بازدید 9250
۲
اگر چک، یکی از سه بازی باقیمانده را ببرد کارنارنجی ها تمام است

مقدماتی یورو2016 / هلند با شکست خانگی حذف شد؟

با این شکست، صعود مستقیم هلند تقریبا محال شد و حتی دومی شان نیز در هاله غلیظی از ابهام فرو رفته است. ایسلند در این گروه 18 امتیازی شده وچک با 16 امتیاز در سه بازی باقیمانده تنها یک برد می خواهد تا هلند 10 امتیازی را کنار بزند. البته اگر هلند هرسه بازی اش را ببرد!
کد خبر: ۵۲۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴ 04 September 2015

هلند بازنده بزرگ شب هفتم رقابتهای مقدماتی جام ملتهای اروپا 2016 لقب گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، بامداد جمعه تیم های صاحبنام قاره سبز برای گرفتن جواز ورود به مرحله نهایی یورو 2016 به مصاف هم رفتند که اتفاقات مهمی رخ داد. هر چه به هفته پایانی مسابقات نزدیکتر می شویم فشردگی رقابت بین تیم های باکیفیت فوتبال اروپا، باعث نمایش بازی های جذاب و پربیننده می شود .

بامداد جمعه دراین رقابتها، از گروه بسیار حساس A ، تیم ملی جمهوری چک مقابل قزاقستان به سختی پیروزی 2 بر یک را بدست یافت. اسکودا 74 و 86 برای چک موفق به گلزنی شد تا بازی باخته را از حریف سمج ببرند. در دیگر دیدار از این گروه، ترکیه برابر لتونی به تساوی یک بر یک رضایت داد. برای ترکیه در این دیدار سلجوق اینان موفق به گلزنی شد.با این نتیجه تقریبا کار ترک ها تمام است و تنها با معجزه از این گروه صعود می کنند. اما از همین گروه  در مهمترین بازی تیم ملی فوتبال هلند میزبان ایسلند صدرنشین بود که در کمال شگفتی تن به شکست یک برصفر داد. در این دیدار روبن در نیمه اول بازی مصدوم شد و میدان را ترک کرد تا به بیمارستان منتقل شود. ضمن این که ایندی، بازیکن هلند از دقیقه 33 بازی اخراج شد و نارنجی ها عملا کنترل میدان را از دست دادند. هلند می توانست با پیروزی در این دیدارخانگی، شانسش برای صعود به یورو 2016 را افزایش دهد اما با این شکست، صعود مستقیم شان تقریبا محال شد و حتی دومی نیز در هاله غلیظی از ابهام فرو رفته است. ایسلند در این گروه 18 امتیازی شده وچک با 16 امتیاز در سه بازی باقیمانده تنها یک برد می خواهد تا هلند 10 امتیازی را کنار بزند.


از گروه دوم این رقابتها، بلژیک پرستاره وآماده با نتیجه 3 بر یک برابر بوسنی به برتری دست یافت. ولزکه در رنکینگ جدید فیفا یک رقمی است و بالاتر ازانگلیس و بسیاری از غول های دنیا ایستاده، با نتیجه یک بر صفر در خانه قبرس به پیروزی رسید. گرت بیل در دقیقه 82 گل پیروزی بخش تیم ملی کشورش را ثبت کرد.


از گروه H این رقابت ها، آذربایجان و کرواسی در یک بازی عجیب دیگر به تساوی بدون گل راضی شدند. بلغارستان در خانه خود پذیرای نروژ بود که در نهایت به شکست خانگی یک برصفر تن داد و ایتالیا میزبان مالت بود که موفق شد با تک گل دقیقه 69 گرازیانو پله به دشواری حریف گمنام را ببرد و از فرصت تساوی کرواسی استفاده کند. حالا ایتالیا و کرواسی مشترکا 15 امتیازی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خداخودش ب دادهلندبرسه
هلند ضعیف ترین تیم دنیا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان