بازدید 97310
حاشیه‌های رقابت تنگاتنگ ژوله و حیایی در خندوانه؛

غافلگیری عجیب «خندوانه» با دعواهای سیاسی

اما فاز غافلگیرکننده این مسابقه جمعه شب گذشته اتفاق افتاد؛ جایی که امیرمهدی ژوله و امین حیایی در دور دوم این رقابت، رو در روی هم قرار گرفتند. ساعتی بعد از اجرای ژوله و حیایی، عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی شروع به تبلیغ علیه امین حیایی و لزوم تنبیه این بازیگر به دلیل بازی در فیلم‌های ده‌نمکی و قلاده‌های طلا کردند.
کد خبر: ۵۳۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 20 September 2015
دور دوم لیگ «خنداننده برتر» برنامه خندوانه از پنجشنبه گذشته شروع و با برگزاری برنامه جمعه شب، وارد حاشیه‌های فراوانی شد؛ جایی که امین حیایی و امیر مهدی ژوله به رقابت با هم پرداختند و پس از آن موجی از واکنش‌ها میان هواداران این دو چهره ایجاد شد و کار به لشکرکشی‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی کشید؛ از واکنش خواننده‌هایی که در استنداپ کمدی‌ها با آن‌ها شوخی شد تا موضع‌گیری سیاسی در قبال شرکت کننده‌های برنامه شب گذشته.

به گزارش «تابناک»، استندآپ کمدی‌های برنامه خندوانه هرچقدر که با استانداردهای موجود و نیز هر قدر با ویدئوهایی که از استندآپ‌کمدی تا کنون دیده‌ایم متفاوت باشند، این روزها مهم‌ترین اتفاق تلویزیون ایران هستند. برنامه‌ای که از یکی از شبکه‌های دیجیتالی تلویزیون پخش می‌شود ـ که فراگیری شبکه‌های معمولی را ندارد ـ و تا کنون برای یکی از برنامه‌هایش نزدیک سه میلیون نفر اظهار نظر کرده‌اند. همین آمار نشان می‌دهد که سرانجام تلویزیون توانسته فرمول جذب مخاطب را پیدا کند و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در این رسانه بزرگ و فراگیر، خیلی ساده و بدون هزینه‌های آنچنانی، مردم را پای رسانه ملی بنشاند و برای چند وقتی بر بی‌بی‌سی و من ‌و تو پیروز شود.

رقابت شانزده کمدین در مسابقه‌ای با نام «خنداننده برتر» چنان جذاب بوده که حتی کسانی که نتوانستند مسابقات و اجراها را ببینند از طریق اینترنت ویدئوها را تماشا کردند و هم اکنون آمار بازدید ویدئوهای خندوانه هم در شبکه‌های اشتراک ویدئو به نسبت آمارهای موجود در ایران عدد قابل توجهی است.



اما فاز غافلگیرکننده این مسابقه جمعه شب گذشته اتفاق افتاد؛ جایی که امیرمهدی ژوله و امین حیایی در دور دوم این رقابت رو در روی هم قرار گرفتند؛ قرعه‌ای که کمی ناعادلانه به نظر می‌رسید و خیلی‌ها دلشان می‌خواست هر دوی این‌ها تا مراحل نهایی بالا بیایند، چه اینکه امین حیایی به دلیل پیشینه‌ای که در سینما، خصوصا فیلم‌های گیشه‌ای داشت، از محبوبیت بالایی میان مخاطبان این برنامه برخوردار بود و در دور اول با 1759555 رأی، بالاترین رأی را در جمع شانزده کمدین این برنامه کسب کرد. رأیی که نشان می‌داد، هنوز برای بخشی از مردم چهره‌ها جذاب و محبوب هستند، زیرا در مقایسه با استندآپ کمدی‌های دور اول کار حیایی شاهکار نبود. اما همین خیل عاشقان سینه‌چاک نشان می‌داد که حیایی برای رسیدن به دور مراحل بالاتر کار چندان سختی ندارد و با پشتوانه هوادارانش می‌تواند به مراحل نهایی برسد.

در سوی مقابل اما شخصیت کمتر شناخته ای حضور داشت؛ امیر مهدی ژوله که از تحریریه هفته‌نامه چلچراغ گل‌ کرد و بعدها نویسنده کارهای مهران مدیری شد. یک روزنامه‌نگار و نویسنده طنز که در مقایسه با حیایی چهره چندان جذابی نیست. اما اجرای فوق‌العاده ژوله با تکیه بر تکنیک‌های نویسندگی و هوش بالای او، موجب شد تا امیرمهدی ژوله، محبوب‌ترین چهره دور مقدماتی شده و در همین مدت کوتاه هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی چند برابر شود.

برخورد پدیده دور اول مسابقه با محبوب‌ترین چهره این مسابقه می‌توانست یک شب خوب و خاطره انگیز را برای تلویزیون رقم بزند؛ اتفاقی که با آمار و ارقام مسابقه این دو تا کنون رخ داده و نزدیک به سه میلیون نفر به حیایی و ژوله رأی داده‌اند. این اتفاق در حالی در تلویزیون ایران رخ می‌دهد که برنامه نود به عنوان پر بیننده ترین برنامه تلویزیون و با پخش از شبکه سراسری سه، و نه یک شبکه دیجیتالی، در روز قرعه‌کشی جام‌جهانی، چهار میلیون پیامک دریافت کرد و مقایسه همین دو عدد نشان می‌دهد که خندوانه تا چه میزان در جذب مخاطب برای تلویزیون موفق بوده است.

اما ساعاتی پس از پایان برنامه خندوانه در جمعه شب بود که رقابت میان حیایی و ژوله وارد فاز جدیدی شد؛ فازی که کسی فکرش را نمی‌کرد و انتظارش را هم نداشت که یک مسابقه برای خنداندن، تبدیل به کارزای میان هواداران دو طرف شود. اولین حاشیه‌ها مربوط به موضع‌گیری دو رپر ایرانی بود که در برنامه جمعه شب با آن‌ها شوخی شد. امیرمهدی ژوله در اجرای استنداپ کمدی‌اش، تلویحا با «رضایا» و «امیرتتلو» شوخی کرد و همین موجب شد تا امیرتتلو و هوادارانش علیه ژوله موضع‌گیری کنند و در مقابل رضایا با یک پست از ژوله تشکر کند. البته این نکته که میزان هواداران تتلو در شبکه‌های مجازی، عدد قابل مقایسه‌ای با رضایا نیست، شاید در مجموع به ضرر ژوله تمام شود.

تتلو در واکنش به اجرای ژوله در اینستاگرامش نوشت: «ميگن تو برنامه ى خندوانه به ما مثكه بى احترامى شده توسط يه آقايى به اسم ژوژولو !! والا من اون برنامرو تا حالا نديدم و اين آقارم نميشناسم اما چيزايى كه الان راجبش فهميدم اينجوريه كه ميخوان يه كارى كنن كه مردم بخندن!! خوب اگه با بى احترامى به ما مردم ميخندن بذار بخندن دمشونم گرم شكايتى ندارم، حساس نشين، بذارين زندگيشونو بكنن به نظرم خوشحال كردن و خندوندن مردم كار مقدسيه البته اگه به خاطر نفع شخصى نباشه». اما هواداران تتلو از پا ننشستند و بعد مسابقه علیه ژوله موضع‌گیری‌های تندی کردند.

اما مهم‌تر از واکنش این دو رپر ایرانی، وارد شدن رقابت این دو کمدین به فاز سیاسی بود؛ جایی که ساعتی بعد از اجرای ژوله و حیایی عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی شروع به تبلیغ علیه امین حیایی و لزوم تنبیه این بازیگر به دلیل بازی در فیلم‌های ده‌نمکی و قلاده‌های طلا کردند. انبوه پیام‌های مختلف با این مضمون در شبکه‌های اجتماعی و موبایلی دست به دست می‌شد که برای پیروز نشدن بازیگر فیلم قلاده‌های طلا به امیر مهدی ژوله رأی بدهید و در این میان تصاویر ژوله با رئیس دولت اصلاحات هم در شبکه‌ها دست به دست می‌شد تا به این رقابت کاملا رنگ و بوی سیاسی بدهد.

هرچند این اتفاق کمی عجیب بود، هرچه که بود و هست رقابت این دو کمدین وارد فاز عجیب و جذابی شده؛ جایی که اختلاف رأی این دو گاهی در کمتر از صد رأی هست و گاهی ژوله در صدر قرار دارد و گاهی حیایی و این نشان می‌دهد که هواداران این دو کمدین، همچنان در حال رقابت هستند. این روزها همین که تلویزیون توانسته با یک برنامه، موجب بسیج شدن مخاطبانش شود که همچنان خیلی پرهیاهو این رقابت را پیگیری می‌کنند، روز پیروزی بزرگ تلویزیون است که حالا توانسته طعم خوش ارتباط با مخاطبان را بچشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۳۰
انتشار یافته: ۱۵۰
برای طرفداران تتلو متاسفم که هنوز فرق بین طنز و واقیتو نمیدونن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
طرفداری ژوله هم به تتلو فحش دادن ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
رای دادنا همش هدایت شده است مگه داریم ایی همچی اختلافی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
آقا من برای مردم ایران متاسفم که آقای رضویان که حتی زحمت نکشید به احترام مخاطب یه خط متن آماده کنه 1/5 میلیون رای آورده و رقیبش یعنی خمسه که اونهمه زحمت کشید و حتی یه الاغ به برنامه آورد فقط 300 هزار رای آورده
لیاقت ما همین صدا و سیمای مسخره اس
فیلسوف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
من به ژوله رای دادم فقط به خاطر اینکه پشت اجراش فکر بود و انتقادهای اجتماعی داشت. ولی ایشون هم باید در کنایه هاش به دیگران دقت کنه خب چه طرف بعدا راضی بشه چه نشه ممکنه باعث ناراحتی کسی بشه. بدون کنایه به دیگران هم می شد جمعش کرد. هرچند واقعا کار ژوله کار خوبی بود و قابل مقایسه با حیایی که به نظر فقط توی فولکس به برنامش فکر کرده بود نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
اين كه اين آقاي تتلو !!! خودش رو قابل بحث دونسته !!! خيلي جاي تعجب و البته بيشتر تاسف داره .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
کجای کاری اخوی یکی دیگه زور اومد مطلب اماده نکرد صدا و سیما مقصره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
رای ها کاملا مشکوکه. مگه ممکنه تو 3 میلیون رای فقط 50 تا اختلاف داشته باشن؟ اونم نه برا یکی دو دیقه بلکه برا چند روز!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
برای طرفدارارهای آقای ژوله هم باید متاسف بود که فرق طنز و دعواری سیاسی را نیمدانند
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
آقا یا خانم ناشناس 11:37 1394/06/29
اگر به زحمت کشی که خود الاغه از همه زحمت کش تره مهم اینه که خروجی کار چه کسی نظرات بیشتری رو جلب کرده .
ضمن اینکه با بی احترامی هایی که علیرضا خمسه در برنامه خندوانه به مادرش کرد چشمهای خیلی ها مثل من از حدقه داشت در میومد ، البته این قسمت رو شاید شما ندیده باشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
جناب آقای علیرضا
خروجی کارهای خوب همیشه در ایران همین بوده.
عادت کردیم هر چیزی رو بگیم توهین بود. میلیارد میلیارد دلار پولمون رو بردن، و ... هیچ کس نگفت توهین شده. حالا خمسه یه کار مفهومی کرده توهینه؟؟؟؟!!!!!!! عجبا
فرشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
برای اون دسته از سیاسیونی متاسفم که حتی به خنده مردم هم رحم نمیکنن و از پرطرفدارترین برنامه حال حاضر صداوسیما استفاده ابزاری میکنن و بعدا هم میگن دنبال خدمت؟؟؟ به مردمند و ... .
جدا از دعواهاي مسخره ي كلامي،خندوانه در جذب مخاطب بسيار موفق بوده و تقريبا كسي نيست كه اسمش رو نشنيده باشه
پاسخ ها
کمپین حمایت از هنرمندان با اخلاق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
با شماره گیری رایگان از تمام خطوط موبایل خود
ستاره780ستاره5ستاره3ستاره 2ستاره 1مربع
و رای دادن به امین حیایی از هنرمندان با اخلاق دفاع کنید .
خوبه، ولی با یه گل بهار نمیشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
تا زمانی ک نویسنده ای ک تابحال خیلیاتون حتی عکسشم ندیده بودین اینقدر رای بیاره معلومه ک زحمت کشیده وکارکرده وحقشه رای بیاره
با سلام خدمت خوانندگان گرامی
این برنامه برای شاد کردن مردم ساخته شده است
متاسفم برای کسانی که تو این چند روزه با سیاسی کاری دروغ و تهمت دارن فضای زیبا و سالم این برنامه رو خراب می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ما ایرانیهای عزیز کلا خیلی دموکراتیکیم اسم رای دادن که میاد خشونتمون میزنه بالا
آقا اصلن این حرفها نباشه به هوش و کار اینها رای بدید در ضمن وقتی آقای دکتر حداد عادل میان تو این برنامه جناب خان با ایشون شوخی میکنه و برنامه جذاب میشه و جایزه بهترین خنده رو هم ایشان میگیره نشون میده مردان بزرگ دارای جنبه شوخی هم هستن انصافا از این بحث های سیاسی بیاین بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
يعني تو فكر ميكني واقعا مردم بهش راي دادن؟
miss unknown
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
هفته ای جناب حدادعادل برنده شدن فقط 2مهمان داشت که مهمان اول هیچکس حتی اسمشم نشنیده بود بعدشم مردم معمولا به لبخندا رای نمیدن بلکه بیشتر به برنامه همون شب رای میدن به نظر من جایزه گرفتن ایشون در اون هفته که هیچ مهمانی نبوده اصلا درست نبود و کمی جنبه خودشیرینی داشت که از برگزارکنندگان برنامه خندوانه بعید بود
برای این فرهنگ کهن!! متاسفم ...
تابناک جان به نظرم وقتشه یه خبر با موضوع آقای شهیدی فر کار کنی .کسی که هربار توی تلوزیون کاری انجام داده با اقبال مخاطب روبرو شده و موجب جریان سازی های مثبتی در تلوزیون شده.
چه اون وقتا که برنامه هایی مثل شبهای تهران یا مردم ایران سلام رو ایده پردازی و اجرا میکرد و چه حالا که با ایده پردازی برنامه خندوانه در صدر قرار گرفته.
من همینجا ازش تقدیر و تشکر میکنم.
ممنون محمدرضای شهیدی فر عزیز
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
برنامه های شهیدی فر حرف نداشت فقط نمیدونم چرا نمیزارن تو تلویزیون کارکنه مثل عطاران و مدیری
آخه تتلو هم شد اسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
آره راست میگی تتلو هم شد اسم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
واقعا تتلو هم شد اسم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
خخخخخ آره واقعا.... تتل!
این برنامه باعث شکاف و دو دستگی بین مردم شده بهتره که تعطیل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
شما نترسید اتفاقی نمی افتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
حتما مردم ساکن استرالیا رو می فرمایید؟؟؟؟!!!!!!!!
miss unknown
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
مشکل از بی جنبگی بعضی مردمه وگرنه برنامه مشکلی نداره خیلی هم قشنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
دلواپسی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
درود بر مردان همیشه دلوا÷س
به نظر من هنرمندان عزیز در هر فرقه و صنفی می بایست ظرفیتشان را بالا ببرند و نسبت به هر چیزی واکنش منفی نشان ندهند زیرا مردم از همه چیز برای ما مهمترند و خوشحالی آنان یعنی ایجاد رضایتمندی در جامعه .
باز ملت جوگیر شدند. خوب همین جوگیریهاست که وضع کنونی مملکت اینگونه است. حالا تتلو یا حیایی یا ژوله چه خدمتی به این مردم کرده اند کها ینگونه برایشان در فضای مجازی میجنگند مشخص نیست. طرف برای خانواده خودش هم اینگونه نمیجنگد !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
والا به خدا راست ميگي.... منم موافقم
جوگير شدن ممنوع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لذت پول گرفتن و توهین به مردم در فیلم کذایی با درد کتک انتقام مردم همراه است
پاسخ ها
حسین مقدسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
اگر قرار باشه بازیگر فقط نقشای مورد نظر اعتقادیش و بازی کنه دراین صورت آنتونی کوئین نباید نقش حمزه رو در فیلم پیامبر بازی میکرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
تا امثال تو در این مملکت هستند اوضاع همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
واقعا شما هنوز در توهم به سر می برید!!!
عجب انتقامی گرفتن مردم ازش!
فعلا که رکورد رای رو شکونده توی خندوانه
و این رکورد هم به خاطر محبوبیتش بوده نه به خاطر اجراش
حتی خنده مردم رو هم سیاسی میکنن. به نظر من بازیگر هیچ ربطی به موضوع فیلم و جناح بازی نداره
آخه کدوم عقل سلیم مسابقه طنز رو به سیاسی کاری تبدیل می کنه ؟؟؟ یعنی جایی برای استراحت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
عقل سلیم نه اما عقل ناقص افرادی که خود را عقل کل حساب میکنند
اگر از ابتدا بررسی می کردید متوجه می شدید ابتدا طرفداران امین حیایی در اینستگرام کامنت گذاشتد و سپس طرفداران ژوله جواب دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
طرفدار؟ آخه اینا مگه کین که طرفدار داشته باشن؟ مردم فقط به اجرا رای میدن
به نفع تبلیغات صدا و سیما شد
وضع مارو ببینید که چی شده یه لات بی سروپا که نمیتونه درست حرف بزنه، شده خواننده رپر و این همه طرفدار داره! هرچند طرفداراش فکر کنم افراد کم سن و سال باشند. وقتی ایشون راست راست میچرخند توی خیابونا و با بازیکنان معروف میرن سر تمرین فوتبال و .. در حالی که کسی بهشون کار نداره وضعمون از این بهتر نخواهد شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
یعنی به نظر شما چون خواننده شده نباید بزارن توی خیابون بچرخه . عجب !!!!
میلاد میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
یعنی چون خواننده است نباید بره تو خیابون ؟؟؟ تا حالا آزاری به کسی رسونده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
همه چیزمان به همه چیزمان میاید. وقتی شخصی ماننذ تتلو میشود محبوب نسل جوان توده‌ها !!! اوضاع کشور هر روز بغرنج‌تر از دیروز میشود.
سلام من طرف دار آدم خاصی نیستم ولی حرکت آقای ژوله در برنامه ای که ارائه دادن صحیح نبود به سخره گرفتن نام کسی که اجازه دفاع از خودشو توی رسانه ملی نداره حتی ممنوع التصویره کار درستی نیست من مخالف طنز نیستم ولی تخریب دیگران درشرایط نابرابر نباید نردبان بیشرفتمان باشد این حرکت آقای ژوله کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده بود چون میدونست این افراد به واسطه محدودیتهایی که دارند شکایت به هیچ جا نمی تونن ببرن.
شما هم با این تحلیل های مسخرتون . واقعا بهتر نمی شد متن این گزارش رو تهیه کرد. انگاریه تحلیل گر سیاسی این مطالب رو نوشته. مردم چه گناهی دارن که می خوان چند دقیقه تلوزیون ببینن. باید سریع تحلیل های جانب دارانه رو تحویلشون بدی تا از نگاه آلوده شما از این به بعد برنامه طنز رو نگاه کنن. واقعا بی فکرین.
خواهشا به خودتون اجازه ندین درباره هر چیزی نظر بدید.
ناراحت نشین. من تا حالا ندیدم. کجا نشون میده؟ (ماهواره هم ندارم)
فعلا همین یک گل هم غنیمت است و باید اجازه ندهیم با دعواهای سیاسی و غیر مرتبط پژمرده شود. اقای جوان لطفا با توجه به بازگشایی مدارس خندوانه را ساعت ده شروع کنید تا بچه ها فرصت خوابیدن داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
محرم تعطیلش میکنن
امین حیایی عالیه
رای من فقط بخاطر اجرای فوق العاده اقای ژوله بود و نه چیز دیگه ای ....

ولی بعضی کارهارو نه میشه بخشید نه فراموش کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
افرين++++++++++++ ولي متاسفانه ملت ما حافظه ضعيفي دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
اشتباه مثبت دادم. یکی از مثبتا کم کن یکی به منفیا اضافه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
مثبت اشتباهی
ملت ایران تو تخریب و نقد استاد هستن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
آخه کار دیگه ای بلد نیستیم عزیزم!
این توتوله کی هست؟؟؟
فرق است بین هنرمندی مثل استاد شجریان که برای دفاع از حقوق مردم هزینه می کند با کسی که پول میگیرید و به مردم توهین می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
احسنت شير مادر حلالت دقيقا درست قيمت ادمها رو ميشه اينجا فهميد.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
این استاد شما هم خوب موج سواری را بلد هستند، اساسا چه دلیلی دارند هنرمند چه نقاش و چه بازیگر و چه خواننده در کار سیاست دخالت کند ؟؟؟؟؟؟
ققنوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
الان کسی از این استاد بزرگوار حرف زد؟؟؟؟
نجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
شجریان هم سیاسی شد عزیز من. فتنه 88 که یادت هست. همشون از یک قماشن. لااقل حیایی مردم رو خندوند شجریان چی؟ فقط اعصاب مردم رو ریخت بهم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ههههه!!!! استاد شجریان هزینه می کند!! یا هزینه دریافت می کند؟؟؟!!
از زمانیکه پیاز اومده جزو میوه ها،امین حیایی هم اومده جزو کمدین ها!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
از وقتی شوکا از جنگل دسترسی به اینترنت پیدا کرده
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ناشناس حالا خودت از کدوم .... اومدی
بعد از فیلم قلاده های طلا از این امین حیایی اصلا خوشم نمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ادمها خيلي بد كه خودشون رو به پول بفروشن
بابا این یه رقابت بین دو کمدین بوده همین
چرا جامعه اینقدر کم جنبه هستش
اگر کمدین سربسر افراد مشهور نزاره پس چکار کنه؟
هردوتا خوب اجرا کردند.حتی رای گیری هم خیلی هیجانی و نفس گیره.کاش این جذابیت را طنز و خوشی را سیاسی نکنیم،کاش خوشی هامان را کدر نکنیم.هر دو،با هر طرز فکری ک باشند توانستند دقایقی لبخند بر لب میلیونها ایرانی بنشانند.
تتلو اصلن کی هستش؟؟؟
این برنامه خندوانه فاسده،


باید متوقف بشه، یعنی چی که مردم رو بخندانند؟ که چی بشه، مردم از خندوانه متنفر هستن.
پاسخ ها
محم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
شوما حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
تکبیرررررررررررررررررررررررررررررر
اصلا این تتلو کیه بابا مملکت شده تتلو معلومه داریم کجا میریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
بله معلوم هست که جامعه به کجا میرود، به سمت تباهی و نابودی ارزشها و اخلاق و فرهنگ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
باید به نیجریه تبعید بشه.
تو اول برو اسمتو درست کن بعد بیا اظهار نظر کن.
تتلو یعنی چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ژوله؟ ژولی پولی ؟
کسی که با مردم نیست نباید رأی بیاورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
كسي كه با مردم نيست لابد "بر مردم است" اونوقت فرق اين ادم با استاد اواز ايران واقعا چيزي نيست.اين رو به اون بي تفاوتهاي فراموشكار ميگم اتفاقا هر چيزي رو نبايد به شوخي گرفتمتاسفم براي مردمي كه چنين مي انديشند...........
این برنامه و حواشی آن به محبوبیت رسانه میلی کمکی نخواهد کرد
بازی یک , یک شد بنفع ایرانسل و فرشته جونده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
رای دادن رایگانه
اي كاش به جاي قر زدن يكم فكر مي كرديم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
آخه فکر کردن سخته عزیزم ولی غر زدن آسونتره!!
فقط و فقط امین حیایی ده نمکی شریفی نیا بهنوش بختیاری و ....
فقط برنده شركت مخابرات هست اين همه پيامك واسه چي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
رای دادن رایگانه
اول که آدم حتما لازم نیست اگر نقشی مخالف عقیده اش بود توش بازی کنه که در مورد امین حیایی به نظر نمیرسه مخالف عقیده اش بوده باشد. چون تو همین خنداونه هم حرکت مسخره راه رفتن کفش دزده معروف را تکرار کرد!
دوم اگر هم مجبوری برقصی خوب حداقل زشت برقص، خوش رقصی نکن !
خوش رقصیه که دل مردم را مسوزاند.
گرفتی آقای حیایی؟
به هر کسی می خواید رای بدید ولی به بازیگر خود فروخته رای ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
دمت گرم ولي واي به اين مردم ظاهر بين كه چطور ازش نشكرم كردن
درود بر محمود احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ببین کار حاج محمود به کجا رسیده اینجا لیدر میفرسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ایول کلی خندیدیم. برا کمدین شدنم مناسبه ها.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
جاااااان
الان وقتشه که از امین حیایی انتقام بگیریم به خاطر توهین به عقاید اکثریت مردم تا بفهمه چه اشتباهی کرده
توتوله یک خواننده پشمالوه
درست گفته اند امین حیایی هنرمند خوبی هست اما متاسفانه بخاطر پول حاضر شده دست به کایر بزنه مانند بازی در فیلم قلاده های طلا خوب کسی که رای مردم براش مهمه برای مردم هم باید فیلم بازی کنه نه بر ضد مردم
ممنون از آقای رامبد جوان وهمه دست اندرکاران که برای شاد بودن این مردم عزیز عرق میریزند وبا شاد بودن ما شاد هستند خیلی دوستتون داریم ودستان مابرای موفقیت روز افزون شما به دعا بلند است پیروز وسربلند باشید
برنامه خندوانه یه پروژه هستش تا مردم ایران یه کم شاد بشن چوون مردم ایران جزء غمگین ترین مردم جهان هستند و به اینده امیدی ندارند و هدف دیگه این برنامه ایجاد حس وطن پرستی در بین مردمه ! چیزی که خیلی وقته نابود شده !!!!
تابناک اگه مردی نظرمو بذار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
اینو خوب گفتی که جزو غمگین ترین مردم جهان هستیم و شاهدش هم اینه که از همین برنامه خندوانه ای که عواملش کلی زحمت می کشند و خون دل می خورند که مردم را خوشحال کنند هم به بهانه های مختلف سوژه هایی بیرون می کشیم تا بیخودی با هم بجنگیم و تیشه به ریشه خودمون بزنیم. بیخود نیست که خداوند در قرآن می فرماید ما هیچ قومی را تغییر نمی دهیم تا وقتی که خودشان آن تغییر را در خودشان بخواهند و ایجاد کنند.
تتلو حیایی نداره / سربه سر ما میزاره / تتلو اگه ژو ژو بشه / تو برنامه لو لو میشه / ما همه خندون هستیم / عاشق فرشته جون هستیم
بنظرم اقای ژوله به مفهوم واقعی استند اپ کمدین رو اجرا کرد طنز فاخر به این می گن هم حرف داشتن واسه گفتن اما واقعا اقای حیایی فقط ادا درآورد و بسیار لوس بود ایشان فقط نون سوپر استاریش رو می خوره و متاسفا اقای حیایی رای میاره
حداد عادل خنده برتر!!!!!!!!!!!!!!!!!
به روند رشد رای های ژوله از ابتدا نگاه کنید که ثابت بوده در مقابل به پرش های مکرر رای های حیایی هم دقت کنید. الگوی رای گیری های دنیا رو هم نگاه کنید. عجب رای گیری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
من و دوستام هم هر چند دقیقه چک میکردیم دقیقا به همین نتیجه رسیدیم... آرای ژوله به تدریج و منطقی میره بالا ولی رای خیایی نه... جوری که میخندیدم و میگفتیم هیاتی رای میدن به حیایی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
عزيزم رقابت شونه به شونه است. خوبه همه ما ظرفيت مون رو ببريم بالا.
منم راي ها رو رصد كردم اما هردو طرف با اندكي اختلاف بالا پايين ميشن و چيزي كه شما مي گيد رو نديدم.
بنظرم اقای ژوله به مفهوم واقعی استند اپ کمدین رو اجرا کرد طنز فاخر به این می گن هم حرف داشتن واسه گفتن اما واقعا اقای حیایی فقط ادا درآورد و بسیار لوس بود ایشان فقط نون سوپر استاریش رو می خوره و متاسفا اقای حیایی رای میاره
بنظرم حیف شد ژوله و حیایی با هم افتادن، ولی من صلاح میدونم ژوله بره بالا. واسه امین هم بهتره
امیرمهدی ژوله واقعا خیلی پسرسنگین وباحالیه اگه به رای دادن باشه فققط ژوله
موافق این نیستم که بازیگر فقط نقششو بازی میکنه . بازیگر انتخاب میکنه . هنرمند انتخاب میکنه که در کنار مردمش باشه یا در برابر مردمش . اینکه این حرفشه هم درست نیست اینکه فرض کنیم پول خوبی دادن تا نقشی بر علیه یک ملت بازی کنه . همه ما میتونیم بریم دزدی اما سعی میکنیم شرافتمندانه زندگی کنیم و کنار حق و حقانیت باشیم . اما سوای اینها من فکر میکنم باید به اجرا و برنامه رای داد نه موضع گیری سیاسی ، باید به اصل استند آپ کمدی رای داد ، از همین جهت من به ژوله رای دادم چون با کلام میتونه مردم رو بخندونه . با تلنگر زدن به حافظه تاریخیمون به نوستالژی هامون به عقایدمون . دمش گرم .
علی مسعودی واقعا خودشو داشت می کشت هیچ چیز خنده داری نداشت نمی دونم چه جوری رای آورد؟
فقط امیر مهدی ژوله
این اختلاف و بازی سیاسی و خودرسانه درست میکنه تا بازخورد مردم رو در باره انتخابات اسفند رقم بزنه... رفاقت و برادریتونو به خاطر مسءله با این کم اهمیتی از بین نبرید
جالب بود كه حيايى برأى دور بعدى هم خدوش رو برنده ميدونست
به نظرمن امین حیایی ستاره دنباله دار سینمای ایران است
"به ژوله رای بدهید"
_نیچه
البته از حق نگذریم طرفداران حیایی هم کم نگذاشتند و حتا ژوله را تا لقب فتنه گر هم ارتقا دادند
لعنت برکسانی که خنده وتفریح مردم را سیاسی میکنند
امیر مهدی فهمیده و دوست داشتنی
به نظر من ژوله داره به زور سیاست رای میاره
و رای دادن به حیایی واجبه
امین حیایی حالا حالاها باید جواب پس بده
متاسفم براش خیلی متاسف
با این اوضاع احتمالا خندوانه هم میره یه جاهایی مثل "در حاشیه"
درود بر خنداونه ای ها
اجازه دارید کاریکاتور مرا به نمایش بگذارید اجازه دارید در شوخی ها یتان با من هر طور خواستید شوخی کنید ممنونم بابت شاد کردن مردمم اجرتان با حق تعالی
مردم شاد باشند حاضرم اعدام هم شوم
بعد سالی تلوزیون ما یک برنامه سالم شاد تولید کرد حالا دشمن اگه گذاشت؟! اجرای هر دو نفر خوب بود و پیام داشت . بعضیا واقعاٌ یا بیکارند یا غرضو مرض دارن که این همه حاشیه سازی می کنند اگه راست می گن راجع به برنامه های بیگانه اینقدر دقت به خرج دهند که داره تیشه به فرهنگ ما می زنه!
همیشه عده ای بیکار و الاف وجود دارند که از سر بیکاری دنبال ساختن حاشیه و آنالیزهای مختلف هستند.

مثلاً این افراد اگر در تلویزون یک نفر دست در موهای خود کند، اعتصاب می کنند که چرا به کچل ها توهین کردید!!؟؟
اگر در تلویزیون یک ماشین 6 چرخ نمایش داده شود می گویند که چرا ضد تیم استقلال حرف زدید!!؟؟

هیچ اثری از ضعور و منطق در بین این افراد دیده نمی شود و استقلال فکری در حد صفر دارند.
کاملا موفقم آقای ژوله واقعا کارشون عالی بود
من برنامه رو دیدم و کاری به جهتگیریهای سیاسی یا خارج از جنبه طنز ندارم ولی آقای ژوله فوق العاده با استعداد هستن و برای کسی که حتی اسمش بعضی به زور میشناختن در این سطح(به نظر من بهتر از همه شرکت کننده ها) ظاهر شدن خیلی عالیه
فکر میکنم بهتر از ایشون و البته از برنامه متفاوت خندوانه حمایت و تقدیر بشه
امین حیایی و ژولی و علی مشهدی و شقایق دهقان رو دوست دارم
به حیایی و دهقان رای دادم
نظر شخصی خودمه
اصلا اینطور که نوشتید نبود. در ابتدا کسی مثل خود من که از اجرای ژوله لذت برده بودم دلم میسوخت که به خاطر سابقه بازیگری امین حیایی به دور بعد نره واسه همین تا جایی که میشد واسش تبلیغ کردم. بحث های سیاسی هم با 24 ساعت تاخیر شروع شد و اتفاقا ژوله رو ابتدا به فتنه و امین حیایی رو چهره ارزشی (!) معرفی کردند و بعد یا همزمان هم از اون سمت
واقعا امین حیایی به خاطر بازی در نقش یک اطلاعاتی باید اینقدر سرزنش بشه؟؟؟!!
مگه نمی بینید این امنیتی که الان دارید مدیون چه کسانی هستید.
یه نگاهی به کشورهای دور و اطراف بندازید. روزی که این نعمت امنیت رو از دست بدید به خودتون لعنت میفرستید که چرا قدرش رو ندونستید.
مثل اینکه یادتون رفته همون انتخابات و هیاهوی آقایون داشت مملکت رو به کجا میبرد.
خیلی جالبه خواننده ای مثل شجریان رو که سالهاست تو آمریکا زندگی میکنه و برای خارج نشین ها کنسرت میذاره مردمی میدونین و بازیگری که نقش یکی از خدمتگزاران کشورش رو بازی کرده منفور و دشمن ملت!!
خدا همتون رو هدایت کنه.
کاملا موفقم آقای ژوله واقعا کارشون عالی بود
من برنامه رو دیدم و کاری به جهتگیریهای سیاسی یا خارج از جنبه طنز ندارم ولی آقای ژوله فوق العاده با استعداد هستن و برای کسی که حتی اسمش بعضی به زور میشناختن در این سطح(به نظر من بهتر از همه شرکت کننده ها) ظاهر شدن خیلی عالیه
فکر میکنم بهتر از ایشون و البته از برنامه متفاوت خندوانه حمایت و تقدیر بشه
واقعا عجیبه چرا یه عده ای فورا از هر برنامه واتفاقی سوژه سیاسی درست می کنن بابا بعد مدتها مردم از دست همه گروهها یه نفسی می کشن ول کنید بذارین مردم بی دغدغه زندگی کنن
واقعا عجیبه چرا یه عده ای فورا از هر برنامه واتفاقی سوژه سیاسی درست می کنن بابا بعد مدتها مردم از دست همه گروهها یه نفسی می کشن ول کنید بذارین مردم بی دغدغه زندگی کنن
حالا امیر تتلو همچین خواننده تاپی هم نیست
چطور انقدر طرفدار داره؟!!

حالا اگه حمید عسکری و میثم ابراهیمی بودن یه چیزی.
دوستاني كه هميشه از موضع بالا با مردم برخورد ميكنيد و دائما ميگيد براي اين مردم و اين فرهنگ متاسفم!! بهتره براي خودتون متاسف باشيد! انگار بعضي ها جز تاسف خوردن كار ديگه اي بلد نيستند!!
اخ جووون بعد از مدت ها سرگرم شديم(((: دمت گرم رامبد
راي من امير مهدي ژوله...
تابي جون امار بده ببينيم كي جلوتره؟؟؟؟ راي من ژوله
با سلام
فقط اینرا بدونید که اگر حندوانه موفق شد به علت برنامه طنز بود و بس
چرا که ملت چندین سال است که به حالت غم و اندوه خو گرفته بود و اگر میخواست شادی و خنده کند باید پنهانی و زیرزمینی شادی کند
حکایت موسیقی کشورمان که میگه بخوان و بنواز اما دستگاه های موسیقی پیدا و نمایش نده ...خود این قانون چقدر خنده دار و طنزه
فقط ژوله.عالی بود.هم پر محتواوهم جذاب. بقیه اکثرا میخوان با لودگی و مسخره بازی مردم رو بخندونن.
ژوله برای اجراش فکر کرده بود و زحمت کشیده بود اما اجراش خنده دار نبود
حیایی رو میبینم یاد احمدی نژاد میوفتم
فقط مدیری وتیمش
واقعا طنز حیایی بیشتر به دلقک بازی می خوره. البته طنزهای جدیدش بیشتر دلقک بازی هست تا طنز
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی