بازدید 3238
۱

نقدی: آمریکا بعد از مذاکرات هر روز تهدید می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مشکل آمریکا با ما مسئله هسته‌ای بود باید بعد از مذاکره می‌گفت «از امروز رفتار ما با ایران متفاوت می‌شود» در حالی که اگر قبلا هر سه ماه یکبار تهدید نظامی می‌کرد اکنون هر روز تهدید نظامی می‌کند.
کد خبر: ۵۳۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 08 September 2015
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مشکل آمریکا با ما مسئله هسته‌ای بود باید بعد از مذاکره می‌گفت «از امروز رفتار ما با ایران متفاوت می‌شود» در حالی که اگر قبلا هر سه ماه یکبار تهدید نظامی می‌کرد اکنون هر روز تهدید نظامی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) که در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی این سپاه استانی برگزار شد با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی در موقعیت خاصی قرار دارد تصریح کرد: در دوران‌ گذشته با استدلال باید دشمن اصلی را نمایان می‌کردیم اما اکنون بدون شرح می‌توان درگیری میان قوای کفر و ایمان را به خوبی برای همگان آشکار کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خطوط و دست‌های استکبار را قطع کرده است مطرح کرد: اکنون ایران به صورت مستقیم مقابل دشمنان قرار گرفته است و اگر کسی فکر کند که این تقابل برای اختلاف هسته‌ای و منطقه‌ای است اشتباه می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کفر و ایمان اختلاف اصلی میان ایران و دشمنان است؛ خاطرنشان کرد: استکبار خود را حاکم کره خاکی می‌داند و کشورهای مختلف تسلیم او شده‌اند در صورتی که ایران اسلامی با این تفکر مخالف است اما دشمن با توجه به قدرت ایران نمی‌تواند نسبت به ادعاهای این کشور بی‌توجه باشد.

وی از حرکت‌های ایران اسلامی برای تحقق بیداری اسلامی یاد کرد و افزود: اکنون تفکر انقلاب اسلامی در قلب اروپا و آمریکا نفوذ پیدا کرده است. اگر مشکل آمریکا با ما مسئله هسته‌ای بود باید بعد از مذاکره و تفاهم می‌گفت «از امروز رفتار ما با ایران متفاوت خواهد بود» در حالی که اگر قبلا هر سه ماه یکبار تهدید نظامی می‌کرد بعد از مذاکرات هر روز تهدید نظامی می‌کند.

نقدی با اشاره به اینکه دشمن خواستار رفتار متفاوتی از سوی ایران اسلامی است مطرح کرد: ملت نمی‌تواند بیشتر از این حد از حقوق خود کوتاه بیاید زیرا دشمن اکنون می‌خواهد تحریم‌ها را لغو نکند در صورتی که اگر تحریم‌ها لغو نشود نتیجه مذاکرات سه هیچ به نفع دشمن است.

وی از امتیازات داده شده به کشورهای استکباری در مذاکرات یاد کرد و گفت: مسئله اساس اسلام است و مرکز پرچم اسلام که در مقابل کفر جهانی برافراشته شده قم مقدس است، به همین علت فرماندهی سپاه این استانی بسیار مهم است.

نقدی ملت ایران را نماینده مستضعفین دنیا در مقابل ظالمان دانست و تصریح کرد: نمایندگی پیام انبیاء در طول تاریخ علیه ظالمان بر دوش ملت ایران است اما تکلیف کسانی که در قم به عنوان شروع کننده نهضت انقلاب فعالیت دارند نسبت به دیگر مسئولان استانی کشور مضاعف است.

وی یادآور شد: استان قم باید نخستین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را به جوامع اسلامی ارائه دهد و نظام مسلطی را برای تحقق امر به معروف همگانی در جامعه پیاده‌سازی کند.

نقدی حضور مراجع و وجود حوزه‌های علمیه را یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر استان قم برشمرد و ادامه داد: با وجود علما ظرفیت مناسبی در شهر قم برای ایجاد الگوی اسلامی وجود دارد به همین علت بسیج در این شهر باید در اوج کیفیت باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) باید به همت پاسداران و با کمک نیروهای بسیج به سمت اهداف والاتری هدایت شود عنوان کرد: سردار مهدی مهدوی‌نژاد از فرماندهان موفق سپاه است که تاکنون با فهم درست از شرایط توانسته سپاه و بسیج استان قم را به دستاوردهای مناسبی برساند.

وی با اشاره به اینکه از مهدوی‌نژاد به عنوان یکی از فرماندهان با تجربه در سازمان مرکزی بسیج استفاده می‌شود اظهار کرد: امیدواریم سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با وجود فرماندهی جدید بتواند به برکت‌های بیشتری برسد.

نقدی از جایگاه سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) در میان سپاه‌های استانی کشور یاد کرد و ادامه داد: دشمن حرکت‌های قم را زیر ذره‌بین قرار داده است و هر اقدام نادرستی در این شهر می‌تواند مشکلات مختلفی برای جهان اسلام ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس مقابل بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا ایستادگی کرده است گفت: نقش1+5 در دفاع مقدس باید به خوبی تشریح شود تا همگان از اقدامات این کشورها برای حمایت از ارتش بعثی آگاه شوند.

نقدی تاکید کرد: نتیجه مبارزه ایمان و کفر نباید به جز حاکمیت اسلام بر کره خاکی چیز دیگری باشد و تا زمانی که این هدف تحقق پیدا نکند مبارزه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل