بازدید 7359
۲

پروین: به فوتبال زیبای برانکو، خروس قندی هم نمی دهند

سلطان قرمزها درتازه ترین گفت وگویش باردیگر به موضوع آشتی دو نفر از معروف ترین شاگردانش پرداخته و گفته: هم به علی دایی و علی کریمی توصیه کردم زودتر آشتی کنند. به هردوی آنها گفتم الان که جوان و سالم هستید با هم آشتی کنید و کدورت ها را دور بریزید چون بعدها روی تخت بیمارستان دیگر فایده ندارد.
کد خبر: ۵۲۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ 07 September 2015

علی پروین کمتر مصاحبه می کند و زیاد در دسترس رسانه ها نیست اما وقتی هم گفت وگو می کند، تیترهای جالب از حرف هایش می بارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سلطان قرمزها درتازه ترین گفت وگویش باردیگر به موضوع آشتی دو نفر از معروف ترین شاگردانش پرداخته و گفته: هم به علی دایی و علی کریمی توصیه کردم زودتر آشتی کنند. به هردوی آنها گفتم الان که جوان و سالم هستید با هم آشتی کنید و کدورت ها را دور بریزید چون بعدها روی تخت بیمارستان دیگر فایده ندارد.

پروین که هدایت تیم ستارگان ایران در بازی مقابل ستارگان دنیا را برعهده داشت، با افسوس وحسرت خاصی از غیبت دایی در این دیدار سخن می گوید:« باید خودم به علی زنگ می زدم و به حرف و قول این و آن توجه نمی کردم.»

سرمربی پرافتخار پرسپولیس به خبر ورزشی گفته که فرهاد مجیدی از اول هم در رختکن وهتل عنوان کرده بود که فقط 15 دقیقه بازی می کند و می رود.با این توضیحات ، پروین خروج بین دو نیمه فرهاد را هم بدون حاشیه قلمداد کرد.

اما در مهمترین جمله این مصاحبه پر از سوژه، سلطان درباره تیم برانکو و بازی های امسالش می گوید: تیم برانکو از تیم دنیزلی هم زیباتر بازی می کند اما به فوتبال زیبا خروس قندی هم نمی دهند!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جناب اقاي سلطان قرمزها شما فقط كنايه مي زنديد لطفا سكان بدست بگيريد، چندمرده حلاجيد .
عشق است علی سلطان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل