بازدید 4283

بهداد سلیمی و نصف تیم ملی وزنه برداری در یاسین پیشرو؛

کد خبر: ۵۳۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 08 September 2015
بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان با عقد قراردادی به تیم تازه وارد یاسین پیشرو قم پیوسته و امسال در این باشگاه وزنه خواهد زد. تیمداری یاسین پیشرو در وزنه برداری در حالی است که این باشگاه امسال در فوتسال و تکواندو نیز تیمداری می‌کند.
در شرایطی که امسال نماینده فوتسال قم در لیگ بر‌تر بعد از انصراف ماهان تندیس از تیمداری بدون اسپانسر مانده بود و در آستانه فروپاشی قرار داشت با همت حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم این تیم به شرکت هلدینگ دارویی یاسین پیشرو واگذار شد.
در جلسه انعقاد واگذاری امتیاز نماینده فوتسال قم به شرکت هلدینگ دارویی یاسین پیشرو، علی رحمانی مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد: امیدواریم این باشگاه بتواند خواسته‌های مردم قم و استانداردهای مورد نظر تعریف شده را تأمین کند. برنامه ما برای باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو، فعالیت تدریجی در رشته‌های المپیکی منهای فوتبال است اما تصمیم گرفته‌ایم کارمان را تنها در ۲ رشته آغاز کنیم. علاوه بر فوتسال در لیگ بر‌تر تکواندو نیز قصد داریم فعالیت کنیم و برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌ایم و یوسف کرمی برای نخستین بار به عنوان مربی به کادر فنی ما ملحق می‌شود و هدایت تیم یاسین پیشرو را در لیگ بر‌تر تکواندو بر عهده می‌گیرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو در اولین سال حضورش در ورزش کشور بعد از انتخاب فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، یوسف کرمی را نیز به عنوان مربی به تکواندو کشور بازگرداند. همچنین غلامرضا چیارلو، زینال حسینی و علی اشرف قنبری به عنوان سرپرست تیم و مدیر فنی این تیم معرفی شدند. بعد از تکمیل کادر فنی نوبت به انتخاب بازیکنان این تیم رسید. باشگاه یاسین پیشرو علیرضا نصر آزادانی کاپیتان تیم ملی تکواندو را به تیم خود اضافه کرد.

بهداد سلیمی و نصف تیم ملی وزنه برداری در یاسین پیشرو؛
بعد از آن هم مهران عسگری قهرمان تکواندی جهان و همچینین فرهاد عبدالهی، می‌رهاشم حسینی، مهدی اسحاقی، علی محمد‌پور و مرتضی شیری به عنوان بازیکن قراردادشان را با یاسین پیشرو امضا کردند. حضور این کادر فنی قوی و بازیکنان به نام نشان از این دارد که این تیم عزم خود را برای قهرمانی در فصل جدید لیگ تکواندو جزم کرده است.
بعد از حمایت این باشگاه از نماینده فوتسال قم در لیگ بر‌تر و همچنین تشکیل تیم تکواندو، نوبت به حمایت از امیر مهدی‌زاده قهرمان با اخلاق قمی تیم ملی کاراته کشورمان رسید. این باشگاه طی مراسمی با اهدای پیراهن یاسین پیشرو به وی، حامی مالی و پشتیبان مهدی‌زاده در میادین مختلف داخلی و خارجی شد. درست یک هفته بعد از این مراسم، کاراته کای خوشنام قمی توانست مدال ارزشمند طلای آسیا را به ارمغان بیاورد.
تیمداری یاسین پیشرو در فوتسال و تکواندو با توجه به صحبت‌های علی رحمانی در جلسه انعقاد قرارداد واگذاری نماینده فوتسال قم به این شرکت، تحقق یافت اما هیچ کس پیش بینی تیمداری این باشگاه را در رشته مدال آور وزنه برداری نمی‌کرد. روز گذشته سایت فدراسیون وزنه برداری کشورمان از حضور تیم یاسین پیشرو قم با حضور تعداد زیادی از ستارگان و ملی پوشان این رشته در لیگ وزنه برداری کشور خبر داد.
در این خبر آمده بود: تیم وزنه برداری یاسین پیشرو قم که به تازگی در لیگ بر‌تر وزنه برداری این فصل حضور پیدا کرده است با ملی پوشانی هم چون بهدادسلیمی، بهادر مولایی، سهراب مرادی، جابر و سجاد بهروزی قرارداد به امضاء رساند تا مدعی اول قهرمانی لیگ باشد. تیم یاسین پیشرو قم در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات لیست اسامی خود را برای حضور در لیگ بر‌تر سال ۹۴ به فدراسیون ارسال کرد که لیست اسامی تیم وزنه برداری یاسین پیشرو قم نیز به شرح زیر می‌باشد: ۱-بهداد سلیمی، ۲-بهادر مولایی، ۳-سجاد بهروزی، ۴-جابر بهروزی، ۵-سهراب مرادی، ۶-مجید عسگری، ۷- علی هاشمی، ۸-سعید رفیع‌نژاد، ۹- محمد اصغرنژاد، ۱۰-عباس زارعی، ۱۱-قاسم داودی، ۱۱-قاسم داودی، ۱۲-محمد قلی‌زاده، ۱۳-مرتضی زارعی.
این تیم با حضور بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن وزنه برداری المپیک و جهان و همچنین حضور بهادر مولایی، سهراب مرادی، جابر و سجاد بهروزی دیگر ملی پوشان وزنه برداری کشور می‌تواند مدعی اول قهرمانی لیگ وزنه برداری کشور باشد. نکته مهم این است در صورت وزنه زدن بهداد سلیمی و دیگر ملی پوشان وزنه برداری در شهر قم، علاقه مندان زیادی از ورزش دوستان قمی به واسطه حضور این قهرمانان در ورزشگاه حضور خواهند یافت.
باید حضور چنین سرمایه گذاری را در ورزش قم به فال نیک گرفت. تجربه سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش نشان داده که هزینه در ورزش برگشتی چندانی برای سرمایه گذاران نخواهد داشت و اگر اندک سرمایه گذارانی همچون دکتر سید روح الله حسینی مالک باشگاه یاسین پیشرو قم وارد ورزش شده‌اند به خاطر علایق شخصی و تعلق خاطر به زادگاهش قم بوده است و در شرایطی که دولت با خشکسالی بودجه‌ای مواجه است باید ‌‌نهایت استفاده و حمایت از حضور بخش خصوصی در راستای رشد و اعتلای ورزش استان صورت گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر