشت به طرز نفسگیری از کنار تیر عمودی و در حالیکه حقیقی تنها تماشا میکرد، راهی خارج شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
با سلام و خسته نباشید خواشمندیم لطفا از عکسهایی که آدمهای وطن فروش که وطن خودشون به دلارای عربی فروختن در آنها هستند تو مطالبتون استفاده نکنید
بدون تعارف ، بازي شكم سيري و زير صفر و بسيار ضعيف همه بازيكنان تو ميدون ، عمر مفيد آندو و علي الخصوص دژاگه در تيم خيلي وقته كه به سر اومده و ضعف بازيشون رو فقط با دعوا و خطا و گرفتن انواع كارت ميخوان جبران كنند و بالاخره چوبش رو هم خواهيم خورد ، برد عمان هم اگه حاصل ميشد حقش بود . هيچ چيزگفتني تو اين بازي نداشتيم
بله تا وقتی کیروشی پور ها هستند وضع فوتبال ما همینه . دقت کردین از اول بازی تا آخرش یه موقعیت گل درست حسابی نداشتیم.
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار