بازدید 6935
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور مطرح کرد:

آمادگی کامل پدافند هوایی برای حفاظت ازمرزها

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از آمادگی کامل پدافند هوایی برای حفاظت از مرزهای کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 06 September 2015
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از آمادگی کامل پدافند هوایی برای حفاظت از مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم غلامعباس اسماعیل زاده عصر یکشنبه در دیدار با نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل این نیرو برای حفاظت و حراست از مرزهای کشور خبر داد و اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزت هستند.

وی با اشاره به نزدیک‌شدن به هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی در این هفته به منظور تشریح و تبیین عملکرد و برنامه‌های پدافند هوایی برگزار می شود و نمایشگاهی نیز به این منظور در بوشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از رصد لحظه‌ای خلیج فارس توسط پدافند هوایی جنوب کشور خبر داد و افزود: ایجاد امنیت کامل بر مرزهای آبی ، خاکی و زمینی کشور را به عنوان یک هدف بسیار مهم در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه نیروهای منطقه پدافند هوایی جنوب کشور خود را سرباز ولایت می‌دانند، تصریح کرد: نیروهای ما با تعامل مستمر و سازنده با سایر نیروها برای حفاظت از مرزهای کشور آماده هستند.

نقش مهم پایگاه‌های نظامی در امنیت بوشهر

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به جانفشانی‌های نیروهای مسلح برای حفاظت از مرزهای کشور، گفت: در سطح کشور شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.

عبدالکریم جمیری به آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح با شهامت و دلیری برای مرزبانی در هر نقطه کشور آماده هستند و شاهد ایثار و رشادت این نیروها هستیم.

وی با بیان اینکه این آمادگی‌ها سبب شده که دشمن نتواند به خاک این کشور دست‌درازی کند، بیان کرد: مردم بوشهر وجود پایگاه‌های نظامی در شهر را به عنوان عامل مهمی برای امنیت شهر می‌دانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار